STANOWISKO DS. POBORU

STANOWISKO DS. POBORU

Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 400 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0794

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 400 PLN

Zakres obowiązków:
Patrz oferta o naborze na stanowisko ds. poboru na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Bolesławiec www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=108969
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
* prowadzenie ewidencji i postępowań podatkowych w zakresie zastosowania przez Prezydenta Miasta Bolesławiec ulg w podatkach i opłatach lokalnych, udzielania ulg w podatkach stanowiących dochody gminy, a pobieranych przez naczelnika urzędu skarbowego oraz z tytułu grzywien nałożonych mandatami karnymi,
* ustanawianie hipoteki,
* prowadzenie spraw związanych z zastosowaniem ulg, które stanowią pomoc de minimis lub pomoc publiczną,
* wystawianie tytułów wykonawczych oraz analiza efektów postępowania egzekucyjnego i podejmowanie działań wyjaśniających w podatkach i opłatach lokalnych,
* zgłaszanie wierzytelności gminy do właściwych organów,
* znajomość przepisów ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,
* znajomość przepisów ustawy o opłacie skarbowej i rozporządzeń wykonawczych,
* znajomość przepisów o pomocy de minimis i pomocy publicznej,
* znajomość przepisów Ordynacji podatkowej,
* znajomość przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
* znajomość przepisów o księgach wieczystych i hipotece,
* wykonywanie innych zadań zleconych przez Prezydenta i Naczelnika Wydziału.
Zakres odpowiedzialności:
1) za prawidłowe i terminowe wykonywanie zadań wymienionych
w zakresie obowiązków,
2) odpowiedzialność wynikająca z obowiązujących przepisów prawa
i regulaminów.


Miejsce pracy:
Rynek 41, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie

Pracodawca:
Gmina Miejska Bolesławiec - Urząd Miasta Bolesławiec

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, ekonomia, prawo, zarządzanie
  • Wymagania niezbędne: * wykształcenie wyższe, preferowane: administracja, ekonomia, prawo, zarządzanie, * co najmniej 5-letni staż pracy, w tym 2-letni w jednostkach samorządu terytorialnego, * znajomość przepisów ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o opłacie skarbowej i rozporządzeń wykonawczych, ordynacji wyborczej, przepisów o pomocy de minimis i pomocy publicznej, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, przepisów o księgach wieczystych i hipotece, * biegła znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office (word, excel) oraz urządzeń biurowych, * dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Wymagania dodatkowe: * umiejętność logicznego formułowania treści pism (wezwania, postanowienia, decyzje), * umiejętność formułowania jasnych i zrozumiałych wypowiedzi, * umiejętność logicznego myślenia, * umiejętność nawiązywania kontaktów z klientem zewnętrznym, * dokładność, systematyczność i rzetelność.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: * wykształcenie wyższe, preferowane: administracja, ekonomia, prawo, zarządzanie, * co najmniej 5-letni staż pracy, w tym 2-letni w jednostkach samorządu terytorialnego, * znajomość przepisów ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o opłacie skarbowej i rozporządzeń wykonawczych, ordynacji wyborczej, przepisów o pomocy de minimis i pomocy publicznej, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, przepisów o księgach wieczystych i hipotece, * biegła znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office (word, excel) oraz urządzeń biurowych, * dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Wymagania dodatkowe: * umiejętność logicznego formułowania treści pism (wezwania, postanowienia, decyzje), * umiejętność formułowania jasnych i zrozumiałych wypowiedzi, * umiejętność logicznego myślenia, * umiejętność nawiązywania kontaktów z klientem zewnętrznym, * dokładność, systematyczność i rzetelność.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
756456421

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny, 2) przebieg dotychczasowego zatrudnienia (życiorys CV, kserokopie świadectw pracy), 3) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, 4) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, 5) oświadczenie o niekaralności (załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia), 6) kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, są obowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Dokumenty muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Niepodpisanie dokumentów powoduje odrzucenie oferty. Kserokopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem. Dokumenty powinny znajdować się w zaklejonej kopercie z dopiskiem: nabór na stanowisko ds. poboru w Wydziale Finansowo-Budżetowym. Prosimy o zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych: 1) podpisanej klauzuli następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wykraczających poza postanowienia kodeksu pracy, zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. poboru w Wydziale Finansowo-Budżetowym, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679), 2) podpisanej klauzuli informacyjnej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia. Z podstawowymi dokumentami dotyczącymi pracy urzędu kandydaci powinni zapoznać się poprzez stronę internetową BIP Urzędu Miasta (www.um.boleslawiec.bip-gov.pl). Szczegółowych informacji udziela p. Magdalena Janik Zastępca Naczelnika Wydziału Finansowo-Budżetowego w Urzędzie Miasta Bolesławiec, (Bolesławiec, ul. Rynek 41, tel. 0-75/ 64-56-421). Oferty należy w składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Bolesławiec, Rynek 41 - Ratusz, w terminie do 15 grudnia 2025 r. (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta). Kandydaci spełniający powyższe wymagania, zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne. Z wybranym kandydatem, spełniającym wymogi zawarte w ogłoszeniu i wskazanym przez Komisję Kwalifikacyjną, wstępnie zostanie zawarta umowa na czas określony.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Dodano: 05.12.2025, 03:18
ID ogłoszenia: 360437
Udostępnij:
Dodano: 05.12.2025, 03:18
ID ogłoszenia: 360437

Zobacz inne oferty

4 850 PLNbrutto
Nowe
Prudnik
4 850 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
30,50 PLNbrutto
Nowe
Jastrzębie-Zdrój
30,50 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
4 700 PLNbrutto
Nowe
Kielce
4 700 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
4 800 PLNbrutto
Nowe
Włocławek
4 800 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
Do góry