STANOWISKO DS. OBSŁUGI INTERESANTÓW W WYDZIALE PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH 
(NR 2179)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI INTERESANTÓW W WYDZIALE PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH (NR 2179)

Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2179

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN

Zakres obowiązków:
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 52/2025 opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy (www.bip.um.bydgoszcz.pl) w dniu 22 września 2025 r.

Zakres zadań wykonywanych na stanowiskach obejmuje przede wszystkim:
- bieżącą obsługę podatników podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego od osób fizycznych,
- przyjmowanie i weryfikację prawidłowości wypełnienia składanych deklaracji / korekt oraz załączników, w tym w oparciu o stosowne dokumenty,
- weryfikację ewentualnie załączonych pełnomocnictw.

Warunki pracy na danym stanowisku:
- częste kontakty telefoniczne i bezpośrednie z klientem zewnętrznym i wewnętrznym oraz z Wydziałami Urzędu Miasta Bydgoszczy,
- praca przy komputerze,
- ciągły bezpośredni kontakt z interesantem,
- wyjazdy służbowe według potrzeb,
- pomieszczenie przy ul. Jezuickiej 16, parter, budynek bez windy.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w sierpniu 2025 r. nie wyniósł 6 %.

Urząd Miasta Bydgoszczy oferuje:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- dodatek za wysługę lat w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (trzynastka),
- bogaty pakiet socjalny, również dla Twoich najbliższych (m.in. dofinansowanie wczasów),
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia,
- stabilną pracę w gronie profesjonalistów,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia służbowe.




Miejsce pracy:
Jezuicka 16, 85-102 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Pracodawca:
URZĄD MIASTA BYDGOSZCZY

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • obsługa komputera, pakiet MS OFFICE
  • Kandydaci powinni spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskami: a/ niezbędne: - wykształcenie wyższe kierunek administracja lub prawo lub kierunki ekonomiczne albo inne wykształcenie wyższe magisterskie pod warunkiem ukończenia studiów podyplomowych kierunek administracja lub administracja i zarządzanie, - dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office tj. edytora tekstu MS Word, arkusza kalkulacyjnego MS Excel, - znajomość przepisów: - ustawa o podatkach i opłatach lokalnych, - ustawa Ordynacja podatkowa, - obywatelstwo polskie a także mieć pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią. b/ dodatkowe: - znajomość programu Ratusz podsystemu PNIER firmy OTAGO, - staż pracy lub doświadczenie zawodowe odbyte w służbach finansowych, - doświadczenie w pracy z klientem, - odporność na stres, - życzliwe nastawienie do interesantów, - cierpliwość, - umiejętność radzenia sobie z trudnym klientem, - umiejętność pracy w zespole, - sumienność i rzetelność w wykonywaniu pracy, - umiejętność organizowania pracy i określania priorytetów.


Inne wymagania:
Kandydaci powinni spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskami: a/ niezbędne: - wykształcenie wyższe kierunek administracja lub prawo lub kierunki ekonomiczne albo inne wykształcenie wyższe magisterskie pod warunkiem ukończenia studiów podyplomowych kierunek administracja lub administracja i zarządzanie, - dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office tj. edytora tekstu MS Word, arkusza kalkulacyjnego MS Excel, - znajomość przepisów: - ustawa o podatkach i opłatach lokalnych, - ustawa Ordynacja podatkowa, - obywatelstwo polskie a także mieć pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią. b/ dodatkowe: - znajomość programu Ratusz podsystemu PNIER firmy OTAGO, - staż pracy lub doświadczenie zawodowe odbyte w służbach finansowych, - doświadczenie w pracy z klientem, - odporność na stres, - życzliwe nastawienie do interesantów, - cierpliwość, - umiejętność radzenia sobie z trudnym klientem, - umiejętność pracy w zespole, - sumienność i rzetelność w wykonywaniu pracy, - umiejętność organizowania pracy i określania priorytetów.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
Oczekujemy na Państwa pisemne zgłoszenia zawierające: - list motywacyjny, - życiorys /CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej, - kserokopie dyplomu i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, - kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy lub doświadczenia zawodowego, - oryginalny kwestionariusz osobowy (druk kwestionariusza można pobrać w Referacie Kadr, na parterze w Ratuszu pok. 10, 11 lub ze strony internetowej: www.bip.um.bydgoszcz.pl), - oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie, - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz.U.UE.L.2016.119.1, - wskazane referencje dotychczasowych pracodawców. Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Urzędu Miasta Bydgoszczy na parterze w Ratuszu pok. 4 A lub przesłać pocztą na adres: Prezydent Miasta Bydgoszczy ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, w terminie do dnia 01 października 2025 r. z dopiskiem na kopercie: Nabór nr 52/2025 na stanowisko ds. obsługi interesantów w Wydziale Podatków i Opłat Lokalnych Urzędu Miasta Bydgoszczy. O zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data wpływu do Urzędu lub data stempla pocztowego. Z kandydatami wyłonionymi w drodze konkurencji zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu zostanie zawarta kolejna umowa. Uwaga: 1. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane. 3. Kandydaci, których dokumenty spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu lub rozmowy kwalifikacyjnej. 4. W Urzędzie Miasta Bydgoszczy wdrożona została wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy i na stronie https://prawomiejscowe.pl/UrzadMiastaBydgoszczy/document/1094871/Zarzadzenie-533_2024

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Dodano: 23.09.2025, 03:27
ID ogłoszenia: 319742
Udostępnij:
Dodano: 23.09.2025, 03:27
ID ogłoszenia: 319742

Zobacz inne oferty

Do góry