StPr/25/8184
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
umowa na 1 rok z możliwością przedłużenia.
Zakres obowiązków:
1) Pełnienie funkcji koordynatora czynności kancelaryjno-archiwalnych, w tym nadzór nad prawidłowością stosowania przepisów kancelaryjnych.
2) Prowadzenie archiwum zakładowego.
3) Współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie prawidłowego klasyfikowania dokumentacji, tworzenia teczek aktowych i przygotowania dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego w terminie przewidzianym w instrukcji kancelaryjnej.
4) Przejmowanie dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych.
5) Kontrola prawidłowości kwalifikowania dokumentacji do właściwej kategorii archiwalnej.
6) Nadzór nad aktualizacją dokumentacji kontroli zarządczej.
7) Realizacja zadań związanych z kontrolą zarządczą, w tym m.in. z zakresu zarządzania ryzykiem.
Praca w godzinach od 7:30 do 15:30.
Miejsce pracy:
Pomorska 18, 83-032 Pszczółki, powiat: gdański, woj: pomorskie
Pracodawca:
Urząd Gminy w Pszczółkach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- biegła obsluga komputera w tym pakietu MS Office
- nabór i szczegółowe wymagania na stanowisko urzędnicze dostępny na stronie: https://bip.pszczolki.pl/823.html?file=13202
Inne wymagania:
nabór i szczegółowe wymagania na stanowisko urzędnicze dostępny na stronie: https://bip.pszczolki.pl/823.html?file=13202
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anna Żurek
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Zaloguj się przez Facebook