STANOWISKO DS.DECYZJI ADMINISTRACYJNYCH

STANOWISKO DS.DECYZJI ADMINISTRACYJNYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 500 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1077

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN

Zakres obowiązków:
Konkurs
a)wydawanie uzgodnień i decyzji administracyjnych-wydawanie i ewidencjonowanie uzgodnień i opinii dot.inwestycji w pasie drogowym;(zezwolenia na wykonywanie robót w pasie drogowym,lokalizacje zjazdów oraz umieszczanie reklam i urzadzeń zwiazanych z funkcjonowaniem drogi;terminowe naliczanie opłat za zajecie pasa drogowego;b) ochrona dróg;c)weryfikacja dokumentacji technicznych;d)prowadzenie korespondencji w zakresie ochrony dróg;e)sporządzanie uzasadnień merytorycznych do wniosków oraz projektów uchwał Zarzadu Powiatu i Rady Powiatu; przyjmowanie interwencji użytkowników dróg oraz prowadzenie ewidencji.

Miejsce pracy:
Wyspiańskiego 2k, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie

Pracodawca:
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KŁODZKU

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
  • Prawo jazdy kat. B, umiejętność analizy przepisów prawai ich stosowanie w praktyce, biegła znajomość obsługi komputera, Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne, umiejętność redagowania pism urzędowych i decyzji administracyjnych zgodnie z KPA i zasadami techniki legislacyjnej


Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Maciej Bielas

Wymagane dokumenty:
Konkurs- dokumenty oraz cv bezpośrrednio składamy do pracodawcy
Dodano: 20.09.2025, 03:18
ID ogłoszenia: 318574
Udostępnij:
Dodano: 20.09.2025, 03:18
ID ogłoszenia: 318574

Zobacz inne oferty

Do góry