StPr/25/0602
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 750 PLN
Wynagrodzenie zadanicze + dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
1) planowanie i realizacja procesów konsultacyjnych;
2) moderowanie otwartych spotkań z mieszkańcami, w tym organizowanie i
prowadzenie corocznych spotkań rejonowych z mieszkańcami w ramach procedury
budżetu obywatelskiego;
3) koordynacja i wsparcie działań konsultacyjnych prowadzonych przez pozostałe
wydziały Urzędu Miasta;
4) organizowanie i prowadzenie terenowych punktów konsultacyjnych, w tym
na potrzeby realizacji projektów inwestycyjnych;
5) przygotowywanie raportów i sprawozdań w zakresie zadań realizowanych
na stanowisku;
6) prowadzenie ewaluacji procesów konsultacyjnych;
7) udział w pracach związanych z naborem wniosków do budżetu obywatelskiego oraz
głosowaniem mieszkańców;
8) obsługa administracyjna i przygotowywanie materiałów na potrzeby corocznych prac
zespołu opiniującego zadania zgłoszone do budżetu obywatelskiego;
9) bieżąca obsługa bezpośrednia, telefoniczna i korespondencyjna mieszkańców
w zakresie zadań realizowanych na stanowisku;
10) prowadzenie postępowań związanych z udzielaniem zamówień w zakresie zadań
realizowanych na stanowisku, w tym przygotowywanie projektów umów i zleceń.
11) okresowa kontrola realizacji przez wnioskodawców budżetu obywatelskiego zasady
ogólnodostępności infrastruktury sfinansowanej ze środków budżetu
obywatelskiego, w tym obsługa zgłoszeń mieszkańców w tym zakresie.
12) praca w systemach informatycznych do obsługi zadań na stanowisku;
Miejsce pracy:
MYŚLIBORSKA 34, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Pracodawca:
URZĄD MIASTA GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- a) wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe; 2) minimum roczny staż pracy w administracji publicznej; 3) posiadanie obywatelstwa polskiego; 4) pełna zdolność do czynności prawnych; 5) korzystanie z pełni praw publicznych; 6) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 7) nieposzlakowana opinia; 8) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych; 9) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym; 10) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych; 11) wiedza w zakresie narzędzi partycypacji obywatelskiej; 12) samodzielność, rzetelność i odpowiedzialność; 13) umiejętności w zakresie wystąpień publicznych i moderowania spotkań; 14) umiejętności związane z praktycznym stosowaniem narzędzi partycypacji obywatelskiej; 15) umiejętność sprawnego poruszania się w ramach podstawowych zagadnień związanych z procesem inwestycyjnym; 16) komunikatywność, umiejętności koordynacyjne, praca w zespołach międzywydziałowych; 17) umiejętność analizy dokumentów, sporządzania pism oraz praktycznego stosowania przepisów. b) wymagania dodatkowe: 1) wykształcenie wyższe o kierunku administracja, prawo, ekonomia, nauki społeczne;
Inne wymagania:
a) wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe; 2) minimum roczny staż pracy w administracji publicznej; 3) posiadanie obywatelstwa polskiego; 4) pełna zdolność do czynności prawnych; 5) korzystanie z pełni praw publicznych; 6) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 7) nieposzlakowana opinia; 8) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych; 9) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym; 10) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych; 11) wiedza w zakresie narzędzi partycypacji obywatelskiej; 12) samodzielność, rzetelność i odpowiedzialność; 13) umiejętności w zakresie wystąpień publicznych i moderowania spotkań; 14) umiejętności związane z praktycznym stosowaniem narzędzi partycypacji obywatelskiej; 15) umiejętność sprawnego poruszania się w ramach podstawowych zagadnień związanych z procesem inwestycyjnym; 16) komunikatywność, umiejętności koordynacyjne, praca w zespołach międzywydziałowych; 17) umiejętność analizy dokumentów, sporządzania pism oraz praktycznego stosowania przepisów. b) wymagania dodatkowe: 1) wykształcenie wyższe o kierunku administracja, prawo, ekonomia, nauki społeczne;
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, zawierający nr telefonu kontaktowego/adres poczty elektronicznej; 2) życiorys zawodowy (cv); 3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; 4) kopie dokumentów potwierdzających wykazywane doświadczenie zawodowe, w tym świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy; (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów); 5) kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje; 6) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych; 7) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych; 8) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego); 9) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Wzory ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowej bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/ (w lokalizacji: Oferty pracy>>>wzory oświadczeń).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - a) termin: do dnia 23 czerwca 2025 r. do godz. 15.30 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta); b) sposób: Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z numerem ogłoszenia oraz dopiskiem: nabór na stanowisko ds. konsultacji społecznych należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową. Za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miasta. c) miejsce: Urząd Miasta Wydział Kadr i Organizacji ul. Sikorskiego 4 66-400 Gorzów Wielkopolski