STANOWISKO DS. PRAW JAZDY I NADAWANIA UPRAWNIEŃ DO KIEROWANIA POJAZDAMI
W REFERACIE EWIDENCJI KIEROWCÓW W WYDZIALE  CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW

STANOWISKO DS. PRAW JAZDY I NADAWANIA UPRAWNIEŃ DO KIEROWANIA POJAZDAMI W REFERACIE EWIDENCJI KIEROWCÓW W WYDZIALE CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW

Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0316

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Wynagrodzenie od 5000 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia.

Zakres obowiązków:
Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/946.html
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Ogólna charakterystyka:

Do zadań pracownika zatrudnionego na ww. stanowisku należeć będzie obsługa interesantów oraz praca przy komputerze w systemie KIEROWCA.

Ważniejsze zadania:

przyjmowanie i weryfikacja wniosków wraz z załącznikami o wydanie, wymianę krajowego i międzynarodowego prawa jazdy po względem spełnienia wymagań określonych dla uzyskania i posiadania dokumentu stwierdzającego posiadanie uprawnień do kierowania pojazdami;

wprowadzanie danych kierowcy i uzyskanych przez niego uprawnień oraz danych kandydata na kierowcę do systemu KIEROWCA;

generowanie profilu kandydata na kierowcę (PKK) oraz profilu kierowcy zawodowego (PKZ) i udostępnianie osobie, której dotyczy oraz w systemie teleinformatycznych KIEROWCA, ośrodkom szkolenia kierowców i ośrodkom egzaminowania;

wydawanie decyzji o nadaniu uprawnień do kierowania pojazdami;

kierowanie zapytań o potwierdzenie praw jazdy wydanych za granicą oraz obsługa systemu RESPER;

wymiana oraz wydawanie praw jazdy;

wydawanie międzynarodowych praw jazdy;

wydawanie karty kwalifikacji kierowcy (KKK);

wykonywanie zadań określonych w przepisach ustawy z zakresu zatrzymywania, cofania i przywracania uprawnień do kierowania pojazdami oraz zwrotu praw jazdy;

wysyłanie żądań akt ewidencyjnych i kartoteki kierowców do innych Urzędów oraz rozsyłanie akt ewidencyjnych kierowców na żądanie innych Urzędów;

wydawanie zezwoleń na pojazdy uprzywilejowane i przewożące wartości pieniężne.;

nadzór nad środkami szkolenia kierowców;

prowadzenie ewidencji instruktorów i wykładowców nauki jazdy.

Warunki pracy na stanowisku:

intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;

długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;

wymuszona pozycja ciała;

praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnoprawnością.


Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Pracodawca:
Urząd Miejski w Słupsku

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe; ogólny staż pracy: minimum 1 rok; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej. Wymagania dodatkowe: mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej (w szczególności w jednostkach samorządu terytorialnego); znajomość ustaw i rozporządzeń: - ustawa o kierujących pojazdami; - ustawa o samorządzie gminnym; - ustawa o transporcie drogowym; - ustawa o samorządzie powiatowym; - Kodeks postępowania administracyjnego; - ustawa o opłacie skarbowej; - ustawa Prawo o ruchu drogowym; dobra znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych; mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym; umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność argumentowania oraz wnikliwej analizy spraw wypływających na stanowisko, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, umiejętność dobrej organizacji pracy, uprzejmość i życzliwość w kontaktach z klientami.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe; ogólny staż pracy: minimum 1 rok; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej. Wymagania dodatkowe: mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej (w szczególności w jednostkach samorządu terytorialnego); znajomość ustaw i rozporządzeń: - ustawa o kierujących pojazdami; - ustawa o samorządzie gminnym; - ustawa o transporcie drogowym; - ustawa o samorządzie powiatowym; - Kodeks postępowania administracyjnego; - ustawa o opłacie skarbowej; - ustawa Prawo o ruchu drogowym; dobra znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych; mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym; umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność argumentowania oraz wnikliwej analizy spraw wypływających na stanowisko, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, umiejętność dobrej organizacji pracy, uprzejmość i życzliwość w kontaktach z klientami.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Agnieszka Szwugier

Nr telefonu:
598488321

Wymagane dokumenty:
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; list motywacyjny; dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum roczny staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); kwestionariusz osobowy; oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji; kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, przesłać pocztą na adres Urzędu lub drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą (ePUAP), z dopiskiem: Nabór na stanowisko: ds. praw jazdy i nadawania uprawnień do kierowania pojazdami w Referacie Ewidencji Kierowców w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców, w terminie do dnia 24 lutego 2025 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miejskim w Słupsku umieszczona jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Godziny : 7.30-15.30
Dodano: 15.02.2025, 04:40
ID ogłoszenia: 144432
Udostępnij:
Dodano: 15.02.2025, 04:40
ID ogłoszenia: 144432

Zobacz inne oferty

Do góry