StPr/25/9278
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 000 do 7 200 PLN
miesięczne wynagrodzenie brutto w przedziale 6.000,00 - 7.200,00 złotych (w skład wynagrodzenia wchodzą wynagrodzenie zasadnicze i dodatek stażowy od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego); Benefity płacowe: - nagroda za realizację celów rocznych, stanowiąca do 100% miesięcznego wynagrodzenia brutto, - uznaniowa roczna nagroda pieniężna za szczególne zaangażowanie, - dodatek specjalny z tytułu powierzenia dodatkowych zadań, - nagroda jubileuszowa. Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka stanowiąca 8,5% wynagrodzenia rocznego brutto ( ok. jednomiesięczne wynagrodzenie brutto),możliwość przystąpienia do Pracowniczego Planu Kapitałowego, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłaty do kart FitProfit, do wypoczynku dla pracownika). Pracodawca oferuje: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony maksymalnie na 6 m-cy; po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę; - możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego (kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnych); - wymiar czasu pracy: pełny etat - 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami); - specyfika pracy: praca biurowa oraz praca w terenie, związana z realizacją zadań; - możliwość udziału w grupowym ubezpieczeniu na życie; - możliwość dofinansowania okularów korekcyjnych.
Zakres obowiązków:
Planowanie i koordynacja inwestycji opracowywanie planów remontowych, harmonogramów oraz zabezpieczeń finansowych dla zadań modernizacyjnych. Przygotowanie analiza potrzeb, określanie zakresów prac oraz szacowanie kosztów inwestycji remontowo-budowlanych. Prowadzenie procesów zamówień publicznych przygotowywanie kompletnej dokumentacji przetargowej w tym: opis przedmiotu zamówienia i projekt umowy oraz weryfikacja ofert wykonawców. Pozyskiwanie pozwoleń i uzgodnień koordynacja procesu uzyskiwania decyzji administracyjnych takich jak pozwolenie na budowę lub rozbiórkę, zgłoszenie robót budowlanych czy uzyskanie zaleceń konserwatorskich. Stała współpraca z interesariuszami utrzymywanie kontaktów z jednostkami samorządowymi, organami nadzoru, projektantami, wspólnotami mieszkaniowymi oraz zespołami wewnątrz Gdańskich Nieruchomości. Nadzór i sprawozdawczość monitorowanie postępu prac, weryfikacja faktur, prowadzenie rejestrów umów oraz bieżąca aktualizacja statusu zadań.
Praca w godzinach od 07:00 do 15:00.
Miejsce pracy:
Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- wymagania niezbędne: - wykształcenie, co najmniej średnie; - dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności Word, Excel i Outlook (podczas rozmowy kwalifikacyjnej będzie przeprowadzony test praktyczny); - zdolność analizy dokumentów, syntezy danych i redagowania wniosków; - umiejętność samodzielnego planowania pracy w tym tworzenie harmonogramów zadań; - umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu; - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Wymagania dodatkowe: - mile widziane wykształcenie wyższe; - znajomość przepisów branżowych takich jak prawo zamówień publicznych i prawo budowlane, będzie dużym atutem przy rekrutacji; - doświadczenie związane z branżą budowlaną lub w pracy w jednostkach budżetowych związanych z zarządzaniem nieruchomościami; - chęć rozwoju i poszerzenia swojej wiedzy; - wysoka kultura osobista.
Inne wymagania:
wymagania niezbędne: - wykształcenie, co najmniej średnie; - dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności Word, Excel i Outlook (podczas rozmowy kwalifikacyjnej będzie przeprowadzony test praktyczny); - zdolność analizy dokumentów, syntezy danych i redagowania wniosków; - umiejętność samodzielnego planowania pracy w tym tworzenie harmonogramów zadań; - umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu; - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Wymagania dodatkowe: - mile widziane wykształcenie wyższe; - znajomość przepisów branżowych takich jak prawo zamówień publicznych i prawo budowlane, będzie dużym atutem przy rekrutacji; - doświadczenie związane z branżą budowlaną lub w pracy w jednostkach budżetowych związanych z zarządzaniem nieruchomościami; - chęć rozwoju i poszerzenia swojej wiedzy; - wysoka kultura osobista.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Dokumenty aplikacyjne kandydatów na stanowisko złożone w języku polskim winny zawierać: - List motywacyjny i CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (art.221 Kodeksu Pracy; - kserokopie świadectw pracy; - kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe; - kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których umowa w art.13 a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz.1135) jest zobowiązany złożyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność; - oświadczenie o nieposzlakowanej opinii; - oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego; - oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych; - dokumenty potwierdzające staż pracy lub kompetencje nabyte w trakcie nauki w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego; - dokumenty potwierdzające staż pracy winny jednoznacznie wskazywać okres zatrudnienia oraz charakter stosunku pracy, na podstawie, którego świadczona była praca, w szczególności za granicą. Do kolejnego etapu rekrutacji zostaną zaproszeni kandydaci, którzy: - złożą wszystkie wyżej wymienione dokumenty; - spełnią wszystkie wymagania niezbędne. W m-cu poprzedzającym datę ogłoszenia naboru, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gdańskich Nieruchomościach przekroczył 6%. Wymagane dokumenty należy składać: - osobiście w punkcie kancelaryjnym Gdańskich Nieruchomości, ul. Dyrekcyjna 7 w zamkniętych kopertach z następująca adnotacją: Nabór - Stanowisko ds. technicznych - lub przesłać na adres: Gdańskie Nieruchomości, ul. Dyrekcyjna 7, 80-852 Gdańsk z następującą adnotacją: Nabór Stanowisko ds. technicznych w terminie do 29.12.2025 r. (decyduje data wpływu do Gdańskich Nieruchomości). Wynik naboru zostanie zamieszczony na stronach http://bip.nieruchomoscigda.pl, http://www.nieruchomoscigda.pl i tablicy informacyjnej Gdańskich Nieruchomości.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - lub elektronicznie poprzez formularz eRecruiter - APLIKUJ.

Zaloguj się przez Facebook