StPr/25/0237
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN
(do uzgodnienia)
Zakres obowiązków:
Do obowiązków Pracownika zatrudnionego na stanowisku ds. kadr należy:
1) Prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu Miasta Chełm.
2) Dokonywanie okresowych kontroli dyscypliny pracy w Urzędzie Miasta Chełm jako jednego z mechanizmu kontroli zarządczej.
3) Załatwianie spraw związanych z wydawaniem świadectw pracy.
4) Sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu zatrudniania, czasu pracy i ruchu kadrowego.
5) Obliczanie przeciętnego zatrudnienia w Urzędzie Miasta Chełm z podziałem na poszczególne fundusze na potrzeby ZFŚS.
6) Prowadzenie spraw dotyczących etatyzacji Urzędu Miasta Chełm na dany rok z podziałem na etaty stałe i etaty czasowe.
7) Sporządzanie informacji o zatrudnianych w Urzędzie osobach niepełnosprawnych dla potrzeb Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
8) Koordynacja prac związanych z opracowywaniem kart opisu stanowisk.
9) Prowadzenie spraw związanych z ocenianiem, wyróżnianiem, nagradzaniem i karaniem pracowników Urzędu oraz kierowników jednostek podporządkowanych.
10) Współpraca w sprawach osobowych z departamentami/wydziałami Urzędu pełniącymi nadzór nad podległymi placówkami (oprócz placówek, do których zastosowanie mają przepisy o systemie oświaty).
11) Załatwianie spraw związanych z naborem pracowników do Urzędu Miasta według obowiązującego systemu zatrudniania.
12) Załatwianie spraw związanych z naborem kierowników jednostek organizacyjnych (z wyłączeniem kierowników jednostek, do których mają zastosowanie przepisy o systemie oświaty) zgodnie z obowiązującym systemem zatrudniania.
13) Współpraca ze szkołami i uczelniami w zakresie organizacji praktyk dla uczniów i studentów.
14) Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem legitymacji służbowych.
15) Prowadzenie statystyki danych kadrowych w zakresie: zwalnianych pracowników, zatrudnianych pracowników, zatrudnienia w głównym i dodatkowym miejscu pracy, pełnozatrudnionych i niepełnozatrudnionych.
16) Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie zatrudniania w Urzędzie pracowników w ramach prac interwencyjnych, robót publicznych i staży dla bezrobotnych.
17) Ogłaszanie w BIP naboru na wolne stanowiska pracy w Urzędzie Miasta Chełm.
18) Realizacja zadań związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi.
19) Realizacja zadań związanych z oświadczeniami majątkowymi kierownictwa Urzędu oraz osób upoważnionych do wydawania decyzji administracyjnych i kierowników jednostek organizacyjnych.
20) Samokontrola na stanowisku pracy.
21) Dokładne i sumienne wykonywanie poleceń przełożonych.
Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Chełm
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=13810 . Stanowisko ds. kadr w Departamencie Organizacyjnym w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 Symbol oferty: DOR.2110.3.2025. Jednostka ogłaszająca: Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm. Data ogłoszenia: 2025-01-21. Termin składania dokumentów: 2025-02-03. Wymagane wykształcenie: wyższe. Wymagania związane ze stanowiskiem. Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) wykształcenie: wyższe. Wymagania dodatkowe: 1) mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku administracja lub ekonomia lub prawo lub zarządzanie i marketing lub politologia lub bezpieczeństwo wewnętrzne, 2) mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku kadrowym, 3) znajomość ustawy o samorządzie gminnym, 4) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym, 5) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, 6) znajomość ustawy Kodeks pracy, 7) znajomość przepisów wykonawczych do Kodeksu pracy, 8) znajomość zastosowania RODO w kadrach, 9) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, 10) umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność. Zakres obowiązków. Do obowiązków Pracownika zatrudnionego na stanowisku ds. kadr należy: 1) Prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu Miasta Chełm. 2) Dokonywanie okresowych kontroli dyscypliny pracy w Urzędzie Miasta Chełm jako jednego z mechanizmu kontroli zarządczej. 3) Załatwianie spraw związanych z wydawaniem świadectw pracy. 4) Sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu zatrudniania, czasu pracy i ruchu kadrowego. 5) Obliczanie przeciętnego zatrudnienia w Urzędzie Miasta Chełm z podziałem na poszczególne fundusze na potrzeby ZFŚS. 6) Prowadzenie spraw dotyczących etatyzacji Urzędu Miasta Chełm na dany rok z podziałem na etaty stałe i etaty czasowe. 7) Sporządzanie informacji o zatrudnianych w Urzędzie osobach niepełnosprawnych dla potrzeb Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 8) Koordynacja prac związanych z opracowywaniem kart opisu stanowisk. 9) Prowadzenie spraw związanych z ocenianiem, wyróżnianiem, nagradzaniem i karaniem pracowników Urzędu oraz kierowników jednostek podporządkowanych. 10) Współpraca w sprawach osobowych z departamentami/wydziałami Urzędu pełniącymi nadzór nad podległymi placówkami (oprócz placówek, do których zastosowanie mają przepisy o systemie oświaty). 11) Załatwianie spraw związanych z naborem pracowników do Urzędu Miasta według obowiązującego systemu zatrudniania. 12) Załatwianie spraw związanych z naborem kierowników jednostek organizacyjnych (z wyłączeniem kierowników jednostek, do których mają zastosowanie przepisy o systemie oświaty) zgodnie z obowiązującym systemem zatrudniania. 13) Współpraca ze szkołami i uczelniami w zakresie organizacji praktyk dla uczniów i studentów. 14) Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem legitymacji służbowych. 15) Prowadzenie statystyki danych kadrowych w zakresie: zwalnianych pracowników, zatrudnianych pracowników, zatrudnienia w głównym i dodatkowym miejscu pracy, pełnozatrudnionych i niepełnozatrudnionych. 16) Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie zatrudniania w Urzędzie pracowników w ramach prac interwencyjnych, robót publicznych i staży dla bezrobotnych. 17) Ogłaszanie w BIP naboru na wolne stanowiska pracy w Urzędzie Miasta Chełm. 18) Realizacja zadań związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi. 19) Realizacja zadań związanych z oświadczeniami majątkowymi kierownictwa Urzędu oraz osób upoważnionych do wydawania decyzji administracyjnych i kierowników jednostek organizacyjnych. 20) Samokontrola na stanowisku pracy. 21) Dokładne i sumienne wykonywanie poleceń przełożonych. Wymagane dokumenty: 1) życiorys (CV), 2) list motywacyjny, 3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom), 4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 5) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń, dokumentujących wymagane doświadczenie zawodowe, 6) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia), 7) referencje (kserokopia), 8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie, 9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, 10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, 12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia), 13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem. Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Warunki pracy: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,28 %. Miejsce składania dokumentów. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. kadr w Departamencie Organizacyjnym w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 3 lutego 2025 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. kadr w Departamencie Organizacyjnym w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 21 stycznia 2025 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm. Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Inne wymagania:
PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=13810 . Stanowisko ds. kadr w Departamencie Organizacyjnym w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 Symbol oferty: DOR.2110.3.2025. Jednostka ogłaszająca: Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm. Data ogłoszenia: 2025-01-21. Termin składania dokumentów: 2025-02-03. Wymagane wykształcenie: wyższe. Wymagania związane ze stanowiskiem. Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) wykształcenie: wyższe. Wymagania dodatkowe: 1) mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku administracja lub ekonomia lub prawo lub zarządzanie i marketing lub politologia lub bezpieczeństwo wewnętrzne, 2) mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku kadrowym, 3) znajomość ustawy o samorządzie gminnym, 4) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym, 5) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, 6) znajomość ustawy Kodeks pracy, 7) znajomość przepisów wykonawczych do Kodeksu pracy, 8) znajomość zastosowania RODO w kadrach, 9) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, 10) umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność. Zakres obowiązków. Do obowiązków Pracownika zatrudnionego na stanowisku ds. kadr należy: 1) Prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu Miasta Chełm. 2) Dokonywanie okresowych kontroli dyscypliny pracy w Urzędzie Miasta Chełm jako jednego z mechanizmu kontroli zarządczej. 3) Załatwianie spraw związanych z wydawaniem świadectw pracy. 4) Sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu zatrudniania, czasu pracy i ruchu kadrowego. 5) Obliczanie przeciętnego zatrudnienia w Urzędzie Miasta Chełm z podziałem na poszczególne fundusze na potrzeby ZFŚS. 6) Prowadzenie spraw dotyczących etatyzacji Urzędu Miasta Chełm na dany rok z podziałem na etaty stałe i etaty czasowe. 7) Sporządzanie informacji o zatrudnianych w Urzędzie osobach niepełnosprawnych dla potrzeb Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 8) Koordynacja prac związanych z opracowywaniem kart opisu stanowisk. 9) Prowadzenie spraw związanych z ocenianiem, wyróżnianiem, nagradzaniem i karaniem pracowników Urzędu oraz kierowników jednostek podporządkowanych. 10) Współpraca w sprawach osobowych z departamentami/wydziałami Urzędu pełniącymi nadzór nad podległymi placówkami (oprócz placówek, do których zastosowanie mają przepisy o systemie oświaty). 11) Załatwianie spraw związanych z naborem pracowników do Urzędu Miasta według obowiązującego systemu zatrudniania. 12) Załatwianie spraw związanych z naborem kierowników jednostek organizacyjnych (z wyłączeniem kierowników jednostek, do których mają zastosowanie przepisy o systemie oświaty) zgodnie z obowiązującym systemem zatrudniania. 13) Współpraca ze szkołami i uczelniami w zakresie organizacji praktyk dla uczniów i studentów. 14) Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem legitymacji służbowych. 15) Prowadzenie statystyki danych kadrowych w zakresie: zwalnianych pracowników, zatrudnianych pracowników, zatrudnienia w głównym i dodatkowym miejscu pracy, pełnozatrudnionych i niepełnozatrudnionych. 16) Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie zatrudniania w Urzędzie pracowników w ramach prac interwencyjnych, robót publicznych i staży dla bezrobotnych. 17) Ogłaszanie w BIP naboru na wolne stanowiska pracy w Urzędzie Miasta Chełm. 18) Realizacja zadań związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi. 19) Realizacja zadań związanych z oświadczeniami majątkowymi kierownictwa Urzędu oraz osób upoważnionych do wydawania decyzji administracyjnych i kierowników jednostek organizacyjnych. 20) Samokontrola na stanowisku pracy. 21) Dokładne i sumienne wykonywanie poleceń przełożonych. Wymagane dokumenty: 1) życiorys (CV), 2) list motywacyjny, 3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom), 4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 5) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń, dokumentujących wymagane doświadczenie zawodowe, 6) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia), 7) referencje (kserokopia), 8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie, 9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, 10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, 12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia), 13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem. Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Warunki pracy: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,28 %. Miejsce składania dokumentów. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. kadr w Departamencie Organizacyjnym w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 3 lutego 2025 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. kadr w Departamencie Organizacyjnym w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 21 stycznia 2025 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm. Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1) życiorys (CV), 2) list motywacyjny, 3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom), 4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 5) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń, dokumentujących wymagane doświadczenie zawodowe, 6) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia), 7) referencje (kserokopia), 8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie, 9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, 10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, 12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia), 13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem. Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta