StPr/25/0626
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 200 do 6 800 PLN
+dodatek stażowy po upływie 5 lat pracy
Zakres obowiązków:
1.prowadzenie zadań merytorycznych na stanowisku;
a)prowadzenie i nadzór nad aktualizacją ewidencji dróg, obiektów mostowych, tuneli, przepustów, w tym: książki drogi i dziennika objazdu dróg,
b)typowanie dróg o nawierzchni nieutwardzonej (żużlowe, śródpolne) do remontu z określeniem zakresu remontu,
c)określanie potrzeb w zakresie remontów bieżących z przygotowaniem zakresu,
d)kontrola oznakowania drogowego w tym: typowanie do wymiany, naprawa uszkodzonych, montaż nowego oznakowania zgodnie z procedurami,
e)przejmowanie od Wydziału Realizacji Inwestycji remontowanych lub wykonanych dróg gminnych z infrastrukturą towarzyszącą,
f)nadzór nad przystankami, w tym ocena stanu technicznego i typowanie do remontu,
g)prowadzenie procedury zajęcia pasa drogowego oraz lokalizacji urządzeń w pasach drogowych w tym: rejestracja, sprawdzanie załączników mapowych i analiza projektów
w zakresie poprawności przyjętych rozwiązań technicznych, przygotowanie decyzji, naliczanie opłat, protokolarne przekazanie i odbiór terenu na czas prowadzenia robót,
h)opiniowanie organizacji ruchu stałej i czasowej,
i)prowadzenie spraw z zakresu stałej organizacji ruchu na drogach gminnych,
j)współpraca z zarządcami dróg powiatowych, wojewódzkich i krajowych w zakresie utrzymania tych dróg przebiegających przez teren gminy Dębno;
k)opiniowanie i współpraca ze Strażą Miejską i innymi organami w zakresie inżynierii ruchu drogowego;
l)wykonywanie sprawozdań oraz przygotowywanie wszystkich form informacji dot. zadań merytorycznych na stanowisku;
m)przygotowywanie zamówień i zleceń z zakresu administracji i remontów dróg,
n)nadzór merytoryczny nad zawartymi umowami: kontrola zakresów, udział w komisji odbiorowej i przeglądu gwarancyjnego, weryfikacja rozliczeń, kosztorysów, faktur;
o)realizacja innych zadań wynikających z zarządzania drogami;
p)archiwizacja akt spraw związanych z przedmiotowym zakresem czynności;
q)udzielanie informacji publicznej w zakresie objętym właściwością stanowiska pracy;
r)przestrzeganie przepisów o zamówieniach publicznych, w tym rejestrowanie umów;
s)przygotowywanie i publikacja materiałów na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, stronie internetowej Gminy Dębno oraz w innych formach komunikacji z mieszkańcami,
t)prowadzenie sprawozdawczości z wykonanych zadań.
Miejsce pracy:
Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno, powiat: myśliborski, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI W DĘBNIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- Obsługa sprzętu biurowego, Doświadczenie w pracy biurowej (wymagany staż - lata: 3)
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE a)obywatelstwo polskie, b)posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, c)brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, e)biegła znajomość obsługi sprzętu komputerowego w środowisku Windows, w tym Pakietu Microsoft Office, f)nieposzlakowana opinia, g)wykształcenie wyższe lub inżynieryjne, preferowane inżynieryjne z zakresu budownictwa i drogownictwa, h)znajomość przepisów z zakresu ustaw: Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o drogach publicznych, KPA WYMAGANIA DODATKOWE a)dobra organizacja pracy, systematyczność, terminowość. b)posiadanie prawa jazdy kat. B c)preferowane co najmniej 3- letnie doświadczenie pracy w jednostce samorządu terytorialnego w zakresie: budownictwa drogowego, prowadzenia remontów w branży drogowej lub w sektorze prywatnym w zakresie remontów lub inwestycji drogowych.
Inne wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE a)obywatelstwo polskie, b)posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, c)brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, e)biegła znajomość obsługi sprzętu komputerowego w środowisku Windows, w tym Pakietu Microsoft Office, f)nieposzlakowana opinia, g)wykształcenie wyższe lub inżynieryjne, preferowane inżynieryjne z zakresu budownictwa i drogownictwa, h)znajomość przepisów z zakresu ustaw: Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o drogach publicznych, KPA WYMAGANIA DODATKOWE a)dobra organizacja pracy, systematyczność, terminowość. b)posiadanie prawa jazdy kat. B c)preferowane co najmniej 3- letnie doświadczenie pracy w jednostce samorządu terytorialnego w zakresie: budownictwa drogowego, prowadzenia remontów w branży drogowej lub w sektorze prywatnym w zakresie remontów lub inwestycji drogowych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anna Witek
Wymagane dokumenty:
CV wraz z listem motywacyjnym, kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach jeśli kandydat je posiada, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (w załączeniu), inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności np. referencje jeśli kandydat je posiada, oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i zapoznaniu się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych. Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do 5 grudnia 2025 r. do godz.12.00 (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego w Dębnie) na adres: Urząd Miejski Dębno, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno w zamkniętych kopertach z dopiskiem: "Nabór Stanowisko ds. drogownictwa"
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście

Zaloguj się przez Facebook