StPr/25/1318
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Wynagrodzenie od 5000 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia.
Zakres obowiązków:
Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/972.html
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
Pracownik zatrudniony na ww. stanowisku wykonywać będzie pracę w siedzibie Urzędu, jak również terenową w granicach administracyjnych Miasta Słupska.
Ważniejsze zadania:
zbieranie informacji dotyczących ilości i rodzaju nieczystości ciekłych z obszaru miasta;
prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych oraz przydomowych oczyszczalni ścieków oraz sprawozdawczości w tym zakresie;
przygotowywanie projektów decyzji nakazującej przyłączenie nieruchomości do istniejącej sieci kanalizacyjnej;
bieżąca kontrola z przebiegu realizacji zadań z uwzględnionych w Krajowym Programie Oczyszczania Ścieków Komunalnych w zakresie zadań realizowanych przez Spółkę z o. o. Wodociągi Słupsk na terenie miasta Słupska oraz przygotowywanie zbiorczej sprawozdawczości w tym zakresie;
wydawanie kart wędkarskich oraz kart łowiectwa podwodnego jak również wykonywanie innych zadań gminy i powiatu wynikających z ustawy o rybactwie śródlądowym;
przygotowywanie projektów decyzji nakazujących właścicielowi gruntu przywrócenie stanu poprzedniego lub wykonanie urządzeń zapobiegających szkodom, wynikających z ustawy Prawo wodne;
ustalenie wysokości opłaty za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej na podstawie ustawy Prawo wodne;
przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz prowadzenie wymaganych w tym zakresie rejestrów i sprawozdawczości;
prowadzenie wykazu potencjalnych historycznych zanieczyszczeń ziemi;
współpraca z geologiem powiatowym, w tym obsługa korespondencji oraz przeprowadzanie niezbędnych rozliczeń prowadzonych spraw;
nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw;
nadzór nad realizacją Planu adaptacji do zmian klimatu dla miasta Słupska w zakresie prowadzonych spraw.
Warunki pracy na stanowisku:
intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
wymuszona pozycja ciała;
praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Słupsku
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe o specjalności: ochrona środowiska lub pokrewne (inżynieria środowiska, zarządzanie środowiskiem, rolnictwo, geografia, turystyka, itp.) lub prawo, administracja; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej. Wymagania dodatkowe: umiejętność interpretowania przepisów prawnych; znajomość podstawowych zagadnień w zakresie przepisów: - ustawa Prawo wodne; - ustawa Prawo ochrony środowiska; - Kodeks postępowania administracyjnego; - ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; stan zdrowia pozwalający na pracę w terenie; umiejętności obsługi komputera, systemów informatycznych; mile widziana praca w administracji publicznej (w szczególności w jednostkach samorządu terytorialnego); umiejętności redagowania pism tzw. lekkie pióro; umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętności argumentowania, kreatywność, umiejętności pracy w zespole, odporność na stres.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe o specjalności: ochrona środowiska lub pokrewne (inżynieria środowiska, zarządzanie środowiskiem, rolnictwo, geografia, turystyka, itp.) lub prawo, administracja; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej. Wymagania dodatkowe: umiejętność interpretowania przepisów prawnych; znajomość podstawowych zagadnień w zakresie przepisów: - ustawa Prawo wodne; - ustawa Prawo ochrony środowiska; - Kodeks postępowania administracyjnego; - ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; stan zdrowia pozwalający na pracę w terenie; umiejętności obsługi komputera, systemów informatycznych; mile widziana praca w administracji publicznej (w szczególności w jednostkach samorządu terytorialnego); umiejętności redagowania pism tzw. lekkie pióro; umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętności argumentowania, kreatywność, umiejętności pracy w zespole, odporność na stres.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Szwugier
Nr telefonu:
59 848 83 21
Wymagane dokumenty:
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; list motywacyjny; kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); kwestionariusz osobowy; oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji; kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, przesłać pocztą na adres Urzędu lub drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą (ePUAP), z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. ochrony wód i gleby w Referacie Ochrony Środowiska w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, w terminie do dnia 21 lipca 2025 roku. Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miejskim w Słupsku umieszczona jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Godziny : 7.30-15.30