STANOWISKO DS. GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ

STANOWISKO DS. GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ

Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 7 300 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1908

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 7 300 PLN

Zakres obowiązków:
Zadania wykonywane na stanowisku:
1. prowadzenie postepowań administracyjnych związanych z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;
2. prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie;
3. prowadzenie procedur planistycznych związanych z przygotowywaniem
i uchwalaniem oraz zmianą aktów planowania przestrzennego gminy takich jak: plan ogólny gminy, miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, zintegrowane plany inwestycyjne, miejscowy plan rewitalizacji;
4. przechowywanie aktów planowania przestrzennego oraz wydawanie wypisów i wyrysów oraz zaświadczeń w zakresie planowania przestrzennego i rewitalizacji;
5. prowadzenie spraw związanych z roszczeniami finansowymi wynikającymi
z ustaleń aktów planowania przestrzennego;
6. prowadzenie rejestrów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, a także wniosków o ich sporządzenie lub zmianę oraz rejestru decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu;
7. udostępnianie danych z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego w zakresie wymaganym ustawą m. in. w systemie informacji przestrzennej gminy, w biuletynie informacji publicznej oraz w Rejestrze Urbanistycznym;
8. sporządzanie sprawozdań z zakresu planowania przestrzennego i decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach;
9. wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Burmistrza.

Szczegóły na: https://umigmordy.bip.org.pl/index/index/id/3

Miejsce pracy:
Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, powiat: siedlecki, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Urząd Miasta i Gminy w Mordach

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • biegła obsługa komputera z obsługą Internetu, Biegła umiejętność szybkiego pisania na komputerze, biegła obsługa komputera (Internet, MS Office)
  • Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135 ze zm.); 2. wykształcenie: wyższe (preferowane kierunki: architektura, urbanistyka, budownictwo, geodezja, gospodarka przestrzenna, ochrona środowiska lub pokrewne); 3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5. posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na wskazanym stanowisku; 6. nieposzlakowana opinia; 7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku; 8. znajomość regulacji prawnych oraz umiejętność stosowania przepisów prawa z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz innych przepisów z nim związanych, w szczególności: ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 21 listopada o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych; 9. biegła znajomość obsługi komputera, pakiet MS Office. Dodatkowe wymagania od kandydatów: 1. minimum 2 lata stażu pracy; 2. umiejętność analitycznego myślenia, sprawność organizacyjna, terminowość, umiejętność pracy w zespole,; 3. znajomość i umiejętność praktycznego stosowania i interpretacji przepisów prawa z zakresu wykonywanych obowiązków; 4. umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres; 5. komunikatywność, zaangażowanie, punktualność i kreatywność; 6. odpowiedzialność i rzetelność; 7. dyspozycyjność, kreatywność, zaangażowanie, lojalność; 8. znajomość przepisów technicznych związanych z budownictwem; 9. preferowane doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie zadań; 10 prawo jady kat. B. Szczegóły na: https://umigmordy.bip.org.pl/index/index/id/3


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135 ze zm.); 2. wykształcenie: wyższe (preferowane kierunki: architektura, urbanistyka, budownictwo, geodezja, gospodarka przestrzenna, ochrona środowiska lub pokrewne); 3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5. posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na wskazanym stanowisku; 6. nieposzlakowana opinia; 7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku; 8. znajomość regulacji prawnych oraz umiejętność stosowania przepisów prawa z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz innych przepisów z nim związanych, w szczególności: ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 21 listopada o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych; 9. biegła znajomość obsługi komputera, pakiet MS Office. Dodatkowe wymagania od kandydatów: 1. minimum 2 lata stażu pracy; 2. umiejętność analitycznego myślenia, sprawność organizacyjna, terminowość, umiejętność pracy w zespole,; 3. znajomość i umiejętność praktycznego stosowania i interpretacji przepisów prawa z zakresu wykonywanych obowiązków; 4. umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres; 5. komunikatywność, zaangażowanie, punktualność i kreatywność; 6. odpowiedzialność i rzetelność; 7. dyspozycyjność, kreatywność, zaangażowanie, lojalność; 8. znajomość przepisów technicznych związanych z budownictwem; 9. preferowane doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie zadań; 10 prawo jady kat. B. Szczegóły na: https://umigmordy.bip.org.pl/index/index/id/3

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Piotr Michalak

Wymagane dokumenty:
Składanie dokumentów: 1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w formie pisemnej w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Mordach lub pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy w Mordach ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 września 2025 r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu) na adres Urzędu z niżej wymienionym dopiskiem. 2. Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze stanowisko ds. gospodarki przestrzennej. 3. Dokumenty aplikacyjne mogą również zostać złożone w formie elektronicznej podpisane podpisem kwalifikowanym lub zaufanym na adres skrytki E-PUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza): /82a7tv1mmq/SkrytkaESP z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. gospodarki przestrzennej. 4. Wszystkie dokumenty powinny być ponumerowane. 5. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Mordach po wyżej określonym terminie lub aplikacje, które zostały złożone niezgodnie z ogłoszeniem o naborze, nie będą rozpatrywane. 6. Aplikacje, które wpłyną drogą mailową oraz faxem nie będą rozpatrywane. Wymagane dokumenty: 1. własnoręcznie podpisane: a.) list motywacyjny uwzględniający m. in. wymagania dodatkowe na stanowisku; b.) CV z informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej i zajmowanych stanowiskach; W przypadku podawania większego zakresu danych zgodnie z art. 221 Kodeksu Pracy życiorys (CV) powinien być opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji z art. 6 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U. UE L.2016.119.1); 2. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje i doświadczenie zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem; 3. kserokopie świadectw pracy; 4. własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 5. własnoręcznie podpisane oświadczenia kandydata: a) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych; b) o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; c) o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku; d) o nieposzlakowanej opinii; e) o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP-ie danych osobowych; f) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie do celów rekrutacji; 6. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku korzystania przez kandydata z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem; 7. podpisana klauzula informacyjna; 8. mile widziane referencje.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - (Elektroniczna Skrzynka Podawcza): /82a7tv1mmq/SkrytkaESP
Dodano: 12.09.2025, 03:54
ID ogłoszenia: 313014
Udostępnij:
Dodano: 12.09.2025, 03:54
ID ogłoszenia: 313014

Zobacz inne oferty

4 720 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Opatowie
Jałowęsy
4 720 PLNbrutto
Dodano: 1 minutę temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Klimontów
4 666 PLNbrutto
Dodano: 1 minutę temu
4 720 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Staszowie
Osiek
4 720 PLNbrutto
Dodano: 1 minutę temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Kostomłoty Drugie
4 666 PLNbrutto
Dodano: 1 minutę temu
9 000 - 12 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Sandomierz
9 000 - 12 000 PLNbrutto
Dodano: 1 minutę temu
Do góry