STANOWISKO DS. OBSŁUGFI KLIENTA

STANOWISKO DS. OBSŁUGFI KLIENTA

Powiatowy Urząd Pracy w Pile

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę w zastępstwie
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0833

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN

Zakres obowiązków:
Zapewnia udostępnianie i utrzymanie zasobu dokumentacji w obiegu bieżącym oraz prawidłowe funkcjonowanie archiwum zakładowego.

Praca w godz. 07.00-15.00

Miejsce pracy:
Dr. Drygasa 7, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W PILE

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
  • Niezbędne: wykształcenie średnie. Mile widziane: wykształcenie wyższe (zarządzanie, ekonomia, ubezpieczenia społeczne, administracja, prawo, archiwistyka), minimum 2 lata pracy związanej z obsługą dokumentacji, kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia. Wymagania dodatkowe: podstawowa znajomość zasad postępowania z dokumentacją zgromadzoną w archiwum zakładowym, podstawowa znajomość Ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, podstawowa znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, umiejętność obsługi pakietu MS Office. Jeśli posiadasz poniższe kompetencje: orientacja na cel, orientacja na jakość, komunikacja, współpraca, elastyczność, nastawienie na rozwój, rozwiązywanie problemów, radzenie sobie w sytuacjach trudnych.


Inne wymagania:
Niezbędne: wykształcenie średnie. Mile widziane: wykształcenie wyższe (zarządzanie, ekonomia, ubezpieczenia społeczne, administracja, prawo, archiwistyka), minimum 2 lata pracy związanej z obsługą dokumentacji, kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia. Wymagania dodatkowe: podstawowa znajomość zasad postępowania z dokumentacją zgromadzoną w archiwum zakładowym, podstawowa znajomość Ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, podstawowa znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, umiejętność obsługi pakietu MS Office. Jeśli posiadasz poniższe kompetencje: orientacja na cel, orientacja na jakość, komunikacja, współpraca, elastyczność, nastawienie na rozwój, rozwiązywanie problemów, radzenie sobie w sytuacjach trudnych.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Weronika Pierzyna

Wymagane dokumenty:
szczegóły na stronie ZUS w zakladce "Praca w ZUS"

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Aplikowanie przez stronę ZUS, Termin: Aplikowanie przez stronę ZUS do 01.10.2025 r.
Dodano: 20.09.2025, 05:00
ID ogłoszenia: 319351
Udostępnij:
Dodano: 20.09.2025, 05:00
ID ogłoszenia: 319351

Zobacz inne oferty

Do góry