StPr/25/0603
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 750 PLN
Wynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
1) Obsługa rachunkowa wydziałów Urzędu Miasta wskazanych przez bezpośredniego
przełożonego w tym: weryfikacja dokumentów będących w dyspozycji obsługiwanych
wydziałów, terminowe sporządzanie przelewów, wypłat masowych wynikających
z realizacji budżetu Miasta oraz płatności pozabudżetowych, weryfikacja kontrahentów
na białej liście.
2) Sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dyspozycji, faktur podlegających
zapłacie z budżetu jednostki, kontrola pod względem podatku VAT, weryfikacja faktur
podlegających odliczeniu podatku VAT.
3) Rozliczanie i analizowanie zaliczek pracowniczych, kart płatniczych oraz delegacji
krajowych i zagranicznych w ramach obsługiwanych wydziałów.
4) Sporządzanie, analiza, weryfikacja dokumentów dotyczących zaangażowania środków
budżetowych w zakresie przydzielonych wydziałów.
5) Analiza rejestrów w ramach przydzielonych wydziałów pod kątem podatku należnego
i naliczonego.
6) Współpraca z Bankami.
Miejsce pracy:
MYŚLIBORSKA 34, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Pracodawca:
URZĄD MIASTA GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- a) wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe; 2) znajomość przepisów ustawy o: rachunkowości, finansach publicznych, dochodach jednostek samorządu terytorialnego, podatku od towarów i usług; 3) posiadanie obywatelstwa polskiego; 4) pełna zdolność do czynności prawnych; 5) korzystanie z pełni praw publicznych; 6) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 7) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych; 8) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym; 9) min.1 rok stażu pracy w księgowości lub w komórkach finansowo-księgowych; 10) obsługa urządzeń oraz aplikacji biurowych (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny); 11) umiejętności pracy w zespole. b) wymagania dodatkowe: 1) wykształcenie wyższe: ekonomiczne; 2) kursy, szkolenia, certyfikaty z zakresu księgowości budżetowej oraz podatku VAT; 3) znajomość przepisów w zakresie kredytów, pożyczek, poręczeń; 4) doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych; 5) doświadczenie w pracy w bankowości; 6) umiejętności analityczne, odpowiedzialność; 7) uczciwość i komunikatywność; 8) samodzielność; 9) umiejętność dobrej organizacji pracy na własnym stanowisku.
Inne wymagania:
a) wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe; 2) znajomość przepisów ustawy o: rachunkowości, finansach publicznych, dochodach jednostek samorządu terytorialnego, podatku od towarów i usług; 3) posiadanie obywatelstwa polskiego; 4) pełna zdolność do czynności prawnych; 5) korzystanie z pełni praw publicznych; 6) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 7) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych; 8) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym; 9) min.1 rok stażu pracy w księgowości lub w komórkach finansowo-księgowych; 10) obsługa urządzeń oraz aplikacji biurowych (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny); 11) umiejętności pracy w zespole. b) wymagania dodatkowe: 1) wykształcenie wyższe: ekonomiczne; 2) kursy, szkolenia, certyfikaty z zakresu księgowości budżetowej oraz podatku VAT; 3) znajomość przepisów w zakresie kredytów, pożyczek, poręczeń; 4) doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych; 5) doświadczenie w pracy w bankowości; 6) umiejętności analityczne, odpowiedzialność; 7) uczciwość i komunikatywność; 8) samodzielność; 9) umiejętność dobrej organizacji pracy na własnym stanowisku.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, zawierający nr telefonu kontaktowego/adres poczty elektronicznej; 2) życiorys zawodowy (cv); 3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; 4) kopie dokumentów potwierdzających wykazywane doświadczenie zawodowe (jeśli jest wymagane), w tym świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy; (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów); 5) kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje; 6) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych; 7) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych; 8) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego); 9) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Wzory ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowej bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/ (w lokalizacji: Oferty pracy>>>wzory oświadczeń).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - a) termin: do dnia 23 czerwca 2025 r. do godz. 15.30 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta); b) sposób: Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z numerem ogłoszenia oraz dopiskiem: nabór na stanowisko ds. płatności należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową. Za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miasta. c) miejsce: Urząd Miasta Wydział Kadr i Organizacji ul. Sikorskiego 4 66-400 Gorzów Wielkopolski