StPr/25/0989
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
4 666 PLN
złotych brutto - do uzgodnienia
Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Miejsce pracy:
Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
Pracodawca:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- Wymagania dodatkowe - znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego, umiejętność obsługi pakietu MS Office, umiejętność współpracy i komunikacji, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność rozwiązywania problemów, orientacja na cel/orientacja na jakość, orientacja na klienta, elastyczność,
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty CV list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat skan dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie Dodatkowe informacje skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne proces rekrutacji będzie obejmował test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji przez formularz rekrutacyjny
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - aplikowanie przez stronę internetową ZUS

Zaloguj się przez Facebook