STANOWISKO DS. DZIERŻAWY, NAJMU, UŻYCZANIA I UDOSTĘPNIANIA GRUNTÓW MIASTA W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I MAJĄTKU

STANOWISKO DS. DZIERŻAWY, NAJMU, UŻYCZANIA I UDOSTĘPNIANIA GRUNTÓW MIASTA W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I MAJĄTKU

Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 800 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1264

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 800 PLN
Wynagrodzenie zasadnicze plus dodatek stażowy Poniedziałek, środa, czwartek 7:30-15:30, wtorek 7:30-16:30, piątek 7:30-14:30

Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw związanych z nabywaniem, zamianą, obciążaniem oraz zbywaniem nieruchomości komunalnych, spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu oraz innych praw majątkowych Miasta.

Miejsce pracy:
SIKORSKIEGO 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie

Pracodawca:
URZĄD MIASTA GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: gospodarka nieruchomościami, prawo, prawo administracyjne, administracja publiczna, budownictwo, inżynieria środowiska, geodezja, gospodarka przestrzenna, ekonomia; 2) posiadanie obywatelstwa polskiego; 3) pełna zdolność do czynności prawnych; 4) korzystanie z pełni praw publicznych; 5) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 6) nieposzlakowana opinia; 7) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych; 8) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym; 9) znajomość przepisów ustaw: ustawa o gospodarce nieruchomościami, kodeks cywilny; 10) umiejętność pracy na komputerze MS Office; 11) umiejętność interpretacji przepisów prawa oraz analizy dokumentacji prawnej; 12) komunikatywność. Wymagania dodatkowe: 1) doświadczenie zawodowe w obszarze budownictwa lub nieruchomości biura obrotu i zarządzania nieruchomościami, projektowe, kancelarie prawne i notarialne; 2) znajomość programów: Geoportal, LEX.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: gospodarka nieruchomościami, prawo, prawo administracyjne, administracja publiczna, budownictwo, inżynieria środowiska, geodezja, gospodarka przestrzenna, ekonomia; 2) posiadanie obywatelstwa polskiego; 3) pełna zdolność do czynności prawnych; 4) korzystanie z pełni praw publicznych; 5) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 6) nieposzlakowana opinia; 7) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych; 8) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym; 9) znajomość przepisów ustaw: ustawa o gospodarce nieruchomościami, kodeks cywilny; 10) umiejętność pracy na komputerze MS Office; 11) umiejętność interpretacji przepisów prawa oraz analizy dokumentacji prawnej; 12) komunikatywność. Wymagania dodatkowe: 1) doświadczenie zawodowe w obszarze budownictwa lub nieruchomości biura obrotu i zarządzania nieruchomościami, projektowe, kancelarie prawne i notarialne; 2) znajomość programów: Geoportal, LEX.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, zawierający nr telefonu kontaktowego/adres poczty elektronicznej; 2) życiorys zawodowy (cv); 3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; 4) kopie dokumentów potwierdzających wykazywane doświadczenie zawodowe, w tym świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy; (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów); 5) kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje; 6) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych; 7) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych; 8) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego); 9) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Wzory ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowej bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/ (w lokalizacji: Oferty pracy>>>wzory oświadczeń).

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych: a) termin: do dnia 07 listopada 2025 r. do godz. 14.30 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta); b)sposób: Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z numerem ogłoszenia oraz dopiskiem: nabór na stanowisko ds. dzierżawy, najmu, użyczania i udostępniania gruntów Miasta należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową. Za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miasta. c)miejsce: Urząd Miasta Wydział Kadr i Organizacji ul. Sikorskiego 4 66-400 Gorzów Wielkopolski
Dodano: 29.10.2025, 03:36
ID ogłoszenia: 341937
Udostępnij:
Dodano: 29.10.2025, 03:36
ID ogłoszenia: 341937

Zobacz inne oferty

1 900 €netto
Nowe
Dolce Vita
Rösrath
1 900 €netto
Dodano: 3 godz. temu
1 900 €netto
Nowe
Adjo
Velburg
1 900 €netto
Dodano: 9 godz. temu
2 200 €netto
Nowe
Pflege mit Herz Polen
Kolonia
2 200 €netto
Dodano: 9 godz. temu
Do góry