StPr/25/1358
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 800 PLN
Wynagrodzenie zasadnicze plus dodatek stażowy wypłacany zgodnie z obowiązujacymi przepisami
Zakres obowiązków:
1) pozyskiwanie, wprowadzanie, przetwarzanie, aktualizacja i weryfikacja danych i metadanych do baz danych MSIP;
2) uczestniczenie w tworzeniu metodologii systematycznego zbierania, przetwarzania, analizowania i udostępniania zbiorów danych przestrzennych MSIP;
3) administrowanie Samorządową Platformą Danych Przestrzennych SPDP oraz geoportalami miejskimi;
4) sporządzanie na podstawie danych zgromadzonych w MSIP analiz, raportów oraz opracowań mapowych na potrzeby Prezydenta Miasta i innych wydziałów;
5) współpraca z innymi wydziałami oraz organami zewnętrznymi w zakresie bieżącego funkcjonowania MSIP;
6) współpraca z twórcami oprogramowania oraz Wydziałem Zarządzania Systemami
Informatycznymi pod kątem utrzymywania elementów infrastruktury informacji
przestrzennych, w celu optymalnego dostępu do zbiorów danych i usług;
7) współdziałanie przy realizacji projektu Rozwój elektronicznych usług świadczonych przez Urząd Miasta Gorzowa Wlkp.;
8) współdziałanie przy przekazywaniu danych ewidencji gruntów i budynków oraz rejestru cen nieruchomości do innych systemów i rejestrów państwowych;
9) wydawanie opinii w sprawach prowadzonych przez wydziały oraz organy zewnętrzne, szczególnie w zakresie informacji przestrzennych.
Miejsce pracy:
SIKORSKIEGO 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Pracodawca:
URZĄD MIASTA GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- a) wymagania niezbędne: 1) wyższe na jednym z kierunków: geoinformacja, geoinformatyka informatyka, geodezja, geografia, gospodarka przestrzenna, architektura, ochrona środowiska; 2) posiadanie obywatelstwa polskiego; 3) pełna zdolność do czynności prawnych; 4) korzystanie z pełni praw publicznych; 5) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 6) nieposzlakowana opinia; 7) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych; 8) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym; 9) znajomość zagadnień z zakresu systemów informacji przestrzennej; 10) znajomość programu QGIS. b) wymagania dodatkowe: 1) znajomość zagadnień informatycznych, w szczególności tematyki bazodanowej; 2) doświadczenie 2 lata w branży geoinformatycznej; 3) znajomość języka SQL, obsługa programu ArcGIS oraz EWMAPA.
Inne wymagania:
a) wymagania niezbędne: 1) wyższe na jednym z kierunków: geoinformacja, geoinformatyka informatyka, geodezja, geografia, gospodarka przestrzenna, architektura, ochrona środowiska; 2) posiadanie obywatelstwa polskiego; 3) pełna zdolność do czynności prawnych; 4) korzystanie z pełni praw publicznych; 5) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 6) nieposzlakowana opinia; 7) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych; 8) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym; 9) znajomość zagadnień z zakresu systemów informacji przestrzennej; 10) znajomość programu QGIS. b) wymagania dodatkowe: 1) znajomość zagadnień informatycznych, w szczególności tematyki bazodanowej; 2) doświadczenie 2 lata w branży geoinformatycznej; 3) znajomość języka SQL, obsługa programu ArcGIS oraz EWMAPA.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, zawierający nr telefonu kontaktowego/adres poczty elektronicznej; 2) życiorys zawodowy (cv); 3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; 4) kopie dokumentów potwierdzających wykazywane doświadczenie zawodowe (jeśli jest wymagane), w tym świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy; (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów); 5) kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje; 6) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych; 7) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych; 8) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego); 9) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Wzory ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowej bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/ (w lokalizacji: Oferty pracy>>>wzory oświadczeń).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - a) termin: do dnia 12 grudnia 2025 r. do godz. 14.30 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta); b) sposób: Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z numerem ogłoszenia oraz dopiskiem: nabór na stanowisko ds. tworzenia i aktualizacji MSIP należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową. Za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miasta. c) miejsce: Urząd Miasta Wydział Kadr i Organizacji ul. Sikorskiego 4 66-400 Gorzów Wielkopolski

Zaloguj się przez Facebook