StPr/25/0675
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie operatu nazewnictwa ulic i numeracji nieruchomości oraz ich nadawanie.
2. Prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z podziałem nieruchomości.
3. Prowadzenie na wniosek i z urzędu postępowań rozgraniczających oraz uczestniczenie w nich.
4. Uzgadniania, przebiegu granic nieruchomości będących w zasobach Gminy.
5. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o scalaniu i wymianie gruntów.
6. Tworzenie zasobu nieruchomości poprzez:
a) nabywanie gruntów od osób fizycznych i prawnych na podstawie składanych ofert oraz nabywanie gruntów z urzędu,
b) przyjmowanie darowizn od osób fizycznych lub prawnych,
c) zmiany nieruchomości pomiędzy gminą a osobami fizycznymi lub prawnymi,
d) komunalizacja,
e) nabywanie w drodze pierwokupu,
f) nabywanie na podstawie innych tytułów prawnych.
7. Darowizny gminy na rzecz osób fizycznych i prawnych.
8. Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do tworzenia zasobów nieruchomości, w tym odpowiednich ewidencji.
9. Prowadzenie spraw związanych z udziałem w kosztach budowy urządzeń infrastruktury technicznej opłaty adiacenckie.
10. Wykonywanie wstępnych czynności umożliwiających przeprowadzenie wywłaszczania oraz zwrotu wywłaszczonych nieruchomości.
11. Oddawanie w trwały zarząd oraz wygaszanie trwałego zarządu.
12. Załatwianie spraw związanych z gospodarką łowiecką, sprawowanie administracji i współdziałanie z dzierżawcami lub zarządcami obwodów łowieckich.
13. Wydawanie zaświadczeń o szkodach powodziowych oraz spowodowanych innymi czynnikami.
14. Prowadzenie spraw związanych z zadaniami gminy w zakresie bezpieczeństwa weterynaryjnego.
15. Prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z ustaleniem wysokości jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem lub zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Nowogrodźcu, ul. Rynek 1, Wydział Komunalny. Stanowisko zlokalizowane na parterze w budynku bez windy. Wymiar czasu pracy pełny wymiar czasu pracy.
Miejsce pracy:
Rynek 1, 59-730 Nowogrodziec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Nowogrodźcu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- prawo jazdy kategoria - B
- 1.Wymagania niezbędne, konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku: 1) wykształcenie wyższe (preferowane kierunki geodezja, zagospodarowanie przestrzenne), 2) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, 3) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie popełnione przestępstwa skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) stan zdrowia umożliwiający zatrudnienie na ww. stanowisku. 2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość prawa w zakresie funkcjonowania samorządu gminnego, postępowania administracyjnego, gospodarki nieruchomościami, prawo geodezyjne i kartograficzne, 2) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na w/w stanowisku, 3) dokładność, odpowiedzialność, terminowość, komunikatywność, 4) umiejętność planowania i organizacji pracy, 5) znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego, 6) prawo jazdy kat. B.
Inne wymagania:
1.Wymagania niezbędne, konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku: 1) wykształcenie wyższe (preferowane kierunki geodezja, zagospodarowanie przestrzenne), 2) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, 3) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie popełnione przestępstwa skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) stan zdrowia umożliwiający zatrudnienie na ww. stanowisku. 2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość prawa w zakresie funkcjonowania samorządu gminnego, postępowania administracyjnego, gospodarki nieruchomościami, prawo geodezyjne i kartograficzne, 2) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na w/w stanowisku, 3) dokładność, odpowiedzialność, terminowość, komunikatywność, 4) umiejętność planowania i organizacji pracy, 5) znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego, 6) prawo jazdy kat. B.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Ewa Zdunek
Nr telefonu:
757380660
Wymagane dokumenty:
Kontakt osobisty, telefoniczny, listowny. tel. 757380660. Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy dla kandydata, 2) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, 3) kserokopie świadectw pracy, 4) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, 5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie popełnione przestępstwa skarbowe, 6) kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, są obowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Prosimy o zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych: 1) podpisanej klauzuli następującej treści: "Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji." Dodatkowy zakres danych udostępnianych przez kandydata dobrowolnie (w formie odrębnych dokumentów lub oświadczeń) winien być opatrzony klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a, a także wyrażam zgodę na przetwarzanie szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.)." 2) podpisanie klauzuli informacyjnej załączonej do ogłoszenia. Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych: Wymagane dokumenty należy składać lub przesyłać na adres: Urząd Miejski w Nowogrodźcu, ul. Rynek 1, 59-730 Nowogrodziec w kopercie z dopiskiem Nabór na stanowisko urzędnicze: ds. dysponowania mieniem komunalnym w terminie do dnia 06.10.2025 r. do godz. 15.30 ( Uwaga: liczy się data wpływu do Urzędu ). Dokumenty, które wpłyną po określonym terminie lub drogą elektroniczną, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Nowogrodźcu: bip.nowogrodziec.pl w zakładce nabory i konkursy oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Nowogrodźcu. 8Dodatkowe informacje: Dodatkowych informacji można uzyskać pod nr telefonu 757380697 w godzinach pracy urzędu. Kandydaci, których aplikacje spełnią warunki naboru, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta