StPr/25/0490
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 000 PLN
Zakres obowiązków:
Realizowanie zadań w zakresie obrony cywilnej;
Realizacja zadań w zakresie spraw obronności;
Realizacja zadań w zakresie zarządzania kryzysowego;
Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Gminnego Centrum Zarządzania Kryzysowego;
Realizacja zadań określonych w ustawie o ochronie przeciwpożarowej;
Wykonywanie zadań pełnomocnika Burmistrza ds. ochrony informacji niejawnych
Miejsce pracy:
Warszawska 7, 05-170 Zakroczym, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Zakroczymiu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Specjalista do spraw bezpieczeństwa wewnętrznego (wymagany staż - lata: 3)
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu informacji niejawnych. Znajomość zadań realizowanych przez gminę w zakresie obrony cywilnej, obronności i zarządzania kryzysowego.
Inne wymagania:
Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu informacji niejawnych. Znajomość zadań realizowanych przez gminę w zakresie obrony cywilnej, obronności i zarządzania kryzysowego.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Justyna Gągolewska
Nr telefonu:
22 785-21-45
Wymagane dokumenty:
Życiorys (CV) Kwestionariusz osobowy wg. wzoru stanowiącego załącznik do ogłoszenia; Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych; Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2022 r. poz. 530), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność; Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego dokument, określony w przepisach o służbie cywilnej, potwierdzający znajomość języka polskiego. Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obrony cywilnej, obronności i zarządzania kryzysowego" w terminie do 01 września 2025 r. do godziny 16:00 w kancelarii Urzędu Miejskiego w Zakroczymiu lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Zakroczymiu ul. Warszawska 7, 05-170 Zakroczym (decyduje data wpływu do Urzędu). Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci dopuszczeni do rozmowy rekrutacyjnej zostaną powiadomieni o jej terminie telefoniczne. Informacja o wyniku naboru będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Zakroczymiu
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon