StPr/25/0316
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Wynagrodzenie od 5000 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia.
Zakres obowiązków:
Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/946.html
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
Do zadań pracownika zatrudnionego na ww. stanowisku należeć będzie obsługa interesantów oraz praca przy komputerze w systemie KIEROWCA.
Ważniejsze zadania:
przyjmowanie i weryfikacja wniosków wraz z załącznikami o wydanie, wymianę krajowego i międzynarodowego prawa jazdy po względem spełnienia wymagań określonych dla uzyskania i posiadania dokumentu stwierdzającego posiadanie uprawnień do kierowania pojazdami;
wprowadzanie danych kierowcy i uzyskanych przez niego uprawnień oraz danych kandydata na kierowcę do systemu KIEROWCA;
generowanie profilu kandydata na kierowcę (PKK) oraz profilu kierowcy zawodowego (PKZ) i udostępnianie osobie, której dotyczy oraz w systemie teleinformatycznych KIEROWCA, ośrodkom szkolenia kierowców i ośrodkom egzaminowania;
wydawanie decyzji o nadaniu uprawnień do kierowania pojazdami;
kierowanie zapytań o potwierdzenie praw jazdy wydanych za granicą oraz obsługa systemu RESPER;
wymiana oraz wydawanie praw jazdy;
wydawanie międzynarodowych praw jazdy;
wydawanie karty kwalifikacji kierowcy (KKK);
wykonywanie zadań określonych w przepisach ustawy z zakresu zatrzymywania, cofania i przywracania uprawnień do kierowania pojazdami oraz zwrotu praw jazdy;
wysyłanie żądań akt ewidencyjnych i kartoteki kierowców do innych Urzędów oraz rozsyłanie akt ewidencyjnych kierowców na żądanie innych Urzędów;
wydawanie zezwoleń na pojazdy uprzywilejowane i przewożące wartości pieniężne.;
nadzór nad środkami szkolenia kierowców;
prowadzenie ewidencji instruktorów i wykładowców nauki jazdy.
Warunki pracy na stanowisku:
intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
wymuszona pozycja ciała;
praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnoprawnością.
Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Słupsku
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe; ogólny staż pracy: minimum 1 rok; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej. Wymagania dodatkowe: mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej (w szczególności w jednostkach samorządu terytorialnego); znajomość ustaw i rozporządzeń: - ustawa o kierujących pojazdami; - ustawa o samorządzie gminnym; - ustawa o transporcie drogowym; - ustawa o samorządzie powiatowym; - Kodeks postępowania administracyjnego; - ustawa o opłacie skarbowej; - ustawa Prawo o ruchu drogowym; dobra znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych; mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym; umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność argumentowania oraz wnikliwej analizy spraw wypływających na stanowisko, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, umiejętność dobrej organizacji pracy, uprzejmość i życzliwość w kontaktach z klientami.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe; ogólny staż pracy: minimum 1 rok; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej. Wymagania dodatkowe: mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej (w szczególności w jednostkach samorządu terytorialnego); znajomość ustaw i rozporządzeń: - ustawa o kierujących pojazdami; - ustawa o samorządzie gminnym; - ustawa o transporcie drogowym; - ustawa o samorządzie powiatowym; - Kodeks postępowania administracyjnego; - ustawa o opłacie skarbowej; - ustawa Prawo o ruchu drogowym; dobra znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych; mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym; umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność argumentowania oraz wnikliwej analizy spraw wypływających na stanowisko, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, umiejętność dobrej organizacji pracy, uprzejmość i życzliwość w kontaktach z klientami.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Szwugier
Nr telefonu:
598488321
Wymagane dokumenty:
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; list motywacyjny; dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum roczny staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); kwestionariusz osobowy; oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji; kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, przesłać pocztą na adres Urzędu lub drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą (ePUAP), z dopiskiem: Nabór na stanowisko: ds. praw jazdy i nadawania uprawnień do kierowania pojazdami w Referacie Ewidencji Kierowców w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców, w terminie do dnia 24 lutego 2025 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miejskim w Słupsku umieszczona jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Godziny : 7.30-15.30