STANOWISKO DS. PROMOCJI W ZAKRESIE PRZYGOTOWYWANIA MATERIAŁÓW AUDIOWIZUALNYCH W WYDZIALE PROMOCJI I KONTAKTÓW Z MEDIAMI W KANCELARII PREZYDENTA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

STANOWISKO DS. PROMOCJI W ZAKRESIE PRZYGOTOWYWANIA MATERIAŁÓW AUDIOWIZUALNYCH W WYDZIALE PROMOCJI I KONTAKTÓW Z MEDIAMI W KANCELARII PREZYDENTA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 900 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1915

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 900 PLN

Zakres obowiązków:
realizacja zadań z zakresu kompleksowego przygotowywania materiałów filmowych, graficznych, audio, foto na potrzeby promocyjne i wizerunkowe Miasta Chełm, udział w wydarzeniach promocyjnych, organizowanych przez Wydział i inne jednostki Miasta Chełm o ile zachodzi taka potrzeba a także prowadzenie przekazu live z tych wydarzeń w social mediach, tworzenie relacji fotograficznych i video z bieżących wydarzeń organizowanych przez Miasto Chełm, tworzenie grafik i projektów potrzebnych do realizacji kampanii promocyjnych Miasta Chełm, sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Pracodawca:
Urząd Miasta Chełm

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • znajomość ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym, kodeks postępowania administracyjnego, komunikatywność, kreatywność, pracowitość, zangażowanie, dyspozycyjność, znajomość przepisów z zakresu ustawy o pracownikach samorządowych
  • [Umiejętność 1] : znajomość przepisów i ustawy o prawie autorskim w odniesieniu do materiałów filmowych, fotograficznych i graficznych. [Umiejętność 2] : umiejętność obsługi drona wyposażonego w kamerę. [Inne] : mile widziane wykształcenie wyższe. PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=14490 . Symbol oferty: DOR.2110.67.2025. Jednostka ogłaszająca: Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm. Data ogłoszenia: 2025-10-14. Termin składania dokumentów: 2025-10-24. Wymagane wykształcenie: średnie. Wymagania związane ze stanowiskiem. Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie, - pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia, - wykształcenie: średnie. Wymagania dodatkowe: - mile widziane wykształcenie wyższe, - znajomość ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym, - znajomość oraz umiejętność korzystania z kodeksu postępowania administracyjnego, - znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, - znajomość przepisów i ustawy o prawie autorskim w odniesieniu do materiałów filmowych, fotograficznych i graficznych, - umiejętność i doświadczenie w realizacji materiałów filmowych, - umiejętność i doświadczenie w tworzeniu sesji i relacji fotograficznych, - umiejętność obsługi drona wyposażonego w kamerę, - umiejętność obróbki dźwiękowej materiałów video i audio, - umiejętność montażu materiałów filmowych, - umiejętność tworzenia grafik jako contentu do social mediów, - umiejętność zamieszczania postów w social mediach, - kreatywność, - komunikatywność, - umiejętność pracy pod presją czasu, - dyspozycyjność, - umiejętność pracy w zespole. Zakres obowiązków: 1. Sprawne, terminowe i rzetelne wykonywanie zleconych przez przełożonego zadań. 2. Przestrzeganie zapisów zawartych w: - Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm, - szczegółowych zakresach działania Wydziału Promocji i Kontaktów z Mediami w Urzędzie Miasta Chełm, a w szczególności dotyczących: -- realizacji zadań z zakresu kompleksowego przygotowywania materiałów filmowych, graficznych, audio, foto na potrzeby promocyjne i wizerunkowe Miasta Chełm. -- udziału w wydarzeniach promocyjnych, organizowanych przez Wydział i inne jednostki Miasta Chełm o ile zachodzi taka potrzeba a także prowadzenia przekazu live z tych wydarzeń w social mediach. -- tworzenia relacji fotograficznych i video z bieżących wydarzeń organizowanych przez Miasto Chełm, -- tworzenia grafik i projektów potrzebnych do realizacji kampanii promocyjnych Miasta Chełm. 3. Sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa. 4. Dbanie o dobro Urzędu i ochronę jego mienia. 5. Dbanie o dobro i interes Miasta. 6. Przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy urzędu, w szczególności: Statutu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, procedury opracowywania budżetu Miasta Chełm, zarządzenia w sprawie obiegu dokumentów księgowych, Regulaminu Pracy Urzędu, Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm. 7. Przestrzeganie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych regulujących sprawy załatwiane przez Wydział. 8. Przestrzeganie porządku ustalonego w zakładzie pracy. 9. Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych. 10. Samokontrola na swoim stanowisku pracy. Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV), 2. list motywacyjny, 3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom), 4. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń dotyczących zatrudnienia, 5. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 6. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia), 7. referencje (kserokopia), 8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie, 9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, 10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, 12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia), 13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem. Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Warunki pracy: - praca w systemie jednozmianowym, - praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, - praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, - obsługa komputera, faxu, kserokopiarki. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi powyżej 6%. Miejsce składania dokumentów. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. promocji w zakresie przygotowywania materiałów audiowizualnych w Wydziale Promocji i Kontaktów z Mediami w Kancelarii Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 24 października 2025 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. promocji w zakresie przygotowywania materiałów audiowizualnych w Wydziale Promocji i Kontaktów z Mediami w Kancelarii Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 14 października 2025 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm. Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135). Uwagi Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM Na podstawie z art. 13 ust. 1 oraz 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych. Administrator Danych Osobowych Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm, za którego czynności z zakresu prawa pracy wykonuje Prezydent, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, , [email protected], tel.: (82) 565-20-70. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony danych z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail [email protected] lub wysyłając list na adres administratora. Cel przetwarzania danych Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Podstawa prawna przetwarzania danych Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych, w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, w procesie rekrutacji jest art. 6 ust. 1 litera b RODO. W odniesieniu do pozostałych danych osobowych podstawą przetwarzania będzie art. 6 ust. 1 litera a RODO, to jest zgoda, która może być odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (dane szczególnej kategorii) konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Odbiorcy danych osobowych Odbiorcami Państwa danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Administratora oraz dostawcy usług IT. Okres przetwarzania danych osobowych Państwa dane zgromadzone na potrzeby procesu rekrutacyjnego będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacyjnego. Jeżeli wyrażą Państwo zgodę na przetwarzanie danych w przyszłych rekrutacjach, wówczas Państwa dane przechowywane będą przez okres wskazany w klauzuli zgody. Obowiązek podania danych osobowych Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w przypadku kiedy będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, w pozostałym zakresie ich wskazanie jest dobrowolne. Przysługujące prawa Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do usunięcia danych osobowych. W przypadku gdy przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie nie ma wpływu na zgodność przetwarzania z obowiązującym prawem, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Prawo wniesienia skargi W przypadku kiedy uznają Państwo, że Urząd Miasta Chełm przetwarza dane osobowe niezgodnie z prawem, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji Państwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane. Informacja o dokumentach (zgodach) składanych w trakcie rekrutacji: Informujemy, że w ramach prowadzonej rekrutacji wraz z wymaganą dokumentacją potwierdzającą Państwa wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe mogą Państwo złożyć oświadczenie: oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (w tym dane o stanie zdrowia, o przekonaniach politycznych, ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych itp.) Oświadczenia wskazane powyżej, mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób: Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.


Inne wymagania:
[Umiejętność 1] : znajomość przepisów i ustawy o prawie autorskim w odniesieniu do materiałów filmowych, fotograficznych i graficznych. [Umiejętność 2] : umiejętność obsługi drona wyposażonego w kamerę. [Inne] : mile widziane wykształcenie wyższe. PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=14490 . Symbol oferty: DOR.2110.67.2025. Jednostka ogłaszająca: Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm. Data ogłoszenia: 2025-10-14. Termin składania dokumentów: 2025-10-24. Wymagane wykształcenie: średnie. Wymagania związane ze stanowiskiem. Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie, - pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia, - wykształcenie: średnie. Wymagania dodatkowe: - mile widziane wykształcenie wyższe, - znajomość ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym, - znajomość oraz umiejętność korzystania z kodeksu postępowania administracyjnego, - znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, - znajomość przepisów i ustawy o prawie autorskim w odniesieniu do materiałów filmowych, fotograficznych i graficznych, - umiejętność i doświadczenie w realizacji materiałów filmowych, - umiejętność i doświadczenie w tworzeniu sesji i relacji fotograficznych, - umiejętność obsługi drona wyposażonego w kamerę, - umiejętność obróbki dźwiękowej materiałów video i audio, - umiejętność montażu materiałów filmowych, - umiejętność tworzenia grafik jako contentu do social mediów, - umiejętność zamieszczania postów w social mediach, - kreatywność, - komunikatywność, - umiejętność pracy pod presją czasu, - dyspozycyjność, - umiejętność pracy w zespole. Zakres obowiązków: 1. Sprawne, terminowe i rzetelne wykonywanie zleconych przez przełożonego zadań. 2. Przestrzeganie zapisów zawartych w: - Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm, - szczegółowych zakresach działania Wydziału Promocji i Kontaktów z Mediami w Urzędzie Miasta Chełm, a w szczególności dotyczących: -- realizacji zadań z zakresu kompleksowego przygotowywania materiałów filmowych, graficznych, audio, foto na potrzeby promocyjne i wizerunkowe Miasta Chełm. -- udziału w wydarzeniach promocyjnych, organizowanych przez Wydział i inne jednostki Miasta Chełm o ile zachodzi taka potrzeba a także prowadzenia przekazu live z tych wydarzeń w social mediach. -- tworzenia relacji fotograficznych i video z bieżących wydarzeń organizowanych przez Miasto Chełm, -- tworzenia grafik i projektów potrzebnych do realizacji kampanii promocyjnych Miasta Chełm. 3. Sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa. 4. Dbanie o dobro Urzędu i ochronę jego mienia. 5. Dbanie o dobro i interes Miasta. 6. Przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy urzędu, w szczególności: Statutu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, procedury opracowywania budżetu Miasta Chełm, zarządzenia w sprawie obiegu dokumentów księgowych, Regulaminu Pracy Urzędu, Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm. 7. Przestrzeganie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych regulujących sprawy załatwiane przez Wydział. 8. Przestrzeganie porządku ustalonego w zakładzie pracy. 9. Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych. 10. Samokontrola na swoim stanowisku pracy. Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV), 2. list motywacyjny, 3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom), 4. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń dotyczących zatrudnienia, 5. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 6. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia), 7. referencje (kserokopia), 8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie, 9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, 10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, 12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia), 13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem. Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Warunki pracy: - praca w systemie jednozmianowym, - praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, - praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, - obsługa komputera, faxu, kserokopiarki. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi powyżej 6%. Miejsce składania dokumentów. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. promocji w zakresie przygotowywania materiałów audiowizualnych w Wydziale Promocji i Kontaktów z Mediami w Kancelarii Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 24 października 2025 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. promocji w zakresie przygotowywania materiałów audiowizualnych w Wydziale Promocji i Kontaktów z Mediami w Kancelarii Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 14 października 2025 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm. Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135). Uwagi Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM Na podstawie z art. 13 ust. 1 oraz 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych. Administrator Danych Osobowych Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm, za którego czynności z zakresu prawa pracy wykonuje Prezydent, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, , [email protected], tel.: (82) 565-20-70. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony danych z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail [email protected] lub wysyłając list na adres administratora. Cel przetwarzania danych Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Podstawa prawna przetwarzania danych Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych, w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, w procesie rekrutacji jest art. 6 ust. 1 litera b RODO. W odniesieniu do pozostałych danych osobowych podstawą przetwarzania będzie art. 6 ust. 1 litera a RODO, to jest zgoda, która może być odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (dane szczególnej kategorii) konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Odbiorcy danych osobowych Odbiorcami Państwa danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Administratora oraz dostawcy usług IT. Okres przetwarzania danych osobowych Państwa dane zgromadzone na potrzeby procesu rekrutacyjnego będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacyjnego. Jeżeli wyrażą Państwo zgodę na przetwarzanie danych w przyszłych rekrutacjach, wówczas Państwa dane przechowywane będą przez okres wskazany w klauzuli zgody. Obowiązek podania danych osobowych Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w przypadku kiedy będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, w pozostałym zakresie ich wskazanie jest dobrowolne. Przysługujące prawa Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do usunięcia danych osobowych. W przypadku gdy przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie nie ma wpływu na zgodność przetwarzania z obowiązującym prawem, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Prawo wniesienia skargi W przypadku kiedy uznają Państwo, że Urząd Miasta Chełm przetwarza dane osobowe niezgodnie z prawem, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji Państwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane. Informacja o dokumentach (zgodach) składanych w trakcie rekrutacji: Informujemy, że w ramach prowadzonej rekrutacji wraz z wymaganą dokumentacją potwierdzającą Państwa wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe mogą Państwo złożyć oświadczenie: oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (w tym dane o stanie zdrowia, o przekonaniach politycznych, ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych itp.) Oświadczenia wskazane powyżej, mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób: Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
1. życiorys (CV), 2. list motywacyjny, 3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom), 4. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń dotyczących zatrudnienia, 5. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 6. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia), 7. referencje (kserokopia), 8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie, 9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, 10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, 12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia), 13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem. Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Dodano: 15.10.2025, 03:30
ID ogłoszenia: 334224
Udostępnij:
Dodano: 15.10.2025, 03:30
ID ogłoszenia: 334224

Zobacz inne oferty

2 300 €netto
Nowe
Pflege mit Herz Polen
Herrstein
2 300 €netto
Dodano: 6 godz. temu
2 000 €netto
Nowe
Pflege mit Herz Polen
Nastätten
2 000 €netto
Dodano: 6 godz. temu
2 100 €netto
Nowe
Opieka Portus
Munster
2 100 €netto
Dodano: 6 godz. temu
Do góry