STANOWISKO DS. FINANSOWYCH

STANOWISKO DS. FINANSOWYCH

Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/24/1538

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Umowa na czas określony 6 mies., z możliwością przedłużenia.

Zakres obowiązków:
Szczegółowe informacje na stronie: https://bip.zdw.olsztyn.pl/
Prowadzenie urządzeń księgowych i bieżącej ewidencji finansowo-księgowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Ewidencja dokumentów zakupowych, sprzedażowych, umów i wyciągów bankowych. Uzgadnianie i rozliczanie kont należności i zobowiązań z kontrahentami w zakresie prowadzonych księgowań. Analiza i bieżące uzgadnianie kont księgowych. Miesięczne uzgadnianie paragrafów klasyfikacji budżetowej dochodów i wydatków oraz zaangażowania. Rozliczanie inwestycji własnych. Rozliczanie inwestycji unijnych. Ewidencja środków trwałych wraz z sporządzaniem sprawozdań do GUS.
Godziny pracy: 7-15

Miejsce pracy:
Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • zawód: Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości (wymagany staż - lata: 2)
  • obsługa komputera pakiet Ms Office
  • a. Wymagania niezbędne: Wykształcenie: wyższe. Doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata na stanowisku związanym z rachunkowością, finansami. Znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości budżetowej i finansów publicznych. Umiejętność pracy na komputerze, obsługa programu Microsoft Office. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku. Umiejętność pracy na komputerze, obsługa programu Microsoft Office. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. b. Wymagania pożądane: Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z rachunkowością budżetową. Mile widziana znajomość systemu finansowo-księgowego Symfonia, enova365. Cechy osobowe: dokładność, rzetelność, opanowanie, umiejętność pracy w zespole.


Inne wymagania:
a. Wymagania niezbędne: Wykształcenie: wyższe. Doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata na stanowisku związanym z rachunkowością, finansami. Znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości budżetowej i finansów publicznych. Umiejętność pracy na komputerze, obsługa programu Microsoft Office. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku. Umiejętność pracy na komputerze, obsługa programu Microsoft Office. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. b. Wymagania pożądane: Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z rachunkowością budżetową. Mile widziana znajomość systemu finansowo-księgowego Symfonia, enova365. Cechy osobowe: dokładność, rzetelność, opanowanie, umiejętność pracy w zespole.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Paulina Bogdanowicz

Nr telefonu:
89-5261939

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
a. wymagane 1. Kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń o zatrudnieniu dokumentujące doświadczenie zawodowe. 2. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie. 3. Oświadczenie, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych. 5. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku. b. dodatkowe Życiorys zawodowy. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, na zasadach określonych w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r., poz. 530 t.j. z dnia 04.03.2022 r. z późn. zm.). Inne dokumenty poświadczające posiadane kwalifikacje i umiejętności. VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych: a. Termin:dokumenty należy składać do dnia 15.01.2025 r. b. Sposób: dokumenty należy składać osobiście lub listownie (liczy się data stempla pocztowego). c. Miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich; ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 24.12.2024, 04:27
ID ogłoszenia: 105736
Udostępnij:
Dodano: 24.12.2024, 04:27
ID ogłoszenia: 105736

Zobacz inne oferty

Nowe

PSYCHOLOG

2 333 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej
Ugniewo
2 333 złbrutto
Dodano: 5 min temu
30,50 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Sochaczewie
Sochaczew
30,50 złbrutto
Dodano: 5 min temu
30,50 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Sochaczewie
Sochaczew
30,50 złbrutto
Dodano: 5 min temu
4 666 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce
Ostrołęka
4 666 złbrutto
Dodano: 5 min temu
6 000 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Żyrardowie
Żyrardów
6 000 złbrutto
Dodano: 5 min temu
Do góry