STANOWISKO DS. FINANSOWYCH

STANOWISKO DS. FINANSOWYCH

Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/24/1383

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Umowa na czas określony 6 mies., z możliwością przedłużenia.

Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie urządzeń księgowych i bieżącej ewidencji finansowo-księgowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2. Ewidencja dokumentów zakupowych, sprzedażowych, umów i zaangażowania, wyciągów bankowych.
3. Uzgadnianie i rozliczanie kont należności i zobowiązań z kontrahentami w zakresie prowadzonych księgowań.
4. Analiza i bieżące uzgadnianie kont księgowych.
5. Miesięczne uzgadnianie paragrafów klasyfikacji budżetowej dochodów i wydatków oraz zaangażowania.
6. Sprawdzanie i analizowanie dokumentów w zakresie naliczania i odliczania podatku VAT.
7. Rozliczanie inwestycji unijnych.
8. Ewidencja środków trwałych.
Godziny pracy: 7-15
Szczegóły oferty https://bip.zdw.olsztyn.pl nabór nr 29/2024

Miejsce pracy:
Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
  • obsługa komputera pakiet Ms Office
  • a. Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie: wyższe ekonomiczne 2. Doświadczenie zawodowe: minimum 1 rok na stanowisku związanym z rachunkowością, finansami. 3. Znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości budżetowej i finansów publicznych. 4. Umiejętność pracy na komputerze, obsługa programu Microsoft Office. 5. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 6. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. 7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku. 8. Umiejętność pracy na komputerze, obsługa programu Microsoft Office. 9. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. b. Wymagania pożądane: 1. Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z rachunkowością budżetową. 2. Mile widziana znajomość systemu finansowo-księgowego Symfonia, enova365. 3. Cechy osobowe: dokładność, rzetelność, opanowanie, umiejętność pracy w zespole.


Inne wymagania:
a. Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie: wyższe ekonomiczne 2. Doświadczenie zawodowe: minimum 1 rok na stanowisku związanym z rachunkowością, finansami. 3. Znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości budżetowej i finansów publicznych. 4. Umiejętność pracy na komputerze, obsługa programu Microsoft Office. 5. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 6. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. 7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku. 8. Umiejętność pracy na komputerze, obsługa programu Microsoft Office. 9. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. b. Wymagania pożądane: 1. Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z rachunkowością budżetową. 2. Mile widziana znajomość systemu finansowo-księgowego Symfonia, enova365. 3. Cechy osobowe: dokładność, rzetelność, opanowanie, umiejętność pracy w zespole.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Paulina Bogdanowicz

Nr telefonu:
89-5261939

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Dokumenty: a. wymagane 1. Kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń o zatrudnieniu dokumentujące doświadczenie zawodowe. 2. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie. 3. Oświadczenie, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych. 5. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku. b. dodatkowe 1. Życiorys zawodowy. 2. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, na zasadach określonych w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1135 t.j. z dnia 29.07.2024 r. z późn. zm.). 3. Inne dokumenty poświadczające posiadane kwalifikacje i umiejętności. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych: a. Termin: dokumenty należy składać do dnia 10.11.2024 r. b. Sposób: dokumenty należy składać osobiście lub listownie (liczy się data stempla pocztowego). c. Miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich; ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 29.10.2024, 04:40
ID ogłoszenia: 73871
Udostępnij:
Dodano: 29.10.2024, 04:40
ID ogłoszenia: 73871

Zobacz inne oferty

Do góry