StPr/25/0927
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Wynagrodzenie od 5000 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia.
Zakres obowiązków:
Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/828.html
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
osoba zatrudniona na ww. stanowisku zajmować się będzie wykonywaniem zadań z zakresu zarządzania kryzysowego, spraw obronnych i obrony cywilnej oraz bezpieczeństwa i porządku publicznego, wynikające z obowiązujących przepisów prawa.
Ważniejsze zadania:
pełnienie etatowego dyżuru, zgodnie z opracowanym harmonogramem pracy w celu zapewnienia przepływu informacji na potrzeby zarządzania kryzysowego oraz obsługa systemu monitoringu wizyjnego miasta Słupska;
współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego innych organów administracji publicznej;
nadzorowanie funkcjonowania systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania ludności;
współpracowanie z podmiotami realizującymi monitoring środowiska;
współdziałanie z podmiotami prowadzącymi akcje ratownicze, poszukiwawcze i humanitarne;
realizowanie zadań stałego dyżuru na potrzeby podwyższania gotowości obronnej państwa;
uruchamianie procedur zarządzania kryzysowego w przypadku wystąpienia zdarzeń lub sytuacji kryzysowych;
prowadzenie stałej wymiany informacji dotyczącej zagrożeń i podejmowanych działań przez odpowiednie służby, inspekcje i straże;
koordynowanie działań ratowniczych i porządkowoochronnych prowadzonych przez podmioty biorące udział w reagowaniu kryzysowym na terenie miasta;
udział w dokonywaniu oceny zdarzeń kryzysowych na miejscu ich wystąpienia w zakresie propozycji podejmowanych działań;
realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo o zgromadzeniach;
ujawnianie informacji dotyczących zdarzeń w celu podjęcia interwencji przez Straż Miejską lub Policję w zakresie:
- ujawnionych wykroczeń i przestępstw;
- naruszenia spokoju i porządku publicznego;
- katastrof lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniami;
- występujących zagrożeń dla życia lub zdrowia ludzkiego;
- naruszenia porządku podczas zgromadzeń i imprez publicznych;
- występujących zjawisk kryminogennych;
- awarii technicznych oraz innych miejscowych zagrożeń;
- zdarzeń związanych z ochroną obiektów komunikacyjnych i urządzeń użyteczności publicznej,
- zdarzeń z udziałem osób nietrzeźwych, które swoim zachowaniem dają powód zgorszenia w miejscu publicznym, znajdują się w okolicznościach zagrażających ich życiu lub zdrowiu albo zagrażają życiu i zdrowiu innych osób.
Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Słupsku
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie: minimum średnie; ogólny staż pracy: minimum 3-letni staż pracy; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej; Wymagania dodatkowe: znajomość przepisów prawnych: - Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej; - ustawa o zarządzaniu kryzysowym; - ustawa o ochronie ludności i obronie cywilnej; - ustawa o działaniach antyterrorystycznych; - ustawa Prawo o zgromadzeniach; - ustawa o samorządzie gminnym; - ustawa o samorządzie powiatowym oraz aktów wykonawczych; znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację; mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej; prawo jazdy kat. B; umiejętność obsługi komputera i systemów informatycznych;; umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność argumentowania i prowadzenia negocjacji, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres i zmęczenie, analityczne myślenie, zdolność do podejmowania samodzielnych decyzji, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie: minimum średnie; ogólny staż pracy: minimum 3-letni staż pracy; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej; Wymagania dodatkowe: znajomość przepisów prawnych: - Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej; - ustawa o zarządzaniu kryzysowym; - ustawa o ochronie ludności i obronie cywilnej; - ustawa o działaniach antyterrorystycznych; - ustawa Prawo o zgromadzeniach; - ustawa o samorządzie gminnym; - ustawa o samorządzie powiatowym oraz aktów wykonawczych; znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację; mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej; prawo jazdy kat. B; umiejętność obsługi komputera i systemów informatycznych;; umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność argumentowania i prowadzenia negocjacji, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres i zmęczenie, analityczne myślenie, zdolność do podejmowania samodzielnych decyzji, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Szwugier
Nr telefonu:
59 848 83 21
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; list motywacyjny; dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie świadectw ukończenia szkoły, dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy dokumentujących minimum 3-letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); kwestionariusz osobowy; oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji; kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, przesłać pocztą na adres Urzędu lub drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą (ePUAP), z dopiskiem: Nabór na stanowisko: ds. monitoringu i zarządzania kryzysowego w Wydziale Straży Miejskiej i Zarządzania Kryzysowego, w terminie do dnia 19 maja 2025 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miejskim w Słupsku umieszczona jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta