StPr/25/0879
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
1) prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności,
2) obsługa centralnego rejestru wyborców,
3) przygotowywanie niezbędnych materiałów do przeprowadzenia wyborów,
4) prowadzenie spraw dotyczących zgromadzeń,
5) prowadzenie spraw związanych z ewidencją działalności gospodarczą
6) ) przestrzeganie prawidłowego obiegu, ewidencją, przechowywaniem dokumentów oraz pism dekretowanych, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz przepisami ustawy o ochronie informacji niejawnych i ustawy o ochronie danych osobowych.
7) prawidłowe, terminowe wykonywanie zadań oraz załatwianie powierzonych przez bezpośrednich przełożonych spraw służbowych.
8) przekazywanie do archiwum zakładowego akt, zgodnie z instrukcją archiwalną.
9) dbałość o kompetentną i kulturalną obsługę
Miejsce pracy:
Płocka 18, 09-440 Staroźreby, powiat: płocki, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Urząd Gminy w Staroźrebach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- biegła znajomość narzędzi informatycznych np. MS Office, biegła obsługa komputera, Office, Internet, urządzeń biurowych, znajomość przepisów prawnych
- [Umiejętność 1] : prawo jazdy kat. B [Inne] : Mile widziane doświadczenie na stanowisku.
Inne wymagania:
[Umiejętność 1] : prawo jazdy kat. B [Inne] : Mile widziane doświadczenie na stanowisku.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
JOANNA DYMEK
Nr telefonu:
24 266 30 88
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Zaloguj się przez Facebook