StPr/25/2532
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 840 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
- prowadzenie wszystkich spraw z zakresu zarządzania pasem drogowym, w tym w szczególności:
prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji w zakresie m.in.: zajęcia pasa drogowego, lokalizacji i umieszczenia urządzeń infrastruktury technicznej w pasach dróg gminnych, uzgodnienia trasy na przejazd samochodów ciężarowych powyżej 3,5 tony po drogach gminnych i innych, lokalizacji zjazdów,
bieżące prowadzenie spraw z zakresu utrzymania mienia komunalnego, w tym utrzymanie dróg (równanie i umacnianie dróg gruntowych, bieżące remonty nawierzchni umocnionych i bitumicznych, odśnieżanie, oczyszczanie, itp.), zlecanie i nadzór nad realizacją i konserwacją oznakowania pionowego oraz poziomego,
opiniowanie i zatwierdzanie projektów organizacji ruchu oraz uzgadnianie projektów tymczasowych organizacji ruchu, prowadzenie stałej kontroli oznakowania, wprowadzanie rozwiązań komunikacyjnych służących poprawie bezpieczeństwa ruchu pojazdów i pieszych,
prowadzenie ewidencji dróg, - współprowadzenie spraw związanych z pracami komunalnymi na obszarze Gminy, - współpraca z Zakładem Gospodarki Komunalnej Suchy Las Sp. z o.o., m.in. w zakresie: utrzymania porządku w pasach drogowych dróg gminnych (zamiatanie, sprzątanie, koszenie, usuwanie chwastów), utrzymania zieleni (pielęgnacja, wycinka, korekta), sprzątania nieczystości, itd. - współpraca ze Strażą Gminną Gminy Suchy Las.
Ponadto, zadania Referatu wymagają stałej współpracy z innymi zarządcami dróg na terenie Gminy Suchy Las i organami administracji publicznej, w tym m.in. ze Starostwem Powiatowym w Poznaniu, Policją, Nadleśnictwem Łopuchówko.
Praca w pełnym wymiarze etatu, w poniedziałki rozpoczęcie pracy od godz. 9.00 do 10.00, zakończenie pracy od 17.00 do 18.00, po przepracowaniu 8 godzin, od wtorku do piątku
rozpoczęcie pracy od 7.00 do 8.00, zakończenie pracy od 15.00 do 16.00, po przepracowaniu 8 godzin.
Miejsce pracy:
SZKOLNA 13, 62-002 Suchy Las, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
URZĄD GMINY SUCHY LAS
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licencjat)
- KODEKS POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO, Prawo kat. B
- Wymagania niezbędne: a) obywatelstwo polskie, b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d) nieposzlakowana opinia, e) przestrzeganie zasad ujętych w Standardach ochrony małoletnich w Urzędzie Gminy Suchy Las wprowadzonych Zarządzeniem nr 130/2024 Wójta Gminy Suchy Las z dnia 13 sierpnia 2024 r. w oparciu o art. 22b ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich, f) znajomość przepisów z zakresu ustaw: - o drogach publicznych wraz z przepisami wykonawczymi, - Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi, - Prawo o ruchu drogowym wraz z przepisami wykonawczymi, - o gospodarce komunalnej, - o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, - Kodeks postępowania administracyjnego (wybrane zagadnienia), - o samorządzie gminnym, - o gospodarce nieruchomościami (podstawowe zagadnienia), - o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (podstawowe zagadnienia), - Prawo zamówień publicznych (podstawowe zagadnienia). g) minimum 3 letni staż pracy, h) zdolność do aktualizacji wiedzy i stosowania zmieniających się przepisów prawa w praktyce, i) umiejętność czytania map geodezyjnych (ewidencyjnej, zasadniczej). Wymagania dodatkowe: a) wykształcenie wyższe, preferowane techniczne, b) doświadczenie w pracy na stanowiskach urzędniczych w administracji publicznej, w szczególności w zakresie zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku, c) umiejętność analitycznego myślenia, d) dobra znajomość programów komputerowych MS Word i Excel. e) umiejętność dobrej organizacji pracy, zarządzania informacją, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: a) obywatelstwo polskie, b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d) nieposzlakowana opinia, e) przestrzeganie zasad ujętych w Standardach ochrony małoletnich w Urzędzie Gminy Suchy Las wprowadzonych Zarządzeniem nr 130/2024 Wójta Gminy Suchy Las z dnia 13 sierpnia 2024 r. w oparciu o art. 22b ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich, f) znajomość przepisów z zakresu ustaw: - o drogach publicznych wraz z przepisami wykonawczymi, - Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi, - Prawo o ruchu drogowym wraz z przepisami wykonawczymi, - o gospodarce komunalnej, - o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, - Kodeks postępowania administracyjnego (wybrane zagadnienia), - o samorządzie gminnym, - o gospodarce nieruchomościami (podstawowe zagadnienia), - o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (podstawowe zagadnienia), - Prawo zamówień publicznych (podstawowe zagadnienia). g) minimum 3 letni staż pracy, h) zdolność do aktualizacji wiedzy i stosowania zmieniających się przepisów prawa w praktyce, i) umiejętność czytania map geodezyjnych (ewidencyjnej, zasadniczej). Wymagania dodatkowe: a) wykształcenie wyższe, preferowane techniczne, b) doświadczenie w pracy na stanowiskach urzędniczych w administracji publicznej, w szczególności w zakresie zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku, c) umiejętność analitycznego myślenia, d) dobra znajomość programów komputerowych MS Word i Excel. e) umiejętność dobrej organizacji pracy, zarządzania informacją, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
618926282
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny- opatrzony własnoręcznym podpisem, b) życiorys (CV), c) kwestionariusz dla osoby ubiegającej o zatrudnienie, d) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, e) kserokopie świadectw pracy/ dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, f) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nieposzlakowanej opinii opatrzone własnoręcznym podpisem, g) klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy opatrzona własnoręcznym podpisem.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - Oferty w zamkniętej kopercie z dopiskiem Nabór kandydatów na stanowisko ds. komunalnych i drogownictwa w Referacie Komunalnym Urzędu Gminy Suchy Las, należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Suchy Las w Biurze Obsługi Interesanta lub w Biurze Kadr i Płac, pok. 113B, lub przesłać na adres: Urząd Gminy Suchy Las ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las, w terminie do dnia 30 września 2025 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bip.suchylas.pl/ogloszenia/32/oferty-pracy/. oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.