StPr/25/1310
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 800 PLN
Wynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowy wypłacany zgodnie z obowiązującymi przepisami
Zakres obowiązków:
1)Obsługa rachunkowa wydziałów Urzędu Miasta wskazanych przez bezpośredniego przełożonego w tym: weryfikacja dokumentów będących w dyspozycji obsługiwanych wydziałów, terminowe sporządzanie przelewów, wypłat masowych wynikających z realizacji budżetu Miasta oraz płatności pozabudżetowych, weryfikacja kontrahentów na białej liście.
2)Sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dyspozycji, faktur podlegających zapłacie z budżetu jednostki, kontrola pod względem podatku VAT, weryfikacja faktur podlegających odliczeniu podatku VAT.
3)Sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym faktur, dyspozycji dotyczących zwrotu wydatków oraz przeksięgowań w ramach bieżącego roku budżetowego jednostki Urzędu Miasta.
4)Rozliczanie i analizowanie zaliczek pracowniczych, kart płatniczych oraz delegacji krajowych) i zagranicznych w ramach obsługiwanych wydziałów.
5)Sporządzanie, analiza, weryfikacja dokumentów dotyczących zaangażowania środków budżetowych w zakresie przydzielonych wydziałów.
6)Analiza rejestrów w ramach przydzielonych wydziałów pod kątem podatku należnego i naliczonego.
Miejsce pracy:
SIKORSKIEGO 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Pracodawca:
URZĄD MIASTA GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- a)wymagania niezbędne: 1)wykształcenie średnie; 2)znajomość przepisów ustawy o: rachunkowości, finansach publicznych, dochodach jednostek samorządu terytorialnego, podatku od towarów i usług; 3)posiadanie obywatelstwa polskiego; 4)pełna zdolność do czynności prawnych; 5)korzystanie z pełni praw publicznych; 6)brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 7)znajomość ustawy o pracownikach samorządowych; 8)znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym; 9)min.1 rok stażu pracy w księgowości lub w komórkach finansowo-księgowych; 10)obsługa urządzeń oraz aplikacji biurowych (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny); b)wymagania dodatkowe: 1)wykształcenie wyższe: ekonomiczne; 2)kursy, szkolenia, certyfikaty z zakresu księgowości budżetowej oraz podatku VAT; 3)doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych; 4)umiejętności analityczne, odpowiedzialność; 5)uczciwość i komunikatywność; 6)samodzielność; 7)umiejętność dobrej organizacji pracy.
Inne wymagania:
a)wymagania niezbędne: 1)wykształcenie średnie; 2)znajomość przepisów ustawy o: rachunkowości, finansach publicznych, dochodach jednostek samorządu terytorialnego, podatku od towarów i usług; 3)posiadanie obywatelstwa polskiego; 4)pełna zdolność do czynności prawnych; 5)korzystanie z pełni praw publicznych; 6)brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 7)znajomość ustawy o pracownikach samorządowych; 8)znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym; 9)min.1 rok stażu pracy w księgowości lub w komórkach finansowo-księgowych; 10)obsługa urządzeń oraz aplikacji biurowych (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny); b)wymagania dodatkowe: 1)wykształcenie wyższe: ekonomiczne; 2)kursy, szkolenia, certyfikaty z zakresu księgowości budżetowej oraz podatku VAT; 3)doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych; 4)umiejętności analityczne, odpowiedzialność; 5)uczciwość i komunikatywność; 6)samodzielność; 7)umiejętność dobrej organizacji pracy.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1)list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, zawierający nr telefonu kontaktowego/adres poczty elektronicznej; 2)życiorys zawodowy (cv); 3)kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; 4)kopie dokumentów potwierdzających wykazywane doświadczenie zawodowe (jeśli jest wymagane), w tym świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy; (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów); 5)kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje; 6)oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych; 7)oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych; 8)oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego); 9)oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 10)oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Wzory ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowej bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/ (w lokalizacji: Oferty pracy>>>wzory oświadczeń).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - a)termin: do dnia 24 listopada 2025 r. do godz. 15.30 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta); b)sposób: Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z numerem ogłoszenia 37/2025 oraz dopiskiem: nabór na stanowisko ds. płatności należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową. Za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miasta. c)miejsce: Urząd Miasta Wydział Kadr i Organizacji ul. Sikorskiego 4 66-400 Gorzów Wielkopolski

Zaloguj się przez Facebook