STANOWISKO DS.REMONTÓW

STANOWISKO DS.REMONTÓW

Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
4 666 - 6 500 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0640

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 do 6 500 PLN

Zakres obowiązków:
1.Przygotowanie, realizacja i nadzór nad realizacją inwestycji gminnych, w tym między innymi:
a)opracowywanie zapytań ofertowych na wyłonienie wykonawcy w przypadku inwestycji, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych,
b)przygotowywanie materiałów do przeprowadzania postępowań w trybie zamówień publicznych w celu wyłonienia wykonawcy,
c)realizacja inwestycji zgodnie z umowami, dokumentacją i projektami,
d)nadzór i koordynacja realizowanych inwestycji,
e)reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej,
f)przygotowywanie i prowadzenie narad koordynacyjnych na terenie budowy,
g)nadzorowanie i monitorowanie jakości oraz bezpieczeństwa wykonywania robót budowlanych na budowie, w tym wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych,
h)nadzorowanie i monitorowanie umów o podwykonawstwo i akceptowanie podwykonawców,
i)kontrola postępu robót budowlanych w stosunku do założeń inwestycji, rozpoznawanie i raportowanie opóźnień i zagrożeń,
j)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
k)bieżąca analiza ponoszonych kosztów i ich zgodności z założonym budżetem,
l)uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, częściowych i końcowych.
2.Nadzór i prowadzenie planu remontów, usterek obiektów gminnych: kubaturowych, placów zabaw, terenów rekreacji.
3.Nadzór nad bieżącym utrzymaniem prawidłowego stanu technicznego budynków gminy.
4.Sprawowanie nadzoru nad robotami związanymi z usuwaniem wad i usterek.
5.Udział w przeglądach i odbiorach pogwarancyjnych.
6.Uzyskiwanie pozwoleń na użytkowanie obiektów, realizowanych w ramach inwestycji gminnych.
7.Koordynowanie projektów pod kątem wymogów wniosków o dofinansowanie.
8.Udział w rozliczaniu projektów z instytucjami dofinansowującymi.


Miejsce pracy:
Malinowicka 4, 42-512 Psary, powiat: będziński, woj: śląskie

Pracodawca:
Urząd Gminy w Psarach

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wymagania dodatkowe: a)prawo jazdy kat. B, b)doświadczenie na stanowiskach związanych z realizacją lub nadzorem planu remontów, bieżącego utrzymania technicznego infrastruktury gminnej, c)doświadczenie na stanowiskach związanych z realizacją lub nadzorem nad inwestycjami budownictwa ogólnego, zagospodarowania terenów rekreacji, placów zabaw, d)wykształcenie techniczne z zakresu budownictwa, e)uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, f)umiejętność kosztorysowania. 3. Predyspozycje i kompetencje miękkie wymagane na stanowisku: a)umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność i komunikatywność, b)dokładność i staranność w wykonywaniu obowiązków, c)odporność na stres, d)umiejętność organizacji pracy własnej, e)umiejętność poprawnego formułowania treści pism, f)rzetelność i kultura osobista.


Inne wymagania:
Wymagania dodatkowe: a)prawo jazdy kat. B, b)doświadczenie na stanowiskach związanych z realizacją lub nadzorem planu remontów, bieżącego utrzymania technicznego infrastruktury gminnej, c)doświadczenie na stanowiskach związanych z realizacją lub nadzorem nad inwestycjami budownictwa ogólnego, zagospodarowania terenów rekreacji, placów zabaw, d)wykształcenie techniczne z zakresu budownictwa, e)uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, f)umiejętność kosztorysowania. 3. Predyspozycje i kompetencje miękkie wymagane na stanowisku: a)umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność i komunikatywność, b)dokładność i staranność w wykonywaniu obowiązków, c)odporność na stres, d)umiejętność organizacji pracy własnej, e)umiejętność poprawnego formułowania treści pism, f)rzetelność i kultura osobista.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Katarzyna Filipczyk

Wymagane dokumenty:
) Curriculum Vitae nie zawierające zdjęcia, z podaniem informacji określonych w art. 221 Kodeksu pracy tj. imię i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe: miejsce zamieszkania adres do korespondencji, nr tel., e-mail, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, b) list motywacyjny; c) podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; d) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; e) kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia (wykazujących wymagany staż pracy - minimum 4 lata świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu); f) podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne, za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; g) podpisane oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych w procesie rekrutacji; h) podpisane oświadczenie o obowiązku publikacji danych osobowych w Biuletynie Informacji Publicznej. link do załączonej oferty: http://bip.psary.pl/14023.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać: osobiście w siedzibie Urzędu Gminy kancelaria na parterze budynku, za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Psary, 42-512 Psary, ul. Malinowicka 4 (liczy się data wpływu do Urzędu). Termin składania ofert upływa z dniem 6 czerwca 2025 r. o godz. 14.00 Oferty należy składać wyłącznie w zamkniętych kopertach z podanym adresem z dopiskiem: Oferta na wolne stanowisko urzędnicze ds. remontów - pełny etat
Dodano: 15.05.2025, 04:50
ID ogłoszenia: 214794
Udostępnij:
Dodano: 15.05.2025, 04:50
ID ogłoszenia: 214794

Zobacz inne oferty

1 994,40 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Lębork
1 994,40 złbrutto
Dodano: 4 min temu
5 000 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Lębork
5 000 złbrutto
Dodano: 4 min temu
4 666 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Lębork
4 666 złbrutto
Dodano: 4 min temu
1 994,40 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Lębork
1 994,40 złbrutto
Dodano: 4 min temu
Do góry