StPr/24/1545
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN
Zakres obowiązków:
- sporządzanie list płac,
- sporządzanie deklaracji ZUS,
- sporządzanie informacji podatkowej PIT,
- prowadzenie kasy SM w zakresie wpłat i wypłat gotówkowych,
- wprowadzanie mandatów do systemu DART,
- prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z ZFŚS,
- pobieranie, wydawanie, ewidencja i rozliczanie druków ścisłego zarachowania (kwitariusze, mandaty, notatniki służbowe),
- prowadzenie "Ewidencji sprzętu Straży Miejskiej",
- obsługa bankowości elektronicznej (wprowadzanie przelewów, wypłaty masowe).
Godziny pracy: 7.15 - 15.15
Miejsce pracy:
Żołnierska 13A, 10-558 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Straż Miejska
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
- IWymagania niezbędne: - spełnienie wymagań z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych, - wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe (preferowanie kierunki: finanse i rachunkowość, ekonomia), - biegła znajomość obsługi komputera, - znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych, - nienaganna opinia, - komunikatywność, - niekaralność sądowa (kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe). Wymagania dodatkowe: - doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, - znajomość programów kadrowo-płacowych Reset 2, KSAT oraz ZUS Płatnik, - odporność na stres, dyspozycyjność, skrupulatność, - znajomość ustawy z dnia 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych, - znajomość ustawy z dnia 25 czerwca 1999r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa.
Inne wymagania:
IWymagania niezbędne: - spełnienie wymagań z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych, - wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe (preferowanie kierunki: finanse i rachunkowość, ekonomia), - biegła znajomość obsługi komputera, - znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych, - nienaganna opinia, - komunikatywność, - niekaralność sądowa (kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe). Wymagania dodatkowe: - doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, - znajomość programów kadrowo-płacowych Reset 2, KSAT oraz ZUS Płatnik, - odporność na stres, dyspozycyjność, skrupulatność, - znajomość ustawy z dnia 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych, - znajomość ustawy z dnia 25 czerwca 1999r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marzena Piotrowska
Nr telefonu:
895211644
E-mail:
[email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście