STANOWISKO DS. GOSPODARKI KOMUNALNEJ

STANOWISKO DS. GOSPODARKI KOMUNALNEJ

Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 800 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1533

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN

Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków zawarty w ogłoszeniu o naborze https://bip.rogozno.ug.gov.pl/nabor-na-stanowisko-urzednicze-ds-gospodarki-komunalnej-w-referacie-gospodarki-komunalnej.html?

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku ds. gospodarki komunalnej:
1) Realizacja zadań związanych z gospodarką lokalową, w tym m.in.:
a) prowadzenie rejestru najemców lokali mieszkalnych i użytkowych będących własnością gminy,
b) prowadzenie rejestru wniosków o przydział lokali,
c) sporządzanie umów najmu lokali, najmu socjalnego lokali, najmu lokali zamiennych i lokali użytkowych,
d) współpraca z dostawcami mediów do lokali mieszkalnych i użytkowych będących własnością gminy w tym nadzór nad prawidłową realizacją umów zawartych z gminą w tym zakresie,
e) okresowe dokonywanie odczytów zużycia wody w lokalach mieszkalnych i użytkowych,
f) okresowe (miesięczne) ustalanie należności z tytułu dochodów z najmu lokali mieszkalnych i użytkowych,
g) okresowe (miesięczne) naliczanie należności z tytułu kosztów i opłat towarzyszących najmowi lokali mieszkalnych i użytkowych,
h) opracowywanie materiałów oraz projektów uchwał w sprawie wieloletnich planów gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy
oraz w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy, a także odpowiednich zarządzeń dot. gospodarki lokalowej będącej w kompetencji Wójta,
i) Rozliczanie kosztów zużycia mediów (energii elektrycznej, gazu, wody, ścieków, itp.) w obiektach Gminy, z wyjątkiem obiektów szkolnych.
j) prowadzenie ewidencji nabycia i rozchodu materiałów w postaci paliw stałych nabywanych na rzecz obiektów gminnych z wyjątkiem obiektów szkolnych.
2) Realizacja zadań w zakresie rolnictwa, a w szczególności:
a) zapewnianie opieki bezdomnym zwierzętom oraz ich wyłapywanie,
b) wydawanie decyzji odbierających czasowo zwierzę,
c) wydawanie i cofanie zezwoleń na prowadzenie hodowli lub utrzymanie psa rasy uznanej za agresywną,
d) współdziałanie z organizacjami społecznymi oraz organizacjami samorządu weterynaryjnego w zakresie ochrony zwierząt,
e) prowadzenie spraw związanych z informacjami o podejrzeniu wystąpienia choroby zakaźnej zwierząt;
3) Realizacja zadań związanych z gospodarką odpadami komunalnymi w następującym zakresie:
a) prowadzenie rejestru przypisów i odpisów opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
b) prowadzenie czynności egzekucyjnych w zakresie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
c) prowadzenie windykacji zaległych opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
d) prowadzenie księgowości analitycznej wpłat na gospodarkę odpadami komunalnymi,
e) dokonywanie księgowań wpłat w systemie informatycznym,
f) wystawienie i wysyłanie upomnień,
g) prowadzenie ewidencji księgowej dla zobowiązań pieniężnych z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami,
h) egzekucja administracyjna należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami,
i) ścisła współpraca z pracownikiem na stanowisku ds. gospodarki odpadami i ochrony środowiska w powyższym zakresie.

Miejsce pracy:
86-318 Rogóźno 91b, powiat: grudziądzki, woj: kujawsko-pomorskie

Pracodawca:
Urząd Gminy Rogóźno

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Obsługa komputera - pakiet MS Office, prawo jazdy kat.B
  • [Inne] : Wymagania niezbędne i dodatkowe określono w ogłoszeniu o naborze https://bip.rogozno.ug.gov.pl/nabor-na-stanowisko-urzednicze-ds-gospodarki-komunalnej-w-referacie-gospodarki-komunalnej.html? Wymagania niezbędne 1. Wykształcenie i doświadczenie zawodowe: a) Wykształcenie wyższe I lub II stopnia, preferowany kierunek: administracja, prawo, ekonomia, finanse i rachunkowość, zarządzanie lub pokrewne oraz doświadczenie zawodowe minimum 5 lat lub b) Wykształcenie średnie oraz doświadczenie zawodowe min. 7 lat. 2.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 3.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4.Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530). 5. Posiadanie podstawowej wiedzy z zakresu administracji samorządowej a w szczególności z zakresu: ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Kodeks cywilny, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, Ustawa Ordynacja podatkowa, Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prawo zamówień publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia i przepisy wykonawcze do tych ustaw; 6. Nieposzlakowana opinia. 7. Posiadanie prawa jazdy kat. B. 8. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku urzędniczym. 9. Bardzo dobra znajomość pakietu biurowego MS Office lub LibreOffice Dodatkowo premiowane będzie: 1 a) doświadczenie zawodowe w administracji publicznej minimum 2 lata lub/oraz b) doświadczenie zawodowe w administracji publicznej na stanowisku o zakresie zadań takim samym lub zbliżonym jak wskazano w opisie zakresu obowiązków w niniejszym ogłoszeniu minimum 1 rok 2. Umiejętność korzystania z przepisów prawa i ich interpretacji. 3. Znajomość obsługi e-puap, e-doręczenia, elektronicznego obiegu dokumentów. 4. Inicjatywa, pomysłowość, umiejętność szukania i proponowania nowych rozwiązań. 5.Umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych. 6. Odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, skrupulatność, sumienność, terminowość, dyskrecja, dokładność, zaangażowanie, wysoka kultura osobista, punktualność, dyspozycyjność, samodzielność, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu. 7. Predyspozycje do sprawnego planowania i organizowania pracy oraz podejmowania decyzji, współdziałania w grupie pracowniczej, gotowość do podnoszenia wiedzy i kwalifikacji. 8. Umiejętność sporządzania analiz, danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia. 9.Umiejętność wnikliwej oceny faktów. 10. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.


Inne wymagania:
[Inne] : Wymagania niezbędne i dodatkowe określono w ogłoszeniu o naborze https://bip.rogozno.ug.gov.pl/nabor-na-stanowisko-urzednicze-ds-gospodarki-komunalnej-w-referacie-gospodarki-komunalnej.html? Wymagania niezbędne 1. Wykształcenie i doświadczenie zawodowe: a) Wykształcenie wyższe I lub II stopnia, preferowany kierunek: administracja, prawo, ekonomia, finanse i rachunkowość, zarządzanie lub pokrewne oraz doświadczenie zawodowe minimum 5 lat lub b) Wykształcenie średnie oraz doświadczenie zawodowe min. 7 lat. 2.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 3.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4.Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530). 5. Posiadanie podstawowej wiedzy z zakresu administracji samorządowej a w szczególności z zakresu: ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Kodeks cywilny, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, Ustawa Ordynacja podatkowa, Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prawo zamówień publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia i przepisy wykonawcze do tych ustaw; 6. Nieposzlakowana opinia. 7. Posiadanie prawa jazdy kat. B. 8. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku urzędniczym. 9. Bardzo dobra znajomość pakietu biurowego MS Office lub LibreOffice Dodatkowo premiowane będzie: 1 a) doświadczenie zawodowe w administracji publicznej minimum 2 lata lub/oraz b) doświadczenie zawodowe w administracji publicznej na stanowisku o zakresie zadań takim samym lub zbliżonym jak wskazano w opisie zakresu obowiązków w niniejszym ogłoszeniu minimum 1 rok 2. Umiejętność korzystania z przepisów prawa i ich interpretacji. 3. Znajomość obsługi e-puap, e-doręczenia, elektronicznego obiegu dokumentów. 4. Inicjatywa, pomysłowość, umiejętność szukania i proponowania nowych rozwiązań. 5.Umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych. 6. Odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, skrupulatność, sumienność, terminowość, dyskrecja, dokładność, zaangażowanie, wysoka kultura osobista, punktualność, dyspozycyjność, samodzielność, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu. 7. Predyspozycje do sprawnego planowania i organizowania pracy oraz podejmowania decyzji, współdziałania w grupie pracowniczej, gotowość do podnoszenia wiedzy i kwalifikacji. 8. Umiejętność sporządzania analiz, danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia. 9.Umiejętność wnikliwej oceny faktów. 10. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
1) podanie wraz z uzasadnieniem ubiegania się na ww. stanowisko, 2) CV, 3) kserokopie dyplomów, świadectw i innych dokumentów potwierdzających wykształcenie, zdobyte kwalifikacje, umiejętności i uprawnienia. 4) kserokopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające doświadczenie zawodowe. 5) kserokopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu oraz inne dokumenty potwierdzające doświadczenie w pracy w administracji publicznej (wymagane jeżeli kandydat chce wykazać spełnienie wymagań dodatkowych); 6) kserokopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu oraz inne dokumenty potwierdzające doświadczenie w pracy w administracji publicznej na stanowisku o zakresie zadań takim samym lub zbliżonym jak wskazano w opisie zakresu obowiązków w niniejszym ogłoszeniu (wymagane jeżeli kandydat chce wykazać spełnienie wymagań dodatkowych); 7) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 8) oświadczenia: a)o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; b)o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; c)oświadczenie zgoda na komisyjne zniszczenie złożonych dokumentów rekrutacyjnych; d)oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kategorii B; 9) kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego). 10) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (poświadczona za zgodność z oryginałem) w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych. Wymagane dokumenty składa się na zasadach opisach w części Zasady składania dokumentów aplikacyjnych UWAGA: Kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Kandydata

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - zgodnie z ogłoszeniem o naborze https://bip.rogozno.ug.gov.pl/ Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie min. 10 dni kalendarzowych od dnia opublikowania ogłoszenia w BIP tj. do dnia 14 listopada 2025 r. do godz. 09.00 (decyduje data wpływu dokumentów aplikacyjnych do Biura Obsługi Mieszkańca (parter) Urzędu Gminy Rogóźno a nie data stempla pocztowego). 1. Dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w Biurze Obsługi Mieszkańca w godzinach pracy Urzędu Gminy Rogóźno; w zaklejonej kopercie formatu A-4 z dopiskiem Nabór na stanowisko ds. gospodarki komunalnej; Rogóźno 91B, 86-318 Rogóźno (parter). 2. Dokumenty aplikacyjne można składać także za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urząd Gminy Rogóźno, Rogóźno 91B, 86-318 Rogóźno, w zaklejonej kopercie formatu A-4 z dopiskiem "Nabór na stanowisko ds. gospodarki komunalnej.", Termin: do 14.11.2025
Dodano: 05.11.2025, 03:27
ID ogłoszenia: 345665
Udostępnij:
Dodano: 05.11.2025, 03:27
ID ogłoszenia: 345665

Zobacz inne oferty

Do góry