StPr/25/0235
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 780 PLN
Zakres obowiązków:
Kompleksowa obsługa sekretariatu, centrali telefonicznej i kserokopiarki. Organizacja i obsługa spotkań, wizyt, narad i posiedzeń z udziałem kierownika Centrum. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji. Ewidencjionowanie druków ścisłego zarachowania.
Miejsce pracy:
Adama Mickiewicza 8, 57-100 Strzelin, powiat: strzeliński, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Centrum Usług Komunalnych i Technicznych w Strzelinie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Biegła obsługa komputera, programów WORD, EXEL, poczty elektronicznej.
Inne wymagania:
Biegła obsługa komputera, programów WORD, EXEL, poczty elektronicznej.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marzena Prescha
Wymagane dokumenty:
CV