StPr/24/2502
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 400 PLN
(do uzgodnienia)
Zakres obowiązków:
Do obowiązków Pracownika ds. budownictwa i infrastruktury należy:
1. Sprawdzanie zgodności projektu zagospodarowania działki lub terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego z:
- ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i innymi aktami prawa miejscowego albo decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu,
- wymaganiami ochrony środowiska, w szczególności określonymi w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, o której mowa w art. 71 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
- ustaleniami uchwały o ustaleniu lokalizacji inwestycji mieszkaniowej,
- z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi.
2. Sprawdzanie kompletności projektu zagospodarowania działki lub terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego, dołączenia wymaganych przepisami opinii, pozwoleń, sprawdzeń i oświadczeń, posiadania przez projektanta i projektanta sprawdzającego odpowiednich uprawnień budowlanych oraz przynależności projektanta i projektanta sprawdzającego do właściwej izby samorządu zawodowego.
3. Zatwierdzanie projektów zagospodarowania działki lub terenu i projektów architektoniczno - budowlanych.
4. Wydawanie decyzji o pozwoleniu na budowę.
5. Przenoszenie decyzji o pozwoleniu na budowę na rzecz innego podmiotu.
6. Przenoszenie praw i obowiązków wynikających ze zgłoszenia, wobec którego organ nie wniósł sprzeciwu, na rzecz innego podmiotu.
7. Wydawanie postanowień o uzgodnieniu projektowanych rozwiązań obiektów usytuowanych na terenach zamkniętych w zakresie:
- linii zabudowy oraz elewacji obiektów budowlanych, projektowanych od strony dróg, ulic, placów i innych miejsc publicznych,
- przebiegu i charakterystyki technicznej dróg, linii komunikacyjnych oraz sieci uzbrojenia terenu, wyprowadzonych poza granice terenu zamkniętego, a także podłączeń tych obiektów do sieci użytku publicznego.
8. Wydawanie decyzji zezwalających na wejście do sąsiedniego budynku, lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomości w celu wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych.
9. Przyjmowanie zgłoszeń zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części.
10. Przyjmowanie zgłoszeń budowy lub wykonywania innych robót budowlanych.
11. Przyjmowanie zgłoszeń rozbiórki obiektów budowlanych.
12. Wydawanie pozwoleń na rozbiórkę obiektów budowlanych.
13. Udzielanie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno budowlanych.
14. Stwierdzanie wygaśnięcia decyzji o pozwoleniu na budowę.
15. Wydawanie zaświadczeń dotyczących samodzielności lokali.
16. Wydawanie dziennika budowy.
17. Weryfikacja wykonania i egzekwowanie obowiązku rozbiórki lub przeniesienia w inne miejsce tymczasowych obiektów budowlanych, wybudowanych na podstawie skutecznie dokonanego zgłoszenia.
18. Wydawanie aktów administracyjnych z zakresu ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.
19. Przestrzeganie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych regulujących sprawy załatwiane przez wydział.
20. Wykonywanie innych czynności związanych z działalnością wydziału zleconych doraźnie przez bezpośredniego przełożonego.
Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Chełm
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, budowlane
- PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=13670 . Symbol oferty: DOR.2110.57.2024. Jednostka ogłaszająca: Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm. Data ogłoszenia: 2024-11-15. Termin składania dokumentów: 2024-11-26. Wymagane wykształcenie: średnie budowlane lub wyższe na kierunku budownictwo lub architektura lub gospodarka przestrzenna. Wymagania związane ze stanowiskiem: 1. Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie, - pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia, - wykształcenie: średnie budowlane lub wyższe na kierunku budownictwo lub architektura lub gospodarka przestrzenna. 2. Wymagania dodatkowe: - mile widziane studia podyplomowe z zakresu administracji publicznej oraz staż pracy w budownictwie ogólnym, - znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz powiatowym, - znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, - znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, - znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej, - znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, architektury i ochrony krajobrazu, prawa budowlanego, - umiejętność obsługi komputera w tym: edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego, systemu informacji o terenie GEO-Map, systemu Ewidencji Gruntów i Budynków, - umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, - kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, lojalność, komunikatywność. Zakres obowiązków: Do obowiązków Pracownika ds. budownictwa i infrastruktury należy: 1. Sprawdzanie zgodności projektu zagospodarowania działki lub terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego z: - ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i innymi aktami prawa miejscowego albo decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu, - wymaganiami ochrony środowiska, w szczególności określonymi w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, o której mowa w art. 71 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, - ustaleniami uchwały o ustaleniu lokalizacji inwestycji mieszkaniowej, - z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi. 2. Sprawdzanie kompletności projektu zagospodarowania działki lub terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego, dołączenia wymaganych przepisami opinii, pozwoleń, sprawdzeń i oświadczeń, posiadania przez projektanta i projektanta sprawdzającego odpowiednich uprawnień budowlanych oraz przynależności projektanta i projektanta sprawdzającego do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Zatwierdzanie projektów zagospodarowania działki lub terenu i projektów architektoniczno - budowlanych. 4. Wydawanie decyzji o pozwoleniu na budowę. 5. Przenoszenie decyzji o pozwoleniu na budowę na rzecz innego podmiotu. 6. Przenoszenie praw i obowiązków wynikających ze zgłoszenia, wobec którego organ nie wniósł sprzeciwu, na rzecz innego podmiotu. 7. Wydawanie postanowień o uzgodnieniu projektowanych rozwiązań obiektów usytuowanych na terenach zamkniętych w zakresie: - linii zabudowy oraz elewacji obiektów budowlanych, projektowanych od strony dróg, ulic, placów i innych miejsc publicznych, - przebiegu i charakterystyki technicznej dróg, linii komunikacyjnych oraz sieci uzbrojenia terenu, wyprowadzonych poza granice terenu zamkniętego, a także podłączeń tych obiektów do sieci użytku publicznego. 8. Wydawanie decyzji zezwalających na wejście do sąsiedniego budynku, lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomości w celu wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych. 9. Przyjmowanie zgłoszeń zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części. 10. Przyjmowanie zgłoszeń budowy lub wykonywania innych robót budowlanych. 11. Przyjmowanie zgłoszeń rozbiórki obiektów budowlanych. 12. Wydawanie pozwoleń na rozbiórkę obiektów budowlanych. 13. Udzielanie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno budowlanych. 14. Stwierdzanie wygaśnięcia decyzji o pozwoleniu na budowę. 15. Wydawanie zaświadczeń dotyczących samodzielności lokali. 16. Wydawanie dziennika budowy. 17. Weryfikacja wykonania i egzekwowanie obowiązku rozbiórki lub przeniesienia w inne miejsce tymczasowych obiektów budowlanych, wybudowanych na podstawie skutecznie dokonanego zgłoszenia. 18. Wydawanie aktów administracyjnych z zakresu ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. 19. Przestrzeganie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych regulujących sprawy załatwiane przez wydział. 20. Wykonywanie innych czynności związanych z działalnością wydziału zleconych doraźnie przez bezpośredniego przełożonego. Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV), 2. list motywacyjny, 3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (świadectwo ukończenia szkoły średniej, dyplom), 4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia), 6. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń, 7. referencje (kserokopia opcjonalnie), 8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie, 9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, 10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, 12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia), 13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem. Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Warunki pracy: - praca w systemie jednozmianowym, - praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, - praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, - obsługa komputera, faxu, kserokopiarki. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 4,80 %. Miejsce składania dokumentów. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. budownictwa i infrastruktury w Wydziale Architektury i Budownictwa w Departamencie Architektury, Inwestycji i Funduszy Europejskich w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 26 listopada 2024 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. budownictwa i infrastruktury w Wydziale Architektury i Budownictwa w Departamencie Architektury, Inwestycji i Funduszy Europejskich w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 15 listopada 2024 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm. Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135). Uwagi KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM Na podstawie z art. 13 ust. 1 oraz 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych. Administrator Danych Osobowych. Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm, za którego czynności z zakresu prawa pracy wykonuje Prezydent Miasta Chełm, adres do korespondencji Urząd Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, , [email protected], tel.: (82) 565-20-70. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony danych z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu email [email protected] lub wysyłając list na adres administratora. Cel przetwarzania danych. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Podstawa prawna przetwarzania danych. Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych, w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, w procesie rekrutacji jest art. 6 ust. 1 litera b RODO. W odniesieniu do pozostałych danych osobowych podstawą przetwarzania będzie art. 6 ust. 1 litera a RODO, to jest zgoda, która może być odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (dane szczególnej kategorii) konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Odbiorcy danych osobowych. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Administratora oraz dostawcy usług IT. Okres przetwarzania danych osobowych. Państwa dane zgromadzone na potrzeby procesu rekrutacyjnego będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacyjnego. Jeżeli wyrażą Państwo zgodę na przetwarzanie danych w przyszłych rekrutacjach, wówczas Państwa dane przechowywane będą przez okres wskazany w klauzuli zgody. Obowiązek podania danych osobowych. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w przypadku kiedy będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, w pozostałym zakresie ich wskazanie jest dobrowolne. Przysługujące prawa. Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do usunięcia danych osobowych. W przypadku gdy przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie nie ma wpływu na zgodność przetwarzania z obowiązującym prawem, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Prawo wniesienia skargi. W przypadku kiedy uznają Państwo, że Urząd Miasta Chełm przetwarza dane osobowe niezgodnie z prawem, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji. Państwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane. Informacja o dokumentach (zgodach) składanych w trakcie rekrutacji: Informujemy, że w ramach prowadzonej rekrutacji wraz z wymaganą dokumentacją potwierdzającą Państwa wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe mogą Państwo złożyć oświadczenie: oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (w tym dane o stanie zdrowia, o przekonaniach politycznych, ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych itp.) Oświadczenia wskazane powyżej, mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób: Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
Inne wymagania:
PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=13670 . Symbol oferty: DOR.2110.57.2024. Jednostka ogłaszająca: Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm. Data ogłoszenia: 2024-11-15. Termin składania dokumentów: 2024-11-26. Wymagane wykształcenie: średnie budowlane lub wyższe na kierunku budownictwo lub architektura lub gospodarka przestrzenna. Wymagania związane ze stanowiskiem: 1. Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie, - pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia, - wykształcenie: średnie budowlane lub wyższe na kierunku budownictwo lub architektura lub gospodarka przestrzenna. 2. Wymagania dodatkowe: - mile widziane studia podyplomowe z zakresu administracji publicznej oraz staż pracy w budownictwie ogólnym, - znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz powiatowym, - znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, - znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, - znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej, - znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, architektury i ochrony krajobrazu, prawa budowlanego, - umiejętność obsługi komputera w tym: edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego, systemu informacji o terenie GEO-Map, systemu Ewidencji Gruntów i Budynków, - umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, - kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, lojalność, komunikatywność. Zakres obowiązków: Do obowiązków Pracownika ds. budownictwa i infrastruktury należy: 1. Sprawdzanie zgodności projektu zagospodarowania działki lub terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego z: - ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i innymi aktami prawa miejscowego albo decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu, - wymaganiami ochrony środowiska, w szczególności określonymi w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, o której mowa w art. 71 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, - ustaleniami uchwały o ustaleniu lokalizacji inwestycji mieszkaniowej, - z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi. 2. Sprawdzanie kompletności projektu zagospodarowania działki lub terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego, dołączenia wymaganych przepisami opinii, pozwoleń, sprawdzeń i oświadczeń, posiadania przez projektanta i projektanta sprawdzającego odpowiednich uprawnień budowlanych oraz przynależności projektanta i projektanta sprawdzającego do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Zatwierdzanie projektów zagospodarowania działki lub terenu i projektów architektoniczno - budowlanych. 4. Wydawanie decyzji o pozwoleniu na budowę. 5. Przenoszenie decyzji o pozwoleniu na budowę na rzecz innego podmiotu. 6. Przenoszenie praw i obowiązków wynikających ze zgłoszenia, wobec którego organ nie wniósł sprzeciwu, na rzecz innego podmiotu. 7. Wydawanie postanowień o uzgodnieniu projektowanych rozwiązań obiektów usytuowanych na terenach zamkniętych w zakresie: - linii zabudowy oraz elewacji obiektów budowlanych, projektowanych od strony dróg, ulic, placów i innych miejsc publicznych, - przebiegu i charakterystyki technicznej dróg, linii komunikacyjnych oraz sieci uzbrojenia terenu, wyprowadzonych poza granice terenu zamkniętego, a także podłączeń tych obiektów do sieci użytku publicznego. 8. Wydawanie decyzji zezwalających na wejście do sąsiedniego budynku, lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomości w celu wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych. 9. Przyjmowanie zgłoszeń zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części. 10. Przyjmowanie zgłoszeń budowy lub wykonywania innych robót budowlanych. 11. Przyjmowanie zgłoszeń rozbiórki obiektów budowlanych. 12. Wydawanie pozwoleń na rozbiórkę obiektów budowlanych. 13. Udzielanie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno budowlanych. 14. Stwierdzanie wygaśnięcia decyzji o pozwoleniu na budowę. 15. Wydawanie zaświadczeń dotyczących samodzielności lokali. 16. Wydawanie dziennika budowy. 17. Weryfikacja wykonania i egzekwowanie obowiązku rozbiórki lub przeniesienia w inne miejsce tymczasowych obiektów budowlanych, wybudowanych na podstawie skutecznie dokonanego zgłoszenia. 18. Wydawanie aktów administracyjnych z zakresu ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. 19. Przestrzeganie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych regulujących sprawy załatwiane przez wydział. 20. Wykonywanie innych czynności związanych z działalnością wydziału zleconych doraźnie przez bezpośredniego przełożonego. Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV), 2. list motywacyjny, 3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (świadectwo ukończenia szkoły średniej, dyplom), 4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia), 6. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń, 7. referencje (kserokopia opcjonalnie), 8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie, 9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, 10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, 12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia), 13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem. Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Warunki pracy: - praca w systemie jednozmianowym, - praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, - praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, - obsługa komputera, faxu, kserokopiarki. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 4,80 %. Miejsce składania dokumentów. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. budownictwa i infrastruktury w Wydziale Architektury i Budownictwa w Departamencie Architektury, Inwestycji i Funduszy Europejskich w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 26 listopada 2024 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. budownictwa i infrastruktury w Wydziale Architektury i Budownictwa w Departamencie Architektury, Inwestycji i Funduszy Europejskich w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 15 listopada 2024 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm. Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135). Uwagi KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM Na podstawie z art. 13 ust. 1 oraz 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych. Administrator Danych Osobowych. Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm, za którego czynności z zakresu prawa pracy wykonuje Prezydent Miasta Chełm, adres do korespondencji Urząd Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, , [email protected], tel.: (82) 565-20-70. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony danych z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu email [email protected] lub wysyłając list na adres administratora. Cel przetwarzania danych. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Podstawa prawna przetwarzania danych. Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych, w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, w procesie rekrutacji jest art. 6 ust. 1 litera b RODO. W odniesieniu do pozostałych danych osobowych podstawą przetwarzania będzie art. 6 ust. 1 litera a RODO, to jest zgoda, która może być odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (dane szczególnej kategorii) konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Odbiorcy danych osobowych. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Administratora oraz dostawcy usług IT. Okres przetwarzania danych osobowych. Państwa dane zgromadzone na potrzeby procesu rekrutacyjnego będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacyjnego. Jeżeli wyrażą Państwo zgodę na przetwarzanie danych w przyszłych rekrutacjach, wówczas Państwa dane przechowywane będą przez okres wskazany w klauzuli zgody. Obowiązek podania danych osobowych. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w przypadku kiedy będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, w pozostałym zakresie ich wskazanie jest dobrowolne. Przysługujące prawa. Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do usunięcia danych osobowych. W przypadku gdy przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie nie ma wpływu na zgodność przetwarzania z obowiązującym prawem, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Prawo wniesienia skargi. W przypadku kiedy uznają Państwo, że Urząd Miasta Chełm przetwarza dane osobowe niezgodnie z prawem, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji. Państwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane. Informacja o dokumentach (zgodach) składanych w trakcie rekrutacji: Informujemy, że w ramach prowadzonej rekrutacji wraz z wymaganą dokumentacją potwierdzającą Państwa wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe mogą Państwo złożyć oświadczenie: oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (w tym dane o stanie zdrowia, o przekonaniach politycznych, ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych itp.) Oświadczenia wskazane powyżej, mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób: Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1. życiorys (CV), 2. list motywacyjny, 3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (świadectwo ukończenia szkoły średniej, dyplom), 4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia), 6. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń, 7. referencje (kserokopia opcjonalnie), 8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie, 9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, 10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, 12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia), 13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta