STANOWISKO DS. OCHRONY ŚRODOWISKA

STANOWISKO DS. OCHRONY ŚRODOWISKA

Gdański Urząd Pracy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 6 500 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/8068

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 6 500 PLN

Zakres obowiązków:
1. Realizacja zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie,
w szczególności związanych z gminną gospodarką odpadami komunalnymi.
2. Realizacja zadań w zakresie ustawy Prawo ochrony środowiska i Ochrony przyrody, w tym: o prowadzenie postępowań administracyjnych oraz sporządzanie wniosków; o wycinkę drzew będących własnością gminy; o współpraca z Powiatowym Zarządem Dróg w zakresie wycinki drzew; o współpraca z kołami łowieckimi w zakresie dotyczącym polowań.
3. Opiniowanie decyzji na składowanie i usuwanie odpadów komunalnych.
4. Nadzór nad rekultywacją składowiska odpadów.
5. Zbieranie informacji od osób fizycznych niebędących przedsiębiorcami o rodzaju, ilości i miejscach występowania substancji stwarzających szczególne zagrożenie dla środowiska (m.in. azbest, PCB).
6. Współpraca z wszelkimi instytucjami w zakresie promocji działań proekologicznych.
7. Współpraca przy organizacji postępowań przetargowych w zakresie gospodarki odpadami oraz utylizacji azbestu, w tym pozyskiwanie środków zewnętrznych na realizację tych działań.
8. Realizacja zadań związanych z trasakcją lasów.
9. Realizacja sprawozdawczości wynikającej z zakresu wykonywanych czynności na zajmowanym stanowisku.
10. Prowadzenie zadań związanych z realizacją programu Opieki nad zwierzętami
bezdomnymi oraz zapobieganiu bezdomności zwierząt.
11. Prowadzenie spraw z zakresu Zintegrowanego Systemu Ograniczania Niskiej Emisji (ZONE) oraz Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB).
12. Prowadzenie spraw i postępowań w zakresie środowiskowych uwarunkowań.
13. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń oraz regulaminów w zakresie
czynności prowadzonych na zajmowanym stanowisku.
14. Współpraca ze Skarbnikiem gminy przy tworzeniu i wykonywaniu corocznego
budżetu gminy.
15. Archiwizowanie dokumentacji wytworzonej na danym stanowisku.
16. Realizacja programu Czyste Powietrze, Ciepłe Mieszkanie oraz innych
programów związanych z ochroną środowiska.
17. Nadzór nad kąpieliskiem gminnym w sezonie, sporządzanie sprawozdań oraz
podawanie do publicznej wiadomości za pośrednictwem aplikacji informacji o
stanie wody na kąpielisku.
18. Koordynacja projektu GOZilla, nadzór nad jego realizacją, rozliczeniem i
wdrożeniem.
19. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta lub Kierownika Referatu
Inwestycji i Rozwoju Gmin.

Miejsce pracy:
Gdańska 7, 83-047 Przywidz, powiat: gdański, woj: pomorskie

Pracodawca:
URZĄD GMINY Przywidz

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4. posiadany stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku; 5. nieposzlakowana opinia; 6. wykształcenie wyższe mile widziane studia podyplomowe lub kursy z zakresu zamówień publicznych oraz wykształcenie techniczne; 7. umiejętność obsługi komputera, programów: Word, Excel i urządzeń biurowych. Dodatkowe: 1. Znajomość przepisów: - ustawy Prawo ochrony środowiska, - ustawy o ochronie przyrody, - ustawy o odpadach, - ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, - ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, - ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ustawy o ochronie zwierząt, - ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, dodatkowo znajomość ustaw: o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, opracownikach samorządowych; 2. Prawo jazdy kat. B; 3. Cechy osobowości: samodzielność myślenia i działania, wysoka kultura osobista, umiejętności analityczne, dobra organizacja pracy w zespole, komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi, rzetelność, systematyczność i staranność, 4. Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4. posiadany stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku; 5. nieposzlakowana opinia; 6. wykształcenie wyższe mile widziane studia podyplomowe lub kursy z zakresu zamówień publicznych oraz wykształcenie techniczne; 7. umiejętność obsługi komputera, programów: Word, Excel i urządzeń biurowych. Dodatkowe: 1. Znajomość przepisów: - ustawy Prawo ochrony środowiska, - ustawy o ochronie przyrody, - ustawy o odpadach, - ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, - ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, - ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ustawy o ochronie zwierząt, - ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, dodatkowo znajomość ustaw: o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, opracownikach samorządowych; 2. Prawo jazdy kat. B; 3. Cechy osobowości: samodzielność myślenia i działania, wysoka kultura osobista, umiejętności analityczne, dobra organizacja pracy w zespole, komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi, rzetelność, systematyczność i staranność, 4. Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1. CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej; 2. list motywacyjny; 3. kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór w załączeniu); 4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje; 5. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectw pracy, zaświadczeń); 6. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 7. kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego); 8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; 9. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 10. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku; 11. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; 12. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. Wszystkie dokumenty należy własnoręcznie podpisać, a kopie dokumentów załączonych do aplikacji potwierdzić za zgodność z oryginałem poprzez zamieszczenie klauzuli: za zgodność z oryginałem oraz podpis i data. Termin, miejsce i forma składania dokumentów: 1) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gmin Przywidz, lub przysłać drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Przywidz, ul. Gdańska 7, 83-047 Przywidz). 2) Dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Urzędu Gminy Przywidz lub przesłane pocztą winny znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem nabór na stanowisko ds. ochrony środowiska. 3) Dokumenty przyjmowane będą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 listopada 2025r. 4) Dokumenty złożone drogą elektroniczną pod warunkiem, że aplikacja opatrzona jest bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu zgodnie z ustawą z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym. 5) O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia do urzędu lub data stempla pocztowego. 6) Dodatkowych informacji udziela Zastępca Wójta Wojciech Sosnowski tel: 691 422 111. Poprzez terminowe złożenie oferty należy rozumieć datę faktycznego wpływu aplikacji do siedziby Urzędu Gminy Przywidz, a nie datę stempla pocztowego lub nadania przesyłki kurierskiej. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Dodano: 30.10.2025, 04:30
ID ogłoszenia: 343061
Udostępnij:
Dodano: 30.10.2025, 04:30
ID ogłoszenia: 343061

Zobacz inne oferty

Do góry