StPr/25/2464
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 806 PLN
Zakres obowiązków:
1. przygotowywanie projektów oświadczeń woli w imieniu Województwa Lubelskiego o ustaleniu opłat za użytkowanie wieczyste oraz trwały zarząd,
2. wyrażanie zgody na zabudowę, odbudowę, nadbudowę, przebudowę lub modernizację obiektu budowlanego na nieruchomościach, stanowiących własność Województwa zgodnie z przepisami prawa budowlanego,
3. gospodarowanie mieniem wojewódzkim, w tym m.in.: sprzedaż, dzierżawa, wynajem, różne formy zamiany, zrzeczenia się, zbycia, itp.,
4. przekazywanie nieruchomości we władanie (w różnych formach),
5. rozpatrywanie wniosków wojewódzkich osób prawnych w sprawie nieodpłatnego rozporządzania mieniem oraz jego zbywania,
6. nadzór nad Lubelskim Centrum Innowacji i Technologii z wyłączeniem zadań związanych z bezpieczeństwem systemów i cyberbezpieczeństwem,
a)przedkładanie Zarządowi dokumentacji Lubelskiego Centrum Innowacji
i Technologii z wyłączeniem zadań związanych z bezpieczeństwem systemów i cyberbezpieczeństwem,
b)współpraca z Biurem Bezpieczeństwa w zakresie sprawowania nadzoru nad Lubelskim Centrum Innowacji i Technologii,
7.kontrola podmiotów leczniczych, dla których podmiotem tworzącym jest Województwo Lubelskie, dotycząca prawidłowości gospodarowania mieniem w zakresie oddanych tym podmiotom we władanie nieruchomości,
8.opracowanie oraz bieżąca aktualizacja dokumentacji, podejmowanie czynności organizacyjnych mających na celu przygotowanie w komórce organizacyjnej oraz w jednostkach organizacyjnych zadań obronnych określonych w planie operacyjnym funkcjonowania Urzędu w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny oraz dokumentacji z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej.
Miejsce pracy:
ARTURA GROTTGERA 4, 20-029 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Pracodawca:
URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Specjalista administracji publicznej
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE 1. WYKSZTAŁCENIE: wyższe 2. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: nie jest wymagane 3. WIEDZA: znajomość przepisów prawa z zakresu: o funkcjonowania samorządu województwa, o kodeksu postępowania administarcyjnego, o gospodarki nieruchomościami, biegła znajomość obsługi komputera 4. INNE: 1. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych 2. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 3. obywatelstwo polskie 4. nieposzlakowana opinia WYMAGANIA DODATKOWE 1. WYKSZTAŁCENIE: szkolenia lub studia podyplomowe z zakresu gospodarki nieruchomościami 2. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: co najmniej 1 rok pracy w administracji publicznej 3. WIEDZA: nie jest wymagane ZAKRES KWALIFIKACJI I UMIEJĘTNOŚCI umiejętność analizowania przepisów prawnych i stosowania ich w praktyce, umiejętność organizacji pracy własnej i pracy w zespole, umiejętność analizy i syntezy informacji, umiejętność planowania w zarządzaniu nieruchomościami, zdolność analitycznego myślenia, dążenie do stałego podnoszenia kwalifikacji w zakresie gospodarki nieruchomościami, umiejętność prowadzenia negocjacji, znajomość zasad administracyjno ekonomicznych gospodarowania nieruchomościami.
Inne wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE 1. WYKSZTAŁCENIE: wyższe 2. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: nie jest wymagane 3. WIEDZA: znajomość przepisów prawa z zakresu: o funkcjonowania samorządu województwa, o kodeksu postępowania administarcyjnego, o gospodarki nieruchomościami, biegła znajomość obsługi komputera 4. INNE: 1. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych 2. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 3. obywatelstwo polskie 4. nieposzlakowana opinia WYMAGANIA DODATKOWE 1. WYKSZTAŁCENIE: szkolenia lub studia podyplomowe z zakresu gospodarki nieruchomościami 2. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: co najmniej 1 rok pracy w administracji publicznej 3. WIEDZA: nie jest wymagane ZAKRES KWALIFIKACJI I UMIEJĘTNOŚCI umiejętność analizowania przepisów prawnych i stosowania ich w praktyce, umiejętność organizacji pracy własnej i pracy w zespole, umiejętność analizy i syntezy informacji, umiejętność planowania w zarządzaniu nieruchomościami, zdolność analitycznego myślenia, dążenie do stałego podnoszenia kwalifikacji w zakresie gospodarki nieruchomościami, umiejętność prowadzenia negocjacji, znajomość zasad administracyjno ekonomicznych gospodarowania nieruchomościami.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
"szczegółowe informacje na temat naboru i wymaganych dokumentów znajdują się na stronie BIP Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie" 1.list motywacyjny, 2.oryginał kwestionariusza osobowego, 3.kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, 4.inne dokumenty, jeśli obowiązek ich złożenia wynika z odrębnych przepisów, 5.adres e-mail lub numer telefonu (w przypadku braku adresu e-mail), który jest niezbędny, by poinformować o spełnieniu wymagań formalnych 6.kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, 7.oświadczenie kandydatów o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 8.w przypadku podania danych osobowych w zakresie szerszym aniżeli wynikający z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135) oświadczenie kandydata o dobrowolnym wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych do celów rekrutacji na stanowisko: zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 9.podpisana klauzula informacyjna. Dokumenty należy składać w zaklejonej i opisanej kopercie (Konkurs na stanowisko urzędnicze, Oferta numer ). Dokumenty złożone w innej formie nie będą rozpatrywane. DECYDUJE DATA WPŁYWU DO URZĘDU (- Regulamin naboru - Zarządzenie Marszałka Województwa Lubelskiego nr 2/2019 z dnia 8 stycznia 2019 r.) Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do urzędu) w zamkniętej kopercie z dopiskiem Konkurs na stanowisko urzędnicze, Oferta numer 56/2025. Aplikacje które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane. Po upływie terminu do złożenia dokumentów określonego w ogłoszeniu o naborze oraz po przeprowadzeniu wstępnej selekcji dokumentów kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne, będą informowani o kolejnym etapie naboru drogą mailową lub telefonicznie w przypadku braku adresu e- mail. (Prosimy o sprawdzanie folderu SPAM w poczcie elektronicznej.) Dokumenty aplikacyjne po zakończonym naborze będzie można odebrać w Oddziale Kadr w Departamencie Organizacyjno-Prawnym (pok. 244) w ciągu 5 dni roboczych od zakończenia naboru. (Za zakończenie naboru uważa się datę zamieszczenia informacji o wyniku naboru).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=90&p1=szczegoly&p2=14635

Zaloguj się przez Facebook