STANOWISKO DS. STANU POSIADANIA

STANOWISKO DS. STANU POSIADANIA

Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 6 500 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/3027

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 6 500 PLN

Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie wyłączeń gruntów leśnych z produkcji w trybie ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych oraz przygotowywanie projektów decyzji.
2. Przygotowywanie projektów postanowień związanych z opiniowaniem kierunków rekultywacji gruntów oraz w sprawie uznania rekultywacji w kierunku
leśnym.
3. Przygotowywanie projektów postanowień dotyczących uzgodnień projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego w trybie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego
4. Dyspozycyjność związana z wykonywaniem wizji terenowych w postępowaniach dotyczących wyłączeń gruntów leśnych z produkcji leśnej, w sprawie uznania rekultywacji
w kierunku leśnym, a także czynności kontrolnych w nadzorowanych przez RDLP w Łodzi
jednostkach.
5. Sporządzanie analiz i sprawozdań w zakresie swojego działania.


Warunki pracy na stanowisku
1. Zatrudnienie oparte na umowę o pracę na czas określony z możliwością zawarcia kolejnej
umowy na czas nieokreślony.
2. Wynagrodzenie zgodne z przepisami obowiązującymi w PGL LP.
3. Świadczenia socjalne zgodnie z przepisami branżowymi.
4. Możliwość rozwoju zawodowego.
5. Odpowiedzialna praca w dynamicznym zespole.

Miejsce pracy:
Matejki 16, 91-402 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Pracodawca:
REGIONALNA DYREKCJA LASÓW PAŃSTWOWYCH W ŁODZI

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • prawo jazdy kat B mile widziane , znajomość obsługi pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
  • 1. Wykształcenie wyższe: leśne lub administracyjne lub prawne lub geodezyjne. 2. Doświadczenie w zakresie przyjmowania i udzielania informacji branżowych interesantom. 3. Znajomość przepisów w zakresie: ustawy z 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i i leśnych, ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarcenieruchomościami, ustawy z dnia 28 września 1991 roku o lasach. 4. Znajomość obsługi programów MS Office, w tym bardzo dobra Word i Excel. Wymagania pożądane (fakultatywne), Mile widziane dodatkowe umiejętności, w tym m.in.: 1. Potwierdzone doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych ze stanem posiadania w Lasach Państwowych. 2. Potwierdzone doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z administracją państwową lub samorządową. 3. Prawo jazdy kat. B. 4. Kursy, szkolenia z zakresu prawa administracyjnego przydatne w zakresie wykonywania zadań na przedmiotowym stanowisku pracy. 5. Kursy komputerowe (np. certyfikat ECDL lub inne). 6. Doświadczenie w orzekaniu organu I lub II instancji poprzez wydawanie m.in. decyzji administracyjnych na podstawie kodeksu postępowania administracyjnego z zakresu leśnictwa, rolnictwa i gospodarki nieruchomościami, prawa budowlanego. 7. Pożądane kompetencje: radzenie sobie ze stresem, współpraca w zespole, odpowiedzialność i rzetelność, sumienność i dokładność, umiejętność pracy pod presją czasu, dążenie do rezultatów, rozwiązywanie problemów, wykazywanie się samodzielnością, inicjatywą oraz doskonałą organizacją czasu pracy, otwartość na zmiany,wysoka kultura osobista.


Inne wymagania:
1. Wykształcenie wyższe: leśne lub administracyjne lub prawne lub geodezyjne. 2. Doświadczenie w zakresie przyjmowania i udzielania informacji branżowych interesantom. 3. Znajomość przepisów w zakresie: ustawy z 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i i leśnych, ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarcenieruchomościami, ustawy z dnia 28 września 1991 roku o lasach. 4. Znajomość obsługi programów MS Office, w tym bardzo dobra Word i Excel. Wymagania pożądane (fakultatywne), Mile widziane dodatkowe umiejętności, w tym m.in.: 1. Potwierdzone doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych ze stanem posiadania w Lasach Państwowych. 2. Potwierdzone doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z administracją państwową lub samorządową. 3. Prawo jazdy kat. B. 4. Kursy, szkolenia z zakresu prawa administracyjnego przydatne w zakresie wykonywania zadań na przedmiotowym stanowisku pracy. 5. Kursy komputerowe (np. certyfikat ECDL lub inne). 6. Doświadczenie w orzekaniu organu I lub II instancji poprzez wydawanie m.in. decyzji administracyjnych na podstawie kodeksu postępowania administracyjnego z zakresu leśnictwa, rolnictwa i gospodarki nieruchomościami, prawa budowlanego. 7. Pożądane kompetencje: radzenie sobie ze stresem, współpraca w zespole, odpowiedzialność i rzetelność, sumienność i dokładność, umiejętność pracy pod presją czasu, dążenie do rezultatów, rozwiązywanie problemów, wykazywanie się samodzielnością, inicjatywą oraz doskonałą organizacją czasu pracy, otwartość na zmiany,wysoka kultura osobista.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Weronika Spisak

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia (kopie/skany) 1. Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych (załącznik nr 1). 2. List motywacyjny. 3. Kserokopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagań formalnych w zakresie wykształcenia dyplom/dyplomy wyższych uczelni. 4. Kserokopie świadectw pracy, dokumentujące staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy. 5. Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy wraz z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru na wolne stanowisko pracy w biurze RDLP w Łodzi (załącznik nr 2). 6. Oświadczenia kandydata (załącznik nr 3). 7. Ewentualnie kserokopie innych dokumentów poświadczających dodatkowe kwalifikacje, np. ukończone studia podyplomowe, kursy, szkolenia itp. VII. Spośród kandydatów spełniających wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu zostaną przez Komisję wyłonieni kandydaci, z którymi przeprowadzone zostaną rozmowy kwalifikacyjne. VIII. Planowany termin rozstrzygnięcia rekrutacji październik 2025 r. IX. Przewidywany termin nawiązania stosunku pracy: 1 listopada 2025 r. X. Osobą uprawnioną do kontaktów jest Pani Weronika Spisak tel. 724 722 205. XI. Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia, wraz z podaniem numerem telefonu i adresu email, osobiście lub przesłanie pocztą tradycyjną na podany poniżej adres: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi 91-402 Łódź, ul. J. Matejki 16 (Sekretariat) z dopiskiem na kopercie: Nabór na stanowisko ds. stanu posiadania w terminie do dnia 17 października 2025 r. do godz. 12 00. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania tego terminu ma data i godzina wpływu oferty, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską. XII. Oferty kandydatów bez kompletu wyżej wymienionych dokumentów oraz dostarczone lub przesłane po terminie ustalonym w ogłoszeniu (liczy się data wpływu do RDLP) nie będą brane pod uwagę w kolejnym etapie rekrutacji. XIII. Kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do drugiego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie (e-mail) o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej. W czasie rozmowy kwalifikacyjnej należy okazać oryginały przedłożonych dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe. XIV. Dokumenty kandydata, który został wyłoniony podczas rekrutacji dołączone zostaną do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów przechowuje się przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wybraną w procesie rekrutacji, po tym okresie dokumenty, nieodebrane osobiście przez zainteresowanych, zostaną zniszczone. XV. Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi nie zapewnia mieszkania. XVI. Dyrektor Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi może unieważnić rekrutację na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Dodano: 10.10.2025, 03:36
ID ogłoszenia: 331710
Udostępnij:
Dodano: 10.10.2025, 03:36
ID ogłoszenia: 331710

Zobacz inne oferty

30,50 PLNbrutto
Nowe
Krosno
30,50 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
33 - 39 PLNbrutto
Nowe
Łódź
33 - 39 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
30,50 PLNbrutto
Nowe
Siedlce
30,50 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
Nowe

PSYCHOLOG

5 153 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Czaplinek
5 153 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
741,20 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Świdwinie
Rąbino
741,20 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
Do góry