StPr/25/0648
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 750 PLN
Wynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
1) Prowadzenie ewidencji zmian planów finansowych zadań własnych Miasta i zleconych.
2) Współudział przy opracowaniu projektu budżetu miasta i planów finansowych budżetu miasta oraz projektów uchwał Rady Miasta i zarządzeń Prezydenta Miasta w zakresie nadzorowanych zadań.
3) Współudział przy sporządzaniu sprawozdań z wykonania budżetu Miasta.
4) Współpraca z Wydziałami Urzędu Miasta oraz podległymi jednostkami, które wykonują zadania bieżące i inwestycyjne budżetu oraz zadania realizowane ze środków Unii Europejskiej w zakresie czynności przypisanych służbom finansowym.
5) Bieżące analizowanie wysokości wykonania wydatków do kwot zaplanowanych w budżecie.
6) Opracowywanie analiz finansowych.
7) Prowadzenie ewidencji zadłużenia budżetu Miasta, współpraca z Bankami.
Miejsce pracy:
SIKORSKIEGO 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Pracodawca:
URZĄD MIASTA GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- a) wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe; 2) znajomość przepisów ustawy o: finansach publicznych, dochodach jst, naruszeniu dyscypliny finansów publicznych; 3) posiadanie obywatelstwa polskiego; 4) pełna zdolność do czynności prawnych; 5) korzystanie z pełni praw publicznych; 6) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 7) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych; 8) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym; 9) co najmniej roczny staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych; 10) obsługa urządzeń oraz aplikacji biurowych; 11) umiejętności pracy w zespole. b) wymagania dodatkowe: 1) wykształcenie wyższe: ekonomiczne; 2) znajomość ustawy o rachunkowości; 3) doświadczenie w bankowości oraz w zakresie realizacji zadań ze środków z Unii Europejskiej; 4) kreatywność i inicjatywa; 5) odpowiedzialność, uczciwość i komunikatywność, 6) samodzielność, umiejętność dobrej organizacji pracy.
Inne wymagania:
a) wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe; 2) znajomość przepisów ustawy o: finansach publicznych, dochodach jst, naruszeniu dyscypliny finansów publicznych; 3) posiadanie obywatelstwa polskiego; 4) pełna zdolność do czynności prawnych; 5) korzystanie z pełni praw publicznych; 6) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 7) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych; 8) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym; 9) co najmniej roczny staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych; 10) obsługa urządzeń oraz aplikacji biurowych; 11) umiejętności pracy w zespole. b) wymagania dodatkowe: 1) wykształcenie wyższe: ekonomiczne; 2) znajomość ustawy o rachunkowości; 3) doświadczenie w bankowości oraz w zakresie realizacji zadań ze środków z Unii Europejskiej; 4) kreatywność i inicjatywa; 5) odpowiedzialność, uczciwość i komunikatywność, 6) samodzielność, umiejętność dobrej organizacji pracy.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, zawierający nr telefonu kontaktowego/adres poczty elektronicznej; 2) życiorys zawodowy (cv); 3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; 4) kopie dokumentów potwierdzających wykazywane doświadczenie zawodowe (jeśli jest wymagane), w tym świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy; (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów); 5) kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje; 6) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych; 7) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych; 8) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego); 9) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Wzory ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowej bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/ (w lokalizacji: Oferty pracy>>>wzory oświadczeń).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - a) termin: do dnia 17 lipca 2025 r. do godz. 15.30 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta); b) sposób: Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z numerem ogłoszenia 24/2025 oraz dopiskiem: nabór na stanowisko ds. budżetu należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową. Za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miasta. c) miejsce: Urząd Miasta Wydział Kadr i Organizacji ul. Sikorskiego 4 66-400 Gorzów Wielkopolski