STANOWISKO DS. OBSŁUGI KANCELARYJNO-BIUROWEJ
W WYDZIALE ADMINISTRACJI BUDOWLANEJ
(NR 2105)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KANCELARYJNO-BIUROWEJ W WYDZIALE ADMINISTRACJI BUDOWLANEJ (NR 2105)

Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2105

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN

Zakres obowiązków:
Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 poz. 1135) Prezydent Miasta Bydgoszczy ogłasza nabór na wolne stanowisko ds. obsługi kancelaryjno-biurowej w Wydziale Administracji Budowlanej Urzędu Miasta Bydgoszczy.

I. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje przede wszystkim:
- tworzenie oraz prowadzenie wydziałowych rejestrów dokumentów administracyjnych, w tym administrowanie rejestrami informatycznymi z zakresu ekspedycji korespondencji,
- przygotowywanie opinii, pism oraz innych dokumentów z zakresu działań administracyjno-biurowych wydziału,
- podręczną archiwizację akt spraw zakończonych,
- administrowanie wykazami akt archiwalnych,
- pobieranie opłat skarbowych.

Warunki pracy na danym stanowisku:
- częste kontakty telefoniczne i bezpośrednie z klientem zewnętrznym i wewnętrznym oraz z Wydziałami Urzędu Miasta Bydgoszczy,
- praca przy komputerze,
- wyjazdy służbowe według potrzeb,
- pomieszczenie przy ul. Grudziądzkiej 9-15 II piętro; budynek z windą znacznie oddaloną od stanowiska pracy.

Urząd Miasta Bydgoszczy oferuje:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- dodatek za wysługę lat w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (trzynastka),
- bogaty pakiet socjalny, również dla Twoich najbliższych (m.in. dofinansowanie wczasów),
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia,
- stabilną pracę w gronie profesjonalistów,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia służbowe.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w sierpniu 2025 r. nie wyniósł 6 %.

Miejsce pracy:
Grudziądzka 9-15, 85-130 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Pracodawca:
URZĄD MIASTA BYDGOSZCZY

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe
  • umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office (WORD, EXCEL), biegła obsługa komputera
  • Kandydaci powinni spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem: a/ niezbędne: - wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa albo administracji, lub - średnie techniczne w zakresie budownictwa albo administracji, - co najmniej 15-letni staż pracy, - biegła obsługa komputera, skanera A3, czytnika kodów QR, - umiejętność korzystania z programu MS Word, Excel, Outlook, - znajomość systemów: Elektroniczny System Zarządzania Dokumentacją EZD SIDAS, Otago-Kasa, - znajomość przepisów: * Kodeks postępowania administracyjnego, * ustawa o opłacie skarbowej, * instrukcja kancelaryjna, * jednolite rzeczowe wykazy akt, * instrukcja w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, - obywatelstwo polskie, a także mieć pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią; b/ dodatkowe: - minimum 5-letni staż pracy w administracji rządowej lub samorządowej, - znajomość zagadnień z obsługi kancelaryjnej i biurowej, - umiejętność współpracy w zespole, - rzetelność, systematyczność, komunikatywność, - zdolności analityczne, własna inicjatywa, samodzielność przy podejmowaniu decyzji, - sumienność i dokładność w pracy, umiejętność organizowania pracy własnej. Oferta pracy przeznaczona również dla osób posiadających stopień niepełnosprawności.


Inne wymagania:
Kandydaci powinni spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem: a/ niezbędne: - wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa albo administracji, lub - średnie techniczne w zakresie budownictwa albo administracji, - co najmniej 15-letni staż pracy, - biegła obsługa komputera, skanera A3, czytnika kodów QR, - umiejętność korzystania z programu MS Word, Excel, Outlook, - znajomość systemów: Elektroniczny System Zarządzania Dokumentacją EZD SIDAS, Otago-Kasa, - znajomość przepisów: * Kodeks postępowania administracyjnego, * ustawa o opłacie skarbowej, * instrukcja kancelaryjna, * jednolite rzeczowe wykazy akt, * instrukcja w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, - obywatelstwo polskie, a także mieć pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią; b/ dodatkowe: - minimum 5-letni staż pracy w administracji rządowej lub samorządowej, - znajomość zagadnień z obsługi kancelaryjnej i biurowej, - umiejętność współpracy w zespole, - rzetelność, systematyczność, komunikatywność, - zdolności analityczne, własna inicjatywa, samodzielność przy podejmowaniu decyzji, - sumienność i dokładność w pracy, umiejętność organizowania pracy własnej. Oferta pracy przeznaczona również dla osób posiadających stopień niepełnosprawności.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
Oczekujemy na Państwa pisemne zgłoszenia zawierające: - list motywacyjny, - życiorys /CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej, - kserokopie dyplomu i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, - kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, - oryginalny kwestionariusz osobowy (druk kwestionariusza można pobrać w Referacie Kadr, na parterze w Ratuszu pok. 10, 11 lub ze strony internetowej: www.bip.um.bydgoszcz.pl), - oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz.U.UE.L.2016.119.1), - wskazane referencje dotychczasowych pracodawców. Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Urzędu Miasta Bydgoszczy na parterze w Ratuszu pok. 4 A lub przesłać pocztą na adres: Prezydent Miasta Bydgoszczy ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, w terminie do dnia 19 września 2025 r. z dopiskiem na kopercie: "Nabór nr 50/2025 na stanowisko ds. obsługi kancelaryjno-biurowej w Wydziale Administracji Budowlanej Urzędu Miasta Bydgoszczy". O zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data wpływu do Urzędu lub data stempla pocztowego. Z kandydatami wyłonionymi w drodze konkurencji zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu zostanie zawarta kolejna umowa. Uwaga: 1. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane. 3. Kandydaci, których dokumenty spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu lub rozmowy kwalifikacyjnej. 4. W Urzędzie Miasta Bydgoszczy wdrożona została wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy i na stronie https://prawomiejscowe.pl/UrzadMiastaBydgoszczy/document/1094871/Zarzadzenie-533_2024

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Dodano: 12.09.2025, 03:27
ID ogłoszenia: 312797
Udostępnij:
Dodano: 12.09.2025, 03:27
ID ogłoszenia: 312797

Zobacz inne oferty

Do góry