StPr/25/1785
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 600 do 6 300 PLN
godz. pracy: 7:30-15:30 1.Miejsce zatrudnienia: Toruń, ul. Szosa Chełmińska 30/32 2.Miejsce wykonywania pracy: Toruń (budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami) 3.Informacja o warunkach pracy: praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym 4.Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnością, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w październiku 2025 r. był niższy niż 6 %.
Zakres obowiązków:
prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów prawa oraz instrukcji archiwalnej, kancelaryjnej i Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt, w tym m.in. przyjmowanie i porządkowanie dokumentacji archiwalnej, wypożyczanie, brakowanie, przygotowywanie materiałów archiwalnych do przekazania i udział w ich przekazaniu do właściwego archiwum państwowego, przygotowywanie sprawozdań z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji w archiwum,
doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją, pełnienie roli koordynatora czynności kancelaryjnych,
organizacja i prowadzenie kancelarii urzędu przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej do urzędu,
obsługa systemów EZD, e-PUAP oraz e-Doręczeń,
przygotowywanie projektów umów podpisywanych z dostawcami i wykonawcami, negocjowanie warunków podpisywanych umów, przygotowywanie projektów sprawozdań,
współudział w opracowywaniu projektów aktów normatywnych,
ewidencja oraz koordynowanie rozpatrywania skarg, wniosków, petycji i informacji publicznych,
uczestniczenie w nadzorze i odbiorach prac remontowych i inwestycyjnych realizowanych przez WUP.
Miejsce pracy:
Szosa Chełmińska 30/32, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
- Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe na kierunku archiwistyka lub ukończony kurs archiwisty I stopnia lub co najmniej dwuletni staż pracy zawodowej w prowadzeniu archiwum zakładowego, posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych, nieposzlakowana opinia oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe. Wymagania dodatkowe: doświadczenie w obsłudze elektronicznego obiegu dokumentów, wiedza z zakresu administracji samorządowej, znajomość ustaw: o pracownikach samorządowych, Prawo Zamówień Publicznych, o rynku pracy i służbach zatrudnienia, znajomość przepisów z zakresu instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe na kierunku archiwistyka lub ukończony kurs archiwisty I stopnia lub co najmniej dwuletni staż pracy zawodowej w prowadzeniu archiwum zakładowego, posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych, nieposzlakowana opinia oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe. Wymagania dodatkowe: doświadczenie w obsłudze elektronicznego obiegu dokumentów, wiedza z zakresu administracji samorządowej, znajomość ustaw: o pracownikach samorządowych, Prawo Zamówień Publicznych, o rynku pracy i służbach zatrudnienia, znajomość przepisów z zakresu instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
566693938
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: podpisana informacja z następującymi danymi: imię i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, podpisany list motywacyjny, kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych na kierunku archiwistyka lub kserokopia dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu archiwisty I stopnia lub dokument potwierdzający co najmniej dwuletni staż pracy zawodowej w prowadzeniu archiwum zakładowego, podpisane oświadczenie kandydata dotyczące posiadania obywatelstwa polskiego, podpisane oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych, nieposzlakowanej opinii oraz korzystania z pełni praw publicznych, podpisane oświadczenie kandydata dotyczące niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (według załącznika nr 1). Termin składania ofert upływa w dniu: 8 grudnia 2025 r. Komplet dokumentów należy dostarczyć: korespondencyjnie na adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu ul. Szosa Chełmińska 30/32 87-100 Toruń, z dopiskiem na kopercie Oferta pracy nr 15/25 osobiście - w Kancelarii Urzędu ul. Szosa Chełmińska 30/32 w Toruniu, w zaklejonej kopercie z dopiskiem Oferta pracy nr 15/25 elektronicznie za pośrednictwem skrzynki podawczej ePUAP, w tytule wiadomości wpisując: Oferta pracy nr 15/25, e-mailem na adres: [email protected] (w tytule wiadomości wpisując: oferta pracy nr 15/25). Inne informacje: W przypadku ofert składanych drogą pocztową decyduje data stempla pocztowego. Czas oczekiwania na oferty wysłane pocztą wynosi 3 dni od dnia zakończenia terminu składania ofert, tj. 11.12.2025 r. Dodatkowych informacji udziela: Jolanta Łaszewska Kierownik Wydziału Organizacji i Administracji, tel. 56 66 93 914. W związku z wymogiem określonym w art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135 t.j.) Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu uprzejmie informuje, iż ogłoszenia o naborze kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze umieszczane są w Biuletynie Informacji Publicznej (http://wup.torun.ibip.pl) oraz na tablicy informacyjnej w tut. Urzędzie (ul. Szosa Chełmińska 30/32, Toruń). Zgodnie z § 5 Regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze, stanowiącego załącznik do Zarządzenia nr 24/2024 Dyrektora Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu z dnia 26.09.2024, dokumenty rekrutacyjne kandydatów niespełniających wymagań formalnych, złożone po terminie, złożone w sposób inny niż wskazany w naborze oraz niebędące odpowiedzią na ogłoszony nabór nie będą uwzględniane w procesie naboru. Dokumenty te będą niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyniku naboru. Przed upływem tego terminu, na pisemny wniosek kandydata, dopuszcza się możliwość zwrotu dokumentów rekrutacyjnych. Załącznik nr 1 INFORMACJA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH KTO JEST ADMINISTRATOREM PANI/PANA DANYCH OSOBOWYCH? Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Pani/Pana dane osobowe jest Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu (dalej WUP) z siedzibą w Toruniu (87-100) przy ulicy Szosa Chełmińska 30/32. JAK SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ, ŻEBY UZYSKAĆ WIĘCEJ INFORMACJI O PRZETWARZANIU PANI/PANA DANYCH OSOBOWYCH? Napisz do wyznaczonego przez nas inspektora ochrony danych (IOD). Oto jego dane kontaktowe: adres e-mail: [email protected] adres pocztowy: Inspektor Ochrony Danych Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu ul. Szosa Chełmińska 30/32 87-100 Toruń SKĄD MAMY PANI/PANA DANE I PO CO JE ZBIERAMY? Pani/Pana dane osobowe pozyskujemy od Pani/Pana oraz od innych osób fizycznych (np. poprzednich pracodawców, ich pracowników, pełnomocników lub reprezentantów). Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu selekcji i rekrutacji kandydatów do pracy w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Toruniu. JAKI JEST CEL I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA PANI/PANA DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ WUP? Podstawa prawna przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit a RODO** - zgoda osoby, której dane dotyczą na przetwarzanie tych danych osobowych w jednym lub kilku konkretnych celach, art. 6 ust. 1 lit b RODO** - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, art. 6 ust. 1 lit c RODO** - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, art. 9 ust. 2 lit. a RODO** - zgoda osoby, której dane dotyczą na przetwarzanie tych danych osobowych w jednym lub kilku konkretnych celach. Zgodnie z art. 5 ust. 1 lit. b RODO**: dalsze przetwarzanie do celów archiwalnych w interesie publicznym, do celów badań naukowych lub historycznych lub do celów statystycznych nie jest uznawane w myśl art. 89 ust. 1 za niezgodne z pierwotnymi celami. KOMU UDOSTĘPNIAMY PANI/PANA DANE OSOBOWE? Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione publicznie na tablicy ogłoszeń Urzędu oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej w związku z ogłoszeniem wyników rekrutacji. Ponadto Pani/Pana dane mogą być udostępniane organom publicznym Rzeczypospolitej Polskiej uprawnionym do przetwarzania danych na podstawie przepisów prawa krajowego oraz usługodawcom w zakresie serwisowania oraz konserwacji infrastruktury teleinformatycznej Urzędu i inne podmioty świadczące usługi na rzecz WUP. CZY PRZEKAZUJEMY PANI/PANA DANE DO PAŃSTW SPOZA EUROPEJSKIEGO OBSZARU GOSPODARCZEGO? Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. JAK DŁUGO PRZECHOWUJEMY PANI/PANA DANE OSOBOWE? Dane osobowe kandydatów wybranych do zatrudnienia są przechowywane przez okres wskazany w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt WUP w Toruniu, tj. przez okres 10 lat od zakończenia roku, w którym rekrutacja została zakończona. Okres przechowywania ofert kandydatów nieprzyjętych wynika z obowiązującego w WUP Regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze. JAKIE MA PANI/PAN UPRAWNIENIA WOBEC WUP W ZAKRESIE PRZETWARZANYCH DANYCH? Przysługuje Pani/Panu prawo do informacji, dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania, prawo do bycia zapomnianym oraz prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych. Ponadto, jeżeli przetwarzanie Pani/Pana danych odbywa się na podstawie zgody, którą wyraziła/wyraził Pani/Pan na piśmie istnieje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. CZY PRZETWARZAMY PANI/PANA DANE OSOBOWE AUTOMATYCZNIE (W TYM POPRZEZ PROFILOWANIE) W SPOSÓB WPŁYWAJĄCY NA PANI/PANA PRAWA? Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania), wynikający z przepisów prawa. ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH związana z realizacją procesu selekcji i rekrutacji Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu z siedzibą przy ul. Szosa Chełmińska 30/32 w Toruniu moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w zakresie szerszym niż wynika z przepisów prawa podanych w celu realizacji procesu rekrutacji w ramach naboru: OFERTA NR . na wolne stanowisko Wyrażam zgodę na przetwarzanie szczególnych kategorii danych (tzw. danych wrażliwych), o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, które zamieściłem(am) w dokumentach aplikacyjnych. Podaję dane osobowe dobrowolnie i świadomie w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych. Oświadczam, iż udostępnione Administratorowi dane są zgodne z prawdą, a także, że zostałem(am) poinformowany(a) o warunkach przetwarzania moich danych osobowych. /podpis osoby, której dane dotyczą/
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, poczta, Termin: do 8 grudnia 2025 r.

Zaloguj się przez Facebook