STANOWISKO DS. BUDŻETU WYDZIAŁ BUDŻETU I RACHUNKOWOŚCI

STANOWISKO DS. BUDŻETU WYDZIAŁ BUDŻETU I RACHUNKOWOŚCI

Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 500 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0590

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
Wynagrodzenie zasadnicze + dodatek służobowy I.Warunki zatrudnienia na stanowisku: 1)praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym; 2)praca w budynku Urzędu przy ul. Sikorskiego 4; 3)praca w pokoju wieloosobowym Szczegóły na stronie BIP https://um.gorzow.pl/

Zakres obowiązków:
1)Prowadzenie ewidencji zmian planów finansowych zadań własnych Miasta i zleconych.
2)Współudział przy opracowaniu projektu budżetu miasta i planów finansowych budżetu miasta oraz projektów uchwał Rady Miasta i zarządzeń Prezydenta Miasta w zakresie nadzorowanych zadań.
3)Współudział przy sporządzaniu sprawozdań z wykonania budżetu Miasta.
4)Współpraca z Wydziałami Urzędu Miasta oraz podległymi jednostkami, które wykonują zadania bieżące i inwestycyjne budżetu oraz zadania realizowane ze środków Unii Europejskiej w zakresie czynności przypisanych służbom finansowym.
5)Bieżące analizowanie wysokości wykonania wydatków do kwot zaplanowanych w budżecie.
6)Opracowywanie analiz finansowych.
7)Prowadzenie ewidencji zadłużenia budżetu Miasta, współpraca z Bankami.



Miejsce pracy:
SIKORSKIEGO 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie

Pracodawca:
URZĄD MIASTA GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • obsługa urządzeń biurowych
  • znajomość przepisów ustawy o: finansach publicznych, dochodach jednostek samorządu terytorialnego, naruszeniu dyscypliny finansów publicznych; posiadanie obywatelstwa polskiego; pełna zdolność do czynności prawnych; korzystanie z pełni praw publicznych; brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym; minimum 1 rok stażu pracy w jednostkach sektora finansów publicznych; a)wymagania dodatkowe: 1)wykształcenie wyższe: ekonomiczne; 2)znajomość ustawy o rachunkowości; 3)doświadczenie w bankowości oraz w zakresie realizacji zadań ze środków z Unii Europejskiej; 4)kreatywność i inicjatywa; 5)odpowiedzialność, uczciwość i komunikatywność, 6)samodzielność, umiejętność dobrej organizacji pracy.


Inne wymagania:
znajomość przepisów ustawy o: finansach publicznych, dochodach jednostek samorządu terytorialnego, naruszeniu dyscypliny finansów publicznych; posiadanie obywatelstwa polskiego; pełna zdolność do czynności prawnych; korzystanie z pełni praw publicznych; brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym; minimum 1 rok stażu pracy w jednostkach sektora finansów publicznych; a)wymagania dodatkowe: 1)wykształcenie wyższe: ekonomiczne; 2)znajomość ustawy o rachunkowości; 3)doświadczenie w bankowości oraz w zakresie realizacji zadań ze środków z Unii Europejskiej; 4)kreatywność i inicjatywa; 5)odpowiedzialność, uczciwość i komunikatywność, 6)samodzielność, umiejętność dobrej organizacji pracy.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
1)list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, zawierający nr telefonu kontaktowego/adres poczty elektronicznej; 2)życiorys zawodowy (cv); 3)kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; 4)kopie dokumentów potwierdzających wykazywane doświadczenie zawodowe (jeśli jest wymagane), w tym świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy; (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów); 5)kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje; 6)oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych; 7)oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych; 8)oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego); 9)oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 10)oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Wzory ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowej bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/ (w lokalizacji: Oferty pracy>>>wzory oświadczeń).

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z numerem ogłoszenia oraz dopiskiem: nabór na stanowisko ds. budżetu należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową. Za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miasta.
Dodano: 12.06.2025, 03:36
ID ogłoszenia: 236711
Udostępnij:
Dodano: 12.06.2025, 03:36
ID ogłoszenia: 236711

Zobacz inne oferty

Do góry