StPr/25/1077
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
Zakres obowiązków:
Konkurs
a)wydawanie uzgodnień i decyzji administracyjnych-wydawanie i ewidencjonowanie uzgodnień i opinii dot.inwestycji w pasie drogowym;(zezwolenia na wykonywanie robót w pasie drogowym,lokalizacje zjazdów oraz umieszczanie reklam i urzadzeń zwiazanych z funkcjonowaniem drogi;terminowe naliczanie opłat za zajecie pasa drogowego;b) ochrona dróg;c)weryfikacja dokumentacji technicznych;d)prowadzenie korespondencji w zakresie ochrony dróg;e)sporządzanie uzasadnień merytorycznych do wniosków oraz projektów uchwał Zarzadu Powiatu i Rady Powiatu; przyjmowanie interwencji użytkowników dróg oraz prowadzenie ewidencji.
Miejsce pracy:
Wyspiańskiego 2k, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KŁODZKU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
- Prawo jazdy kat. B, umiejętność analizy przepisów prawai ich stosowanie w praktyce, biegła znajomość obsługi komputera, Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne, umiejętność redagowania pism urzędowych i decyzji administracyjnych zgodnie z KPA i zasadami techniki legislacyjnej
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Maciej Bielas
Wymagane dokumenty:
Konkurs- dokumenty oraz cv bezpośrrednio składamy do pracodawcy