StPr/25/0709
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 750 PLN
Wynagrodzenie zasadnicze + plus dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
1)prowadzenie spraw związanych z przekształcaniem i sprzedażą prawa użytkowania wieczystego gruntów na własność w trybie administracyjnym i cywilno-prawnym;
2)załatwianie spraw związanych z ustanawianiem i wygaszaniem trwałego zarządu do nieruchomości Miasta i Skarbu Państwa,
3)określanie zasadności i sposobu dokonania transakcji;
4)ustalanie sytuacji faktycznej i prawnej nieruchomości;
5)przygotowywanie dokumentacji geodezyjnej i prawnej;
6)kontrolowanie dalszego zbywania nieruchomości przekształconych lub sprzedanych na własność z udzieleniem bonifikat i żądanie zwrotu bonifikaty;
7)kontrola sposobu wykorzystywania nieruchomości oddanych w trwały zarząd;
8)sporządzanie i podawanie do publicznej wiadomości wykazów oraz informacji
i ogłoszeń nieruchomości przeznaczonych do zbycia;
9)ustalanie zakresu pomocy publicznej, przygotowywanie zaświadczeń o udzieleniu pomocy publicznej oraz rejestrowanie ich zgodnie z przepisami prawa;
10)planowanie dochodów i wydatków budżetowych w zakresie prowadzonych spraw;
11)sporządzanie faktur i przypisów do wpłat w ramach prowadzonych transakcji,
12)wydawanie decyzji udzielających bonifikaty od opłat rocznych za trwały zarząd gruntów Miasta.
Miejsce pracy:
SIKORSKIEGO 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Pracodawca:
URZĄD MIASTA GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- 1)wykształcenie wyższe na kierunkach: gospodarka nieruchomościami, prawo, budownictwo, geodezja, administracja, gospodarka przestrzenna, ekonomia, budownictwo i inżynieria środowiska; 2)posiadanie obywatelstwa polskiego; 3)pełna zdolność do czynności prawnych; 4)korzystanie z pełni praw publicznych; 5)brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 6)nieposzlakowana opinia; 7)znajomość ustawy o pracownikach samorządowych; 8)znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym; 9)znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, 10)znajomość kodeksu cywilnego; 11)znajomość w teorii i praktyce obsługi MS Office, 12)umiejętność interpretacji przepisów prawa oraz analizy dokumentacji prawnej; 13)komunikatywność; a)wymagania dodatkowe: 1)mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze budownictwa lub nieruchomości biura projektowe, kancelarie prawne, notarialne, biuro obrotu nieruchomościami; 2)znajomość programów: Geoportal, LEX.
Inne wymagania:
1)wykształcenie wyższe na kierunkach: gospodarka nieruchomościami, prawo, budownictwo, geodezja, administracja, gospodarka przestrzenna, ekonomia, budownictwo i inżynieria środowiska; 2)posiadanie obywatelstwa polskiego; 3)pełna zdolność do czynności prawnych; 4)korzystanie z pełni praw publicznych; 5)brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 6)nieposzlakowana opinia; 7)znajomość ustawy o pracownikach samorządowych; 8)znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym; 9)znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, 10)znajomość kodeksu cywilnego; 11)znajomość w teorii i praktyce obsługi MS Office, 12)umiejętność interpretacji przepisów prawa oraz analizy dokumentacji prawnej; 13)komunikatywność; a)wymagania dodatkowe: 1)mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze budownictwa lub nieruchomości biura projektowe, kancelarie prawne, notarialne, biuro obrotu nieruchomościami; 2)znajomość programów: Geoportal, LEX.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1)list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, zawierający nr telefonu kontaktowego/adres poczty elektronicznej; 2)życiorys zawodowy (cv); 3)kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; 4)kopie dokumentów potwierdzających wykazywane doświadczenie zawodowe, w tym świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy; (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów); 5)kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje; 6)oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych; 7)oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych; 8)oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego); 9)oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 10)oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Wzory ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowej bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/ (w lokalizacji: Oferty pracy>>>wzory oświadczeń).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - a)termin: do dnia 25 lipca 2025 r. (piątek) do godz. 14.30 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta); b)sposób: Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z numerem ogłoszenia 26/2025 oraz dopiskiem: nabór na stanowisko ds. przekształcania użytkowania wieczystego i trwałego zarządu nieruchomości należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową. Za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miasta. c)miejsce: Urząd Miasta Wydział Kadr i Organizacji ul. Sikorskiego 4 66-400 Gorzów Wielkopolski