STANOWISKO DS. NADZORU WŁAŚCICIELSKIEGO

STANOWISKO DS. NADZORU WŁAŚCICIELSKIEGO

Gdański Urząd Pracy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
5 500 - 6 600 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/9285

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 500 do 6 600 PLN
Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony maksymalnie na 6 m-cy; po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę; możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego (kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnych); wymiar czasu pracy: pełny etat - 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami). Specyfika pracy: praca biurowa oraz praca w terenie związana z realizacją zadań; możliwość udziału w grupowym ubezpieczeniu na życie; możliwość dofinansowania okularów korekcyjnych; Warunki Finansowe: Miesięczne wynagrodzenie brutto w przedziale 5.500,00 -6.600,00 złotych (w skład wynagrodzenia wchodzą wynagrodzenie zasadnicze i dodatek stażowy od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego); Benefity płacowe: - nagroda za realizację celów rocznych, stanowiąca do 100% miesięcznego wynagrodzenia brutto, - uznaniowa roczna nagroda pieniężna za szczególne zaangażowanie, - dodatek specjalny z tytułu powierzenia dodatkowych zadań, - nagroda jubileuszowa. Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka stanowiąca 8,5% wynagrodzenia rocznego brutto ( ok. jednomiesięczne wynagrodzenie brutto); możliwość przystąpienia do Pracowniczego Planu Kapitałowego, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłaty do kart FitProfit, do wypoczynku dla pracownika).

Zakres obowiązków:
Sprawowanie nadzoru i kontrola działań, podejmowanych przez zarządy (zarządców) wspólnot mieszkaniowych w ramach zarządu nieruchomością wspólną, prowadzenie ewidencji wspólnot mieszkaniowych, w których Gmina Miasta Gdańska posiada udziały wraz z pełną aktualizacją zasobu w tym zakresie, prowadzenie zbiorczej ewidencji lokali spółdzielczych, wysokości obowiązujących zaliczek na pokrycie kosztów związanych z eksploatacją i utrzymaniem lokali, nieruchomości wspólnych i stanowiących mienie spółdzielni, współpraca z zarządami/zarządcami wspólnot mieszkaniowych; spółdzielniami mieszkaniowymi i jednostkami zewnętrznymi, opisywanie faktur i innych dokumentów księgowych za wykonanie usługi, analiza dokumentacji technicznej i projektowej przy inwestycjach realizowanych przez wspólnoty mieszkaniowe, reprezentowanie Gminy Miasta Gdańska na zebraniach wspólnot mieszkaniowych, w których Gmina posiada udziały, reprezentowanie interesów Gminy Miasta Gdańska na walnych zgromadzeniach spółdzielni mieszkaniowych, w których Gmina jest członkiem, głosowanie pod uchwałami wspólnot w granicach udzielonego pełnomocnictwa, dokonywanie weryfikacji stanu prawnego i faktycznego nieruchomości gruntowych oraz budynkowych, sprawdzenie zasadności kosztów remontu na podstawie kosztorysu, kompletowanie dokumentów i opisywanie rachunków, opisywanie faktur i innych dokumentów księgowych za wykonanie usługi,
Udział w spotkaniach i wizjach dotyczących nieruchomości wspólnej.
Godziny pracy od 07:00 do 15:00.

Miejsce pracy:
Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Pracodawca:
Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • prawo jazdy kat.B
  • wymagania niezbędne: - wykształcenie, co najmniej średnie; - minimum roczny staż pracy na stanowiskach administracyjno-biurowych; - bardzo dobra znajomość z zakresu ustawy o własności lokali; - Prawo jazdy kat. B; - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Wymagania dodatkowe: - wykształcenie wyższe (preferowany kierunek zarządzanie nieruchomościami); - znajomość m.in. ustawy prawo budowlane, ustawy prawo zamówień oraz przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie; - doświadczenie w branży nieruchomości; - umiejętność pracy w sytuacji stresowej.


Inne wymagania:
wymagania niezbędne: - wykształcenie, co najmniej średnie; - minimum roczny staż pracy na stanowiskach administracyjno-biurowych; - bardzo dobra znajomość z zakresu ustawy o własności lokali; - Prawo jazdy kat. B; - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Wymagania dodatkowe: - wykształcenie wyższe (preferowany kierunek zarządzanie nieruchomościami); - znajomość m.in. ustawy prawo budowlane, ustawy prawo zamówień oraz przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie; - doświadczenie w branży nieruchomości; - umiejętność pracy w sytuacji stresowej.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
Dokumenty aplikacyjne kandydatów na stanowisko złożone w języku polskim winny zawierać: - list motywacyjny i CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (art.221 Kodeksu Pracy; - kserokopie świadectw pracy; - kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe; - kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których umowa w art.13 a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135 z późn.zm.) jest zobowiązany złożyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność; - oświadczenie o nieposzlakowanej opinii; - oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego; - oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych; - dokumenty potwierdzające staż pracy lub kompetencje nabyte w trakcie nauki w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego; - dokumenty potwierdzające staż pracy winny jednoznacznie wskazywać okres zatrudnienia oraz charakter stosunku pracy, na podstawie, którego świadczona była praca, w szczególności za granicą. Do kolejnego etapu rekrutacji zostaną zaproszeni kandydaci, którzy: - złożą wszystkie wyżej wymienione dokumenty; - spełnią wszystkie wymagania niezbędne. W m-cu poprzedzającym datę ogłoszenia naboru, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gdańskich Nieruchomościach przekroczył 6%. Wymagane dokumenty należy składać: osobiście w punkcie kancelaryjnym Gdańskich Nieruchomości, ul. Dyrekcyjna 7, w zamkniętych kopertach z następująca adnotacją: Nabór -Stanowisko ds. nadzoru właścicielskiego lub przesłać na adres: Gdańskie Nieruchomości, ul. Dyrekcyjna 7, 80-852 Gdańsk z następującą adnotacją: "Nabór Stanowisko ds. nadzoru właścicielskiego" w terminie do 29.12.2025 r. (decyduje data wpływu do Gdańskich Nieruchomości). Wynik naboru zostanie zamieszczony na stronach http://bip.nieruchomoscigda.pl, http://www.nieruchomoscigda.pl i tablicy informacyjnej Gdańskich Nieruchomości.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - elektronicznie poprzez formularz eRecruiter - APLIKUJ
Dodano: 17.12.2025, 05:18
ID ogłoszenia: 369286
Wynagrodzenie
5 500 - 6 600 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
Udostępnij:
Dodano: 17.12.2025, 05:18
ID ogłoszenia: 369286

Zobacz inne oferty

Do góry