StPr/24/2538
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 500 PLN
(do uzgodnienia)
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie spraw w zakresie remontu i eksploatacji urządzeń i instalacji elektrycznych na terenie Miasta Chełm ze szczególnym uwzględnieniem poniższych zadań:
- Nadzór nad realizacją zadań realizowanych przez Departament Komunalny Urzędu Miasta Chełm zgodnie z obowiązującymi przepisami, wydanymi warunkami, opiniami i uzgodnieniami,
- Nadzór nad budową, eksploatacją i konserwacją oświetlenia i iluminacji parków, skwerów i zieleńców,
- Ewidencja urządzeń oświetlenia gromadzenie i aktualizacja informacji o ilościach i ich stanie technicznym,
- Zlecanie, nadzorowanie i rozliczanie robót elektrycznych, eksploatacyjnych, konserwacyjnych i modernizacyjnych dotyczących oświetlenia i iluminacji,
- Odbiór obiektów od wykonawcy po wykonaniu remontów i przekazanie użytkownikowi,
- Opiniowanie dokumentacji technicznej dla przygotowanych do realizacji zadań remontowych w zakresie elektrycznym i elektroenergetycznym,
- Współpraca z podmiotami w zakresie sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej,
2. Rozliczenie zawartych umów w zakresie elektrycznym i elektroenergetycznym pod względem rzeczowym i finansowym,
3. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Komunalnego Urzędu Miasta Chełm,
4. Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej w zakresie elektrycznym i elektroenergetycznym,
5. W zakresie udzielania zamówień publicznych:
- przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty,
- dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,
- szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
- przygotowywanie istotnych postanowień umowy na dostawy lub usługi,
- redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,
- udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.
6. W zakresie planowania budżetu Departamentu Komunalnego:
- szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały.
7. W zakresie powierzonych spraw:
- terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,
- prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonych,
8. W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm
- współpraca w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań,
- wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.
9. Zastępowanie innych pracowników Wydziału Infrastruktury Komunalnej i Dróg w czasie ich nieobecności,
10. Przestrzeganie zasad współżycia społecznego,
11. Przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Wymagane dokumenty
1. życiorys (CV),
2. list motywacyjny,
3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),
4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń, dokumentujących wymagane doświadczenie zawodowe,
6. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
7. referencje (kserokopia),
8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
Miejsce pracy:
Lubelska 63, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Chełm
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne, kierunek: elektryka
- znajomość zagadnień z zakresu: zarządzania energią, efektywności energetycznej i odnawialnych źródeł energii
- PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=13707 . Symbol oferty: DOR.2110.62.2024. Jednostka ogłaszająca: Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm. Data ogłoszenia: 2024-11-28. Termin składania dokumentów: 2024-12-09. Wymagane wykształcenie: średnie techniczne kierunkowe. Wymagania związane ze stanowiskiem. 1. Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie, - pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia, - wykształcenie: średnie techniczne kierunkowe, - co najmniej 3 letni udokumentowany staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego lub minimum roczny staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia wyższego, - znajomość zagadnień z zakresu: zarządzania energią, efektywności energetycznej i odnawialnych źródeł energii. 2. Wymagania dodatkowe: - mile widziane wykształcenie wyższe na kierunkach: elektryka, energetyka, elektrotechnika, budownictwo, inżynieria środowiska, - mile widziane uprawnienia elektryczne, kursy i szkolenia na kierunku elektrycznym, - znajomość ustawy o samorządzie gminnym, - uprawnienia budowlane wykonawcze lub projektowe w branży elektrycznej, - znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, - znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, - znajomość przepisów prawnych (w szczególności z zakresu administracji, budownictwa, finansów publicznych oraz zamówień publicznych), - znajomość zagadnień związanych z przygotowaniem procesu inwestycyjnego i jego realizacją, - kosztorysowanie robót budowlanych, - bardzo dobra organizacja pracy, - myślenie analityczne, odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole, komunikatywność, - umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminową realizację zadań, rzetelność, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych oraz pracy pod presją czasu, - wysoka kultura osobista, umiejętność współpracy i budowania dobrych relacji ze współpracownikami, wykonawcami oraz z klientami Urzędu, - biegła obsługa komputera oraz sprzętu biurowego. Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie spraw w zakresie remontu i eksploatacji urządzeń i instalacji elektrycznych na terenie Miasta Chełm ze szczególnym uwzględnieniem poniższych zadań: - Nadzór nad realizacją zadań realizowanych przez Departament Komunalny Urzędu Miasta Chełm zgodnie z obowiązującymi przepisami, wydanymi warunkami, opiniami i uzgodnieniami, - Nadzór nad budową, eksploatacją i konserwacją oświetlenia i iluminacji parków, skwerów i zieleńców, - Ewidencja urządzeń oświetlenia gromadzenie i aktualizacja informacji o ilościach i ich stanie technicznym, - Zlecanie, nadzorowanie i rozliczanie robót elektrycznych, eksploatacyjnych, konserwacyjnych i modernizacyjnych dotyczących oświetlenia i iluminacji, - Odbiór obiektów od wykonawcy po wykonaniu remontów i przekazanie użytkownikowi, - Opiniowanie dokumentacji technicznej dla przygotowanych do realizacji zadań remontowych w zakresie elektrycznym i elektroenergetycznym, - Współpraca z podmiotami w zakresie sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej, 2. Rozliczenie zawartych umów w zakresie elektrycznym i elektroenergetycznym pod względem rzeczowym i finansowym, 3. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Komunalnego Urzędu Miasta Chełm, 4. Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej w zakresie elektrycznym i elektroenergetycznym, 5. W zakresie udzielania zamówień publicznych: - przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, - dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm, - szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami, - sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, - przygotowywanie istotnych postanowień umowy na dostawy lub usługi, - redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy, - udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro. 6. W zakresie planowania budżetu Departamentu Komunalnego: - szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami, - przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały. 7. W zakresie powierzonych spraw: - terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną, - prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonych, 8. W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm - współpraca w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, - wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym. 9. Zastępowanie innych pracowników Wydziału Infrastruktury Komunalnej i Dróg w czasie ich nieobecności, 10. Przestrzeganie zasad współżycia społecznego, 11. Przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm. Wymagane dokumenty 1. życiorys (CV), 2. list motywacyjny, 3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom), 4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 5. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń, dokumentujących wymagane doświadczenie zawodowe, 6. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia), 7. referencje (kserokopia), 8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie, 9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, 10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, 12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia), 13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem. Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Warunki pracy: - praca w systemie jednozmianowym, - praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, - praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, - obsługa komputera, faxu, kserokopiarki. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 4,80 %. Miejsce składania dokumentów. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. elektrycznych i oświetleniowych w Wydziale Infrastruktury Komunalnej i Dróg w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 9 grudnia 2024 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. elektrycznych i oświetleniowych w Wydziale Infrastruktury Komunalnej i Dróg w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 28 listopada 2024 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm. Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135). Uwagi KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM Na podstawie z art. 13 ust. 1 oraz 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych. Administrator Danych Osobowych Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm, za którego czynności z zakresu prawa pracy wykonuje Prezydent Miasta Chełm, adres do korespondencji Urząd Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, [email protected], tel.: (82) 565-20-70. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony danych z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu email [email protected] lub wysyłając list na adres administratora. Cel przetwarzania danych Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Podstawa prawna przetwarzania danych Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych, w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, w procesie rekrutacji jest art. 6 ust. 1 litera b RODO. W odniesieniu do pozostałych danych osobowych podstawą przetwarzania będzie art. 6 ust. 1 litera a RODO, to jest zgoda, która może być odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (dane szczególnej kategorii) konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Odbiorcy danych osobowych Odbiorcami Państwa danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Administratora oraz dostawcy usług IT. Okres przetwarzania danych osobowych Państwa dane zgromadzone na potrzeby procesu rekrutacyjnego będą przechowywane do zakończenia prcesu rekrutacyjnego. Jeżeli wyrażą Państwo zgodę na przetwarzanie danych w przyszłych rekrutacjach, wówczas Państwa dane przechowywane będą przez okres wskazany w klauzuli zgody. Obowiązek podania danych osobowych Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w przypadku kiedy będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, w pozostałym zakresie ich wskazanie jest dobrowolne. Przysługujące prawa Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do usunięcia danych osobowych. W przypadku gdy przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie nie ma wpływu na zgodność przetwarzania z obowiązującym prawem, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Prawo wniesienia skargi W przypadku kiedy uznają Państwo, że Urząd Miasta Chełm przetwarza dane osobowe niezgodnie z prawem, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji Państwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane. Informacja o dokumentach (zgodach) składanych w trakcie rekrutacji: Informujemy, że w ramach prowadzonej rekrutacji wraz z wymaganą dokumentacją potwierdzającą Państwa wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe mogą Państwo złożyć oświadczenie: oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (w tym dane o stanie zdrowia, o przekonaniach politycznych, ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych itp.) Oświadczenia wskazane powyżej, mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób: Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
Inne wymagania:
PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=13707 . Symbol oferty: DOR.2110.62.2024. Jednostka ogłaszająca: Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm. Data ogłoszenia: 2024-11-28. Termin składania dokumentów: 2024-12-09. Wymagane wykształcenie: średnie techniczne kierunkowe. Wymagania związane ze stanowiskiem. 1. Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie, - pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia, - wykształcenie: średnie techniczne kierunkowe, - co najmniej 3 letni udokumentowany staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego lub minimum roczny staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia wyższego, - znajomość zagadnień z zakresu: zarządzania energią, efektywności energetycznej i odnawialnych źródeł energii. 2. Wymagania dodatkowe: - mile widziane wykształcenie wyższe na kierunkach: elektryka, energetyka, elektrotechnika, budownictwo, inżynieria środowiska, - mile widziane uprawnienia elektryczne, kursy i szkolenia na kierunku elektrycznym, - znajomość ustawy o samorządzie gminnym, - uprawnienia budowlane wykonawcze lub projektowe w branży elektrycznej, - znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, - znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, - znajomość przepisów prawnych (w szczególności z zakresu administracji, budownictwa, finansów publicznych oraz zamówień publicznych), - znajomość zagadnień związanych z przygotowaniem procesu inwestycyjnego i jego realizacją, - kosztorysowanie robót budowlanych, - bardzo dobra organizacja pracy, - myślenie analityczne, odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole, komunikatywność, - umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminową realizację zadań, rzetelność, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych oraz pracy pod presją czasu, - wysoka kultura osobista, umiejętność współpracy i budowania dobrych relacji ze współpracownikami, wykonawcami oraz z klientami Urzędu, - biegła obsługa komputera oraz sprzętu biurowego. Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie spraw w zakresie remontu i eksploatacji urządzeń i instalacji elektrycznych na terenie Miasta Chełm ze szczególnym uwzględnieniem poniższych zadań: - Nadzór nad realizacją zadań realizowanych przez Departament Komunalny Urzędu Miasta Chełm zgodnie z obowiązującymi przepisami, wydanymi warunkami, opiniami i uzgodnieniami, - Nadzór nad budową, eksploatacją i konserwacją oświetlenia i iluminacji parków, skwerów i zieleńców, - Ewidencja urządzeń oświetlenia gromadzenie i aktualizacja informacji o ilościach i ich stanie technicznym, - Zlecanie, nadzorowanie i rozliczanie robót elektrycznych, eksploatacyjnych, konserwacyjnych i modernizacyjnych dotyczących oświetlenia i iluminacji, - Odbiór obiektów od wykonawcy po wykonaniu remontów i przekazanie użytkownikowi, - Opiniowanie dokumentacji technicznej dla przygotowanych do realizacji zadań remontowych w zakresie elektrycznym i elektroenergetycznym, - Współpraca z podmiotami w zakresie sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej, 2. Rozliczenie zawartych umów w zakresie elektrycznym i elektroenergetycznym pod względem rzeczowym i finansowym, 3. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Komunalnego Urzędu Miasta Chełm, 4. Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej w zakresie elektrycznym i elektroenergetycznym, 5. W zakresie udzielania zamówień publicznych: - przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, - dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm, - szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami, - sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, - przygotowywanie istotnych postanowień umowy na dostawy lub usługi, - redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy, - udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro. 6. W zakresie planowania budżetu Departamentu Komunalnego: - szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami, - przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały. 7. W zakresie powierzonych spraw: - terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną, - prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonych, 8. W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm - współpraca w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, - wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym. 9. Zastępowanie innych pracowników Wydziału Infrastruktury Komunalnej i Dróg w czasie ich nieobecności, 10. Przestrzeganie zasad współżycia społecznego, 11. Przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm. Wymagane dokumenty 1. życiorys (CV), 2. list motywacyjny, 3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom), 4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 5. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń, dokumentujących wymagane doświadczenie zawodowe, 6. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia), 7. referencje (kserokopia), 8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie, 9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, 10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, 12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia), 13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem. Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Warunki pracy: - praca w systemie jednozmianowym, - praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, - praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, - obsługa komputera, faxu, kserokopiarki. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 4,80 %. Miejsce składania dokumentów. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. elektrycznych i oświetleniowych w Wydziale Infrastruktury Komunalnej i Dróg w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 9 grudnia 2024 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. elektrycznych i oświetleniowych w Wydziale Infrastruktury Komunalnej i Dróg w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 28 listopada 2024 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm. Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135). Uwagi KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM Na podstawie z art. 13 ust. 1 oraz 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych. Administrator Danych Osobowych Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm, za którego czynności z zakresu prawa pracy wykonuje Prezydent Miasta Chełm, adres do korespondencji Urząd Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, [email protected], tel.: (82) 565-20-70. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony danych z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu email [email protected] lub wysyłając list na adres administratora. Cel przetwarzania danych Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Podstawa prawna przetwarzania danych Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych, w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, w procesie rekrutacji jest art. 6 ust. 1 litera b RODO. W odniesieniu do pozostałych danych osobowych podstawą przetwarzania będzie art. 6 ust. 1 litera a RODO, to jest zgoda, która może być odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (dane szczególnej kategorii) konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Odbiorcy danych osobowych Odbiorcami Państwa danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Administratora oraz dostawcy usług IT. Okres przetwarzania danych osobowych Państwa dane zgromadzone na potrzeby procesu rekrutacyjnego będą przechowywane do zakończenia prcesu rekrutacyjnego. Jeżeli wyrażą Państwo zgodę na przetwarzanie danych w przyszłych rekrutacjach, wówczas Państwa dane przechowywane będą przez okres wskazany w klauzuli zgody. Obowiązek podania danych osobowych Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w przypadku kiedy będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, w pozostałym zakresie ich wskazanie jest dobrowolne. Przysługujące prawa Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do usunięcia danych osobowych. W przypadku gdy przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie nie ma wpływu na zgodność przetwarzania z obowiązującym prawem, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Prawo wniesienia skargi W przypadku kiedy uznają Państwo, że Urząd Miasta Chełm przetwarza dane osobowe niezgodnie z prawem, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji Państwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane. Informacja o dokumentach (zgodach) składanych w trakcie rekrutacji: Informujemy, że w ramach prowadzonej rekrutacji wraz z wymaganą dokumentacją potwierdzającą Państwa wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe mogą Państwo złożyć oświadczenie: oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (w tym dane o stanie zdrowia, o przekonaniach politycznych, ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych itp.) Oświadczenia wskazane powyżej, mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób: Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
- mile widziane wykształcenie wyższe na kierunkach: elektryka, energetyka, elektrotechnika, budownictwo, inżynieria środowiska, - mile widziane uprawnienia elektryczne, kursy i szkolenia na kierunku elektrycznym, - znajomość ustawy o samorządzie gminnym, - uprawnienia budowlane wykonawcze lub projektowe w branży elektrycznej, - znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, - znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, - znajomość przepisów prawnych (w szczególności z zakresu administracji, budownictwa, finansów publicznych oraz zamówień publicznych), - znajomość zagadnień związanych z przygotowaniem procesu inwestycyjnego i jego realizacją, - kosztorysowanie robót budowlanych, - bardzo dobra organizacja pracy, - myślenie analityczne, odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole, komunikatywność, - umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminową realizację zadań, rzetelność, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych oraz pracy pod presją czasu, - wysoka kultura osobista, umiejętność współpracy i budowania dobrych relacji ze współpracownikami, wykonawcami oraz z klientami Urzędu, - biegła obsługa komputera oraz sprzętu biurowego.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście