StPr/25/0997
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
4 666 PLN
złotych brutto
Zakres obowiązków:
Osoba zatrudniona na stanowisku prowadzi księgi rachunkowe oddziału dla Zakładu, a także sporządza sprawozdania w tym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Miejsce pracy:
Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
Pracodawca:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe, inne
- znajomość ustawy o rachunkowości, znajomość ustawy o VAT, znajomość ustawy o finansach publicznych Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych Dz.U. z 2024 r. poz. 1530, z późn. zm. znajomość ustawy o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych Ustawa z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych Dz.U.z 2024 r. poz. 104, z późn. zm., umiejętność obsługi pakietu MS Office, orientacja na cel, na jakość, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, rozwiązywania problemów, umiejętność współpracy z innymi, komunikatywność, nastawienie na rozwój
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty CV list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska o jakie kandydat się ubiega skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny Aplikuj (na dole oferty) Dodatkowe informacje skontaktujemy się tylko z osobami spełniającymi wymagania formalne oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu przez formularz aplikacyjny proces rekrutacji obejmować będzie: test wiedzy, sprawdzenie praktycznych umiejętności kandydata (obsługa arkusza kalkulacyjnego MS Excel) oraz rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie Oddziału ZUS w Chorzowie
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - aplikowanie na to stanowisko przez stronę ZUS

Zaloguj się przez Facebook