StPr/25/2306
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 800 do 6 500 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
Obsługa mieszkańców w zakresie realizacji inwestycji i remontów obiektów budowlanych. Zgodne z procedurą i przepisami organizowanie i realizacja procesów inwestycyjnych i
remontowych.
Miejsce pracy:
Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
Urząd Gminy w Tarnowie Podgórnym
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), budowlane
- Prawo jazdy kat. B
- Doświadczenie: 3 lata na stanowisku związanym z inwestycjami. Umiejętności matematyczne i analityczne, planowania, komunikacji Oczekiwania mile widziane: samodzielność, odporność na stres
Inne wymagania:
Doświadczenie: 3 lata na stanowisku związanym z inwestycjami. Umiejętności matematyczne i analityczne, planowania, komunikacji Oczekiwania mile widziane: samodzielność, odporność na stres
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Urszula Pawińska
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV świadectwo pracy list motywacyjny kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenia zawodowe oświadczenie o niekaralności lub karalności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: zgłoszenia e-mail