StPr/25/1000
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 600 do 6 700 PLN
Zakres obowiązków:
Szczegółowe informacje o ofercie pracy znajdują się na stronie: https://bip.tczew.pl/wiadomosci/1151/wiadomosc/855557/ogloszenie_o_naborze_na_wolne_stanowisko_urzednicze_ds_realizacj
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu 83-110 Tczew Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1,z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko ds. realizacji inwestycji budownictwa komunalnego i infrastruktury komunalnej w Wydziale Spraw Komunalnych i Inwestycji w terminie do dnia 19.12.2025 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Miejsce pracy:
Plac Marszałka Piłsudskiego 10, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Szczegółowe informacje o ofercie pracy znajdują się na stronie: https://bip.tczew.pl/wiadomosci/1151/wiadomosc/855557/ogloszenie_o_naborze_na_wolne_stanowisko_urzednicze_ds_realizacj
Inne wymagania:
Szczegółowe informacje o ofercie pracy znajdują się na stronie: https://bip.tczew.pl/wiadomosci/1151/wiadomosc/855557/ogloszenie_o_naborze_na_wolne_stanowisko_urzednicze_ds_realizacj
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
58 775-93-91
Wymagane dokumenty:
*
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Zaloguj się przez Facebook