StPr/25/1100
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 780 do 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
1.Realizacja zadań z zakresu prawa wodnego w tym prowadzenie spraw w zakresie zmiany stanu wody na gruncie
2.Prowadzenie spraw w zakresie zatwierdzania ugód zmiany stanu wody na gruncie,
3.Prowadzenie spraw związanych z ustaleniem wysokości opłaty za zmniejszenie naturalnej re-tencji terenowej,
4.Przeprowadzanie kontroli spełnienia obowiązku zawarcia umowy ubezpieczenia OC rolni-ków i przygotowanie projektów rozstrzygnięć w oparciu o wyniki kontroli, przy współdzia-łaniu Skarbnika Gminy,
5.Prowadzenie spraw dotyczących zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju na-pędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej,
Umowa o pracę na 6 miesięcy- godziny pracy pn.7.30-17.00 wt-czw.7.30-15.30,pt.7.30-14.00
Miejsce pracy:
Malinowicka 4, 42-512 Psary, powiat: będziński, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Gminy w Psarach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wiedza z zakresu praktycznego stosowania prawa, zwłaszcza: - Ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, - Ustawy Prawo wodne, Wymagania dodatkowe: a)komunikatywność, samodzielność, kreatywność; b)dyspozycyjność; c) umiejętność poprawnego formułowania treści pism; d) rzetelność.
Inne wymagania:
Wiedza z zakresu praktycznego stosowania prawa, zwłaszcza: - Ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, - Ustawy Prawo wodne, Wymagania dodatkowe: a)komunikatywność, samodzielność, kreatywność; b)dyspozycyjność; c) umiejętność poprawnego formułowania treści pism; d) rzetelność.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Filipczyk
Nr telefonu:
32 2944930
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
a) Curriculum Vitae nie zawierające zdjęcia, z podaniem informacji określonych w art. 221 Kodeksu pracy tj. imię i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe: miejsce zamieszkania adres do korespondencji, nr tel., e-mail, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia; b) list motywacyjny; podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; d) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; e) kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia (wykazujących wymagany staż pracy - minimum 1 rok świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu); f) podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne, za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; g) podpisane oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych w procesie rekrutacji; h) podpisane oświadczenie o obowiązku publikacji danych osobowych w Biuletynie Informacji Publicznej. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać: osobiście w siedzibie Urzędu Gminy kancelaria na parterze budynku, lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Psary, 42-512 Psary, ul. Malinowicka 4 (liczy się data wpływu do Urzędu). Termin składania ofert upływa z dniem 29 września 2025 r. o godz. 17.00. Oferty należy składać wyłącznie w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym, z dopiskiem: Oferta na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki wodnej i rolnictwa - pełny etat. link do ogłoszenia na stronie BIP: http://bip.psary.pl/14084
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać: osobiście w siedzibie Urzędu Gminy kancelaria na parterze budynku, lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Psary, 42-512 Psary, ul. Malinowicka 4 (liczy się data wpływu do Urzędu). Termin składania ofert upływa z dniem 29 września 2025 r. o godz. 17.00. Oferty należy składać wyłącznie w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym, z dopiskiem: Oferta na wolne stanowisko urzędnicze. link do ogłoszenia na stronie BIP: http://bip.psary.pl/14084