StPr/25/6648
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 000 do 7 200 PLN
pracodawca oferuje benefity płacowe, w tym nagrodę za realizację celów rocznych w wysokości do 100% miesięcznego wynagrodzenia brutto, uznaniową nagrodę roczną za szczególne zaangażowanie, dodatek specjalny za powierzenie dodatkowych zadań, nagrodę jubileuszową oraz dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. "trzynastkę", stanowiącą 8,5% wynagrodzenia rocznego brutto, czyli około jednomiesięcznego wynagrodzenia brutto. Istnieje również możliwość przystąpienia do Pracowniczego Planu Kapitałowego, a także korzystania z pakietu świadczeń socjalnych, obejmujących między innymi dopłaty do kart FitProfit oraz do wypoczynku dla pracownika. Przewidywany termin zatrudnienia: październik 2025 r.
Zakres obowiązków:
Planowanie zadań modernizacyjnych i remontowych realizowanych przez Gdańskie Nieruchomości. Przygotowanie zleceń wewnętrznych wraz z opracowaniem harmonogramów i zabezpieczenia finansowego dla realizacji zadania. Opiniowanie wniosków dotyczących projektów remontów i modernizacji obiektów w zakresie określenia rzeczywistych potrzeb remontowych, zakresu zadania oraz szacunkowych kosztów realizacji inwestycji. Przygotowanie dokumentacji z wnioskami do działu zamówień o wszczęcie procedur przetargowych, uczestnictwo w pracach komisji przetargowych. Koordynacja działań dla uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych. Uzyskania pozwoleń na wykonanie rozbiórek obiektów, w tym zabytkowych i objętych ochroną konserwatorską. Przygotowywanie specyfikacji warunków zamówień dla przetargów na dokumentację (w tym opisu przedmiotu zamówienia, kosztorysów inwestorskich, wniosku o wszczęcie postępowania, zapisów merytorycznych w SWZ, istotnych postanowień umowy). Uzyskiwanie uzgodnień i wymaganych prawem decyzji administracyjnych niezbędnych dla właściwego rozpoczęcia procesu realizacji remontu, modernizacji. Współpraca z organami samorządu gminnego i jednostkami pomocniczymi, Konserwatorem Zabytków, Powiatowym Inspektoratem Nadzoru Budowlanego, projektantami i rzeczoznawcami budowlanymi w zakresie działań realizowanych przez Dział. Współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie zbierania potrzeb modernizacyjnych i remontowych obiektów. Prowadzenie rejestru umów realizowanych/zawieranych zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych. Opracowywanie rocznych i wieloletnich planów remontowych i modernizacyjnych administrowanych nieruchomości. Sprawdzenie ofert złożonych przez wykonawców w przetargach publicznych. Weryfikacja i potwierdzanie zgodności faktur wystawionych przez wykonawców usług na potrzeby realizacji robót remontowych. Uczestniczenie w komisjach przetargowych w zakresie weryfikacji dokumentacji technicznej i kosztorysów (analiza ofert złożonych przez Wykonawców). Bieżące prowadzenie rejestrów, analiza i bilansowanie potrzeb remontowych i modernizacyjnych na podstawie przeglądów technicznych budynków oraz wniosków mieszkańców przekazywanych przez Zespół Wsparcia Technicznego. Prowadzenie ewidencji uchwał wspólnot dotyczących remontów lokali. Bieżące monitorowanie statusu prowadzonych zadań, ze szczególnym uwzględnieniem powstałych opóźnień. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 7-15.
Miejsce pracy:
Dyrekcyjna 7, 80-852 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- - wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu budownictwa, architektury, inżynierii środowiska lub pokrewne); - znajomość przepisów branżowych (ustawa prawo budowalne, ustawa zamówienia publiczne); - umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy; - umiejętność pracy pod presją czasu; - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office; - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Wymagania dodatkowe: - doświadczenie związane z branżą budowlaną, lub w pracy w jednostkach budżetowych związanych z zarządzaniem nieruchomościami.
Inne wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu budownictwa, architektury, inżynierii środowiska lub pokrewne); - znajomość przepisów branżowych (ustawa prawo budowalne, ustawa zamówienia publiczne); - umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy; - umiejętność pracy pod presją czasu; - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office; - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Wymagania dodatkowe: - doświadczenie związane z branżą budowlaną, lub w pracy w jednostkach budżetowych związanych z zarządzaniem nieruchomościami.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Dokumenty aplikacyjne kandydatów na ww stanowisko złożone w języku polskim winny zawierać: - List motywacyjny i CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (art.22 Kodeksu Pracy); - Kserokopie świadectw pracy; - Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe; - Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których umowa w art.13 a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz.1135) jest zobowiązany złożyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność; - Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii; - Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego); - Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych; - Dokumenty potwierdzające staż pracy lub kompetencje nabyte w trakcie nauki w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego; - Dokumenty potwierdzające staż pracy winny jednoznacznie wskazywać okres zatrudnienia oraz charakter stosunku pracy, na podstawie, którego świadczona była praca, w szczególności za granicą. Do kolejnego etapu rekrutacji zostaną zaproszeni kandydaci, którzy: a) złożą wszystkie wyżej wymienione dokumenty; b) spełnią wszystkie wymagania niezbędne. Wymagane dokumenty należy składać: - osobiście w punkcie kancelaryjnym Gdańskich Nieruchomości, ul. Dyrekcyjna 7 w zamkniętych kopertach z następująca adnotacją: "Nabór -Stanowisko ds. technicznych" - lub przesłać na adres: Gdańskie Nieruchomości, ul. Dyrekcyjna 7, 80-852 Gdańsk z następującą adnotacją: "Nabór - Stanowisko ds. technicznych" - lub elektronicznie poprzez formularz eRecruiter - APLIKUJ w terminie do 11.09.2025 r. (decyduje data wpływu do Gdańskich Nieruchomości). Wynik naboru zostanie zamieszczony na stronach http://bip.nieruchomoscigda.pl, http://www.nieruchomoscigda.pl i tablicy informacyjnej Gdańskich Nieruchomości. Informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy. Klauzula informacyjna 1. Administratorem danych osobowych osób biorących udział w procesie rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) są Gdańskie Nieruchomości z siedzibą przy ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk. 2. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135). Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z prawa pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postepowaniu rekrutacyjnym. 3. Podanie przez Państwa innych danych, nie określonych w ww przepisach jest dobrowolne i zostanie potraktowane jako wyrażenie zgody na ich przetwarzanie. Tak wyrażoną zgodę można odwołać w każdym czasie. 4. Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przekazywania danych a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz do przenoszenia danych. 5. Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 6. Oferty nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów są przechowywane maksymalnie 3 miesiące od dnia zakończenia rekrutacji a pozostałe niezwłocznie niszczone. Imię, nazwisko i miejsce zamieszkania ( w rozumieniu kodeksu cywilnego ) pięciu najlepszych kandydatów wpisywane są do protokołu z wyboru kandydata. Zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135), dane kandydata wybranego w procesie rekrutacji (imię, nazwisko i miejsce zamieszkania) upublicznione będą przez 3 miesiące na tablicy ogłoszeń oraz stronie internetowej BIP Gdańskich Nieruchomości. 7. Podane dane osobowe nie będą przekazane do krajów trzecich ani ujawniane innym odbiorcom, chyba, że obowiązek taki wyniknie z żądań organów posiadających stosowne umocowania prawne. 8. Szczegółowych informacji odnoszących się przetwarzania danych osobowych udziela Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym należy kontaktować się osobiście w siedzibie Administratora danych osobowych lub drogą elektroniczną na adres e-mail [email protected] oraz dedykowany formularz kontaktowy na stronie www.nieruchomoscigda.pl 9. Zgodnie z Ustawą o ochronie sygnalistów, w Gdańskich Nieruchomościach opracowano wewnętrzną procedurę zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Informacje na temat procedury dostępne są na stronie www.nieruchomoscigda.pl
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Elektronicznie poprzez formularz eRecruiter - APLIKUJ.