StPr/25/2410
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 65/2025 opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy (www.bip.um.bydgoszcz.pl) w dniu 31 października 2025 r.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje przede wszystkim:
- wprowadzanie aktów stanu cywilnego do systemu ŹRÓDŁO,
- aktualizacja danych osobowych w systemie PESEL,
- sporządzanie odpisów z aktów stanu cywilnego,
- tworzenie zleceń i ich realizacja w systemie ŹRÓDŁO,
- bezpośrednia obsługa klienta zewnętrznego.
Warunki pracy na danym stanowisku pracy:
- kontakty telefoniczne i bezpośrednie z klientem zewnętrznym oraz wydziałami Urzędu Miasta Bydgoszczy,
- praca przy komputerze,
- wyjazdy służbowe według potrzeb,
- pomieszczenie przy ul. Grudziądzkiej 9-15 na parterze w budynku bez windy.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych we wrześniu 2025 r. nie wyniósł 6 %.
Urząd Miasta Bydgoszczy oferuje:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- dodatek za wysługę lat w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (trzynastka),
- bogaty pakiet socjalny, również dla Twoich najbliższych (m.in. dofinansowanie wczasów),
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia,
- stabilną pracę w gronie profesjonalistów,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia służbowe.
Miejsce pracy:
Grudziądzka 9-15, 85-130 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
URZĄD MIASTA BYDGOSZCZY
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
- Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem: a/ niezbędne: - wykształcenie: - wyższe magisterskie kierunek: administracja lub prawo; albo - inne wyższe pod warunkiem ukończenia studiów podyplomowych z zakresu administracji, - co najmniej 2-letni staż pracy w administracji publicznej, - znajomość przepisów: Prawo o aktach stanu cywilnego, Kodeks postępowania administracyjnego oraz Kodeks rodzinny i opiekuńczy, - obywatelstwo polskie, a także mieć pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią; b/ dodatkowe: - uprawnienia dostępu do Systemu Rejestrów Państwowych, - dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel, Źródło), - doświadczenie przy obsłudze klienta zewnętrznego, - znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, - bardzo dobra komunikacja werbalna, asertywność, - umiejętność pracy w dużym zespole, odporność na stres.
Inne wymagania:
Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem: a/ niezbędne: - wykształcenie: - wyższe magisterskie kierunek: administracja lub prawo; albo - inne wyższe pod warunkiem ukończenia studiów podyplomowych z zakresu administracji, - co najmniej 2-letni staż pracy w administracji publicznej, - znajomość przepisów: Prawo o aktach stanu cywilnego, Kodeks postępowania administracyjnego oraz Kodeks rodzinny i opiekuńczy, - obywatelstwo polskie, a także mieć pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią; b/ dodatkowe: - uprawnienia dostępu do Systemu Rejestrów Państwowych, - dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel, Źródło), - doświadczenie przy obsłudze klienta zewnętrznego, - znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, - bardzo dobra komunikacja werbalna, asertywność, - umiejętność pracy w dużym zespole, odporność na stres.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Oczekujemy na Państwa pisemne zgłoszenia zawierające: - list motywacyjny, - życiorys /CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej, - kserokopię dyplomu i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, - kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, - oryginalny kwestionariusz osobowy (druk kwestionariusza można pobrać w Referacie Kadr, na parterze w Ratuszu pok. 10, 11 lub ze strony internetowej: www.bip.um.bydgoszcz.pl), - oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz.U.UE.L.2016.119.1, - wskazane referencje dotychczasowych pracodawców. Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Urzędu Miasta Bydgoszczy na parterze w Ratuszu pok. 4 A lub przesłać pocztą na adres: Prezydent Miasta Bydgoszczy ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, w terminie do dnia 10 listopada 2025 r. z dopiskiem na kopercie: Nabór na stanowisko ds. rejestracji noworodków i zgonów w Urzędzie Stanu Cywilnego Urzędu Miasta Bydgoszczy - ogłoszenie nr 65/2025. O zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data wpływu do Urzędu lub data stempla pocztowego. Z kandydatem wyłonionym w drodze konkurencji zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu zostanie zawarta kolejna umowa. Uwaga: 1. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane. 3. Kandydaci, których dokumenty spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu lub rozmowy kwalifikacyjnej. 4. W Urzędzie Miasta Bydgoszczy wdrożona została wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy i na stronie https://prawomiejscowe.pl/UrzadMiastaBydgoszczy/document/1094871/Zarzadzenie-533_2024
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Zaloguj się przez Facebook