StPr/25/1909
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 48/2025 opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy (www.bip.um.bydgoszcz.pl) w dniu 13 sierpnia 2025 r.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje przede wszystkim:
- prowadzenie rejestru umów,
- tworzenie niezbędnych dokumentów umożliwiających realizowanie nowych projektów miejskich,
- tworzenie zamówień i innych dokumentów na potrzeby realizacji zadań Referatu ds. aplikacji cyfrowych
Warunki pracy na danym stanowisku:
- częste kontakty telefoniczne i bezpośrednie z klientem zewnętrznym i wewnętrznym oraz z Wydziałami Urzędu Miasta Bydgoszczy,
- praca przy komputerze,
- spotkania na terenie miasta,
- możliwa praca w godzinach popołudniowych i w weekendy,
- wyjazdy służbowe według potrzeb,
- pomieszczenie przy ul. Niedźwiedzia 4, I piętro, budynek bez windy
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w lipcu 2025 r. nie wyniósł 6 %.
Urząd Miasta Bydgoszczy oferuje:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- dodatek za wysługę lat w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (trzynastka),
- bogaty pakiet socjalny, również dla Twoich najbliższych (m.in. dofinansowanie wczasów),
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia,
- stabilną pracę w gronie profesjonalistów,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia służbowe
Miejsce pracy:
Niedźwiedzia 4, 85-102 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
URZĄD MIASTA BYDGOSZCZY
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Kandydaci powinni spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem: a/ niezbędne: - wykształcenie wyższe, - minimum 5-letni staż pracy w samorządowych jednostkach organizacyjnych, - znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o świadczeniu usług drogą elektroniczną, o ochronie danych osobowych, - Kodeks postępowania administracyjnego - obywatelstwo polskie a także mieć pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowana opinią. b/ dodatkowe: - doświadczenie w prowadzeniu postępowań administracyjnych, - umiejętność tworzenia regulaminów dla nowych projektów miejskich, - biegła obsługa komputera pakiet Microsoft Office, - komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, - dyspozycyjność, samodzielność, - rzetelność, uczciwość, - chęć ciągłego doskonalenia się.
Inne wymagania:
Kandydaci powinni spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem: a/ niezbędne: - wykształcenie wyższe, - minimum 5-letni staż pracy w samorządowych jednostkach organizacyjnych, - znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o świadczeniu usług drogą elektroniczną, o ochronie danych osobowych, - Kodeks postępowania administracyjnego - obywatelstwo polskie a także mieć pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowana opinią. b/ dodatkowe: - doświadczenie w prowadzeniu postępowań administracyjnych, - umiejętność tworzenia regulaminów dla nowych projektów miejskich, - biegła obsługa komputera pakiet Microsoft Office, - komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, - dyspozycyjność, samodzielność, - rzetelność, uczciwość, - chęć ciągłego doskonalenia się.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Oczekujemy na Państwa pisemne zgłoszenia zawierające: - list motywacyjny, - życiorys /CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej, - kserokopię dyplomu i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, - kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, - oryginalny kwestionariusz osobowy (druk kwestionariusza można pobrać w Referacie Kadr, na parterze w Ratuszu pok. 10, 11 lub ze strony internetowej: www.bip.um.bydgoszcz.pl), - oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz.U.UE.L.2016.119.1, - wskazane referencje dotychczasowych pracodawców. Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Urzędu Miasta Bydgoszczy na parterze w Ratuszu pok. 4 A lub przesłać pocztą na adres: Prezydent Miasta Bydgoszczy ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, w terminie do dnia 22 sierpnia 2025 r. z dopiskiem na kopercie: Nabór nr 48/2025 na stanowisko ds. promocji miasta w Biurze Promocji Miasta i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Bydgoszczy. O zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data wpływu do Urzędu lub data stempla pocztowego. Z kandydatami wyłonionymi w drodze konkurencji zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu zostanie zawarta kolejna umowa. Uwaga: 1. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane. 3. Kandydaci, których dokumenty spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu lub rozmowy kwalifikacyjnej. 4. W Urzędzie Miasta Bydgoszczy wdrożona została wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy i na stronie https://prawomiejscowe.pl/UrzadMiastaBydgoszczy/document/1094871/Zarzadzenie-533_2024
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta