StPr/25/0874
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 800 PLN
Wynagrodzenie zasadnicze plus dodatek stażowy wypłacany zgodnie z obowiązującymi przepisami
Zakres obowiązków:
1) organizowanie zaopatrzenia w niezbędne materiały, druki, pieczątki oraz wyposażenia wydziału,
2) prowadzenie dziennika korespondencji elektronicznej wpływającej bezpośrednio do wydziału, elektronicznej,
3) organizowanie wysyłki i odbioru korespondencji wydziału,
4) przyjmowanie, ewidencjonowanie w rejestrze papierowym i wydawanie za pokwitowaniem wtórników tablic rejestracyjnych,
5) wykonywanie zadań lokalnego administratora systemów informatycznych, w tym: prowadzenie spraw dotyczących uprawnień dostępu i zmiany w systemie POJAZD i KIEROWCA oraz lokalnych legalnych oprogramowań, sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem kopii zapasowych i archiwizowaniem danych elektronicznych w wydziale w zakresie lokalnych legalnych oprogramowań, prowadzenie spraw dotyczących sprzętu informatycznego powierzonego i własnego oraz wyposażenia wydziału,
prowadzenie kontroli antywirusowej w zakresie lokalnych legalnych oprogramowań, wnioskowanie o przeszkolenie użytkowników w zakresie ochrony danych osobowych
6) powiadamianie właściwych komórek organizacyjnych o zmianach w wyposażeniu sprzętu informatycznego powierzonego i własnego,
7) prowadzenie spraw związaną z ewidencją czasu pracy pracowników wydziału
i obowiązującymi szkoleniami,
8) prowadzenie spraw związanych z aktualizacją zakresów czynności pracowników oraz zakresami czynności dla nowych pracowników,
9) opracowywanie papierowej ewidencji czasu pracy pracowników wydziału,
10) prowadzenie spraw pracowniczych wydziału i aktualizacja dokumentacji wynikającej ze zmian kadrowych,
11) opracowywanie zwrotów i dyspozycji wypłat środków finansowych z budżetu,
12) przekazywanie tablic rejestracyjnych do utylizacji,
13) opracowywanie papierowej ewidencji czasu pracy pracowników wydziału,
14) prowadzenie spraw pracowniczych wydziału i aktualizacja dokumentacji wynikającej ze zmian kadrowych.
15) opracowywanie zwrotów i dyspozycji wypłat środków finansowych z budżetu
16) opracowywanie projektu budżetu wydziału na każdy rok budżetowy i wnioskowanie o zmiany w budżecie,
17) opracowywanie analiz okresowych oraz rocznych z wykonania budżetu.
Miejsce pracy:
SIKORSKIEGO 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Pracodawca:
URZĄD MIASTA GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- a) wymagania niezbędne: 1) wykształcenie średnie; 2) posiadanie obywatelstwa polskiego; 3) pełna zdolność do czynności prawnych; 4) korzystanie z pełni praw publicznych; 5) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 6) nieposzlakowana opinia; 7) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych; 8) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym; 9) znajomość przepisów ustaw: Kodeksu Postępowania Administracyjnego i aktów wykonawczych; 10) znajomość obsługi urządzeń biurowych oraz obsługi urządzeń informatycznych; 11) wysoka kultura osobista; 12) łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz zdolność zapobieganiu konfliktom; 13) wysoka odporność na stres; 14) umiejętności organizacyjne i zarządzanie czasem; 15) samodzielność w realizacji zadań; 16) dyspozycyjność; 17) komunikatywność; 18) umiejętność pracy pod presją czasu; 19) umiejętność pracy w zespole. b) wymagania dodatkowe: 1) wykształcenie wyższe o kierunku administracja, zarządzanie, rachunkowość; 2) znajomość obsługi programów Pojazd/Kierowca; 3) znajomość ustawy: o finansach publicznych i rachunkowości, prawo o ruchu drogowym; 4) doświadczenie pracy w administracji publicznej; 5) znajomość języka obcego (angielskiego, niemieckiego lub ukraińskiego) w stopniu praktycznym; 6) znajomość obsługi programów Word i Excel.
Inne wymagania:
a) wymagania niezbędne: 1) wykształcenie średnie; 2) posiadanie obywatelstwa polskiego; 3) pełna zdolność do czynności prawnych; 4) korzystanie z pełni praw publicznych; 5) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 6) nieposzlakowana opinia; 7) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych; 8) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym; 9) znajomość przepisów ustaw: Kodeksu Postępowania Administracyjnego i aktów wykonawczych; 10) znajomość obsługi urządzeń biurowych oraz obsługi urządzeń informatycznych; 11) wysoka kultura osobista; 12) łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz zdolność zapobieganiu konfliktom; 13) wysoka odporność na stres; 14) umiejętności organizacyjne i zarządzanie czasem; 15) samodzielność w realizacji zadań; 16) dyspozycyjność; 17) komunikatywność; 18) umiejętność pracy pod presją czasu; 19) umiejętność pracy w zespole. b) wymagania dodatkowe: 1) wykształcenie wyższe o kierunku administracja, zarządzanie, rachunkowość; 2) znajomość obsługi programów Pojazd/Kierowca; 3) znajomość ustawy: o finansach publicznych i rachunkowości, prawo o ruchu drogowym; 4) doświadczenie pracy w administracji publicznej; 5) znajomość języka obcego (angielskiego, niemieckiego lub ukraińskiego) w stopniu praktycznym; 6) znajomość obsługi programów Word i Excel.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, zawierający nr telefonu kontaktowego/adres poczty elektronicznej; 2) życiorys zawodowy (cv); 3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; 4) kopie dokumentów potwierdzających wykazywane doświadczenie zawodowe, w tym świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy; (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów); 5) kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje; 6) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych; 7) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych; 8) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego); 9) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Wzory ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowej bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/ (w lokalizacji: Oferty pracy>>>wzory oświadczeń).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - a) termin: do dnia 14 sierpnia 2025 r. do godz. 15.30 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta); b) sposób: Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z numerem ogłoszenia oraz dopiskiem: nabór na stanowisko ds. organizacyjno-finansowych wydziału należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową. Za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miasta. c) miejsce: Urząd Miasta Wydział Kadr i Organizacji ul. Sikorskiego 4 66-400 Gorzów Wielkopolski