STANOWISKO DS. UPRAWNIEŃ DO KIEROWANIA POJAZDAMI W WYDZIALE UPRAWNIEŃ KOMUNIKACYJNYCH 
(NR 2508)

STANOWISKO DS. UPRAWNIEŃ DO KIEROWANIA POJAZDAMI W WYDZIALE UPRAWNIEŃ KOMUNIKACYJNYCH (NR 2508)

Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2508

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN

Zakres obowiązków:
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 67/2025nopublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy (www.bip.um.bydgoszcz.pl) w dniu 17 listopada 2025 r.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje przede wszystkim:
- przyjmowanie i weryfikacja wniosków o wydanie, wtórnik i wymianę prawa jazdy, pozwolenia na kierowanie tramwajem oraz międzynarodowego prawa jazdy;
- wprowadzanie danych do bazy danych systemu teleinformatycznego;
- przyjmowanie i weryfikacja wniosków o wydanie zezwolenia na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym lub przewożącym wartości pieniężne, przedłużania ich ważności oraz rozszerzenia ich zakresu;
- zakładanie akt kierowców;
- przyjmowanie i weryfikacja wniosków o wymianę karty motorowerowej na prawo jazdy kat. AM;
- tworzenie, udostępnianie i aktualizowanie Profilu Kandydata na Kierowcę;
- sprawdzanie prawidłowości wypełniania wniosków;
- występowanie do organów z żądaniem akt kierowców niezbędnych do podjęcia decyzji o wydanie prawa jazdy;
- zgodnie ze złożonym wnioskiem pobieranie akt kierowcy z podręcznego zbioru akt kierowców;
- wydawanie wyprodukowanych dokumentów uprawniających do kierowania pojazdami;
- wprowadzanie danych i informacji z zakresu wydawania uprawnień do kierowania pojazdami do bazy danych systemu teleinformatycznego;
- powiadamianie strony o niezałatwieniu sprawy w terminie;
- udzielanie informacji w sprawach wynikających z zakresu czynności.

Warunki pracy na danym stanowisku pracy:
- kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientem zewnętrznym i wydziałami Urzędu Miasta Bydgoszczy
- praca przy komputerze,
- wyjazdy służbowe według potrzeb,
- pomieszczenie wieloosobowe przy ul. Grudziądzkiej 9-15 na piętrze w budynku z windą.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w październiku 2025 r. nie wyniósł 6 %.

Urząd Miasta Bydgoszczy oferuje:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- dodatek za wysługę lat w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (trzynastka),
- bogaty pakiet socjalny, również dla Twoich najbliższych (m.in. dofinansowanie wczasów),
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia,
- stabilną pracę w gronie profesjonalistów,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia służbowe.





Miejsce pracy:
Grudziądzka 9-15, 85-130 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Pracodawca:
URZĄD MIASTA BYDGOSZCZY

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
  • Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem: a/ niezbędne: - wykształcenie wyższe kierunek administracja, - co najmniej półroczny staż pracy w samorządowych jednostkach organizacyjnych, - znajomość przepisów: Prawo o ruchu drogowym, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o kierujących pojazdami, ustawa o pomocy osobom uprawnionym do alimentów i ustawa o transporcie drogowym, - obywatelstwo polskie, a także mieć pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią; b/ dodatkowe: - obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (fax, kserokopiarka, skaner), - umiejętność współpracy w dużym zespole, komunikatywność, - samodzielność, odporność na stres, staranność, dokładność, - predyspozycje do pracy z klientem zewnętrznym.


Inne wymagania:
Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem: a/ niezbędne: - wykształcenie wyższe kierunek administracja, - co najmniej półroczny staż pracy w samorządowych jednostkach organizacyjnych, - znajomość przepisów: Prawo o ruchu drogowym, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o kierujących pojazdami, ustawa o pomocy osobom uprawnionym do alimentów i ustawa o transporcie drogowym, - obywatelstwo polskie, a także mieć pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią; b/ dodatkowe: - obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (fax, kserokopiarka, skaner), - umiejętność współpracy w dużym zespole, komunikatywność, - samodzielność, odporność na stres, staranność, dokładność, - predyspozycje do pracy z klientem zewnętrznym.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
Oczekujemy na Państwa pisemne zgłoszenia zawierające: - list motywacyjny, - życiorys /CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej, - kserokopię dyplomu i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, - kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, - oryginalny kwestionariusz osobowy (druk kwestionariusza można pobrać w Referacie Kadr, na parterze w Ratuszu pok. 10, 11 lub ze strony internetowej: www.bip.um.bydgoszcz.pl), - oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz.U.UE.L.2016.119.1, - wskazane referencje dotychczasowych pracodawców. Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Urzędu Miasta Bydgoszczy na parterze w Ratuszu pok. 4 A lub przesłać pocztą na adres: Prezydent Miasta Bydgoszczy ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, w terminie do dnia 26 listopada 2025 r. z dopiskiem na kopercie: Nabór na stanowisko ds. uprawnień do kierowania pojazdami w Wydziale Uprawnień Komunikacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy - ogłoszenie nr 67/2025. O zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data wpływu do Urzędu lub data stempla pocztowego. Z kandydatem wyłonionym w drodze konkurencji zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu zostanie zawarta kolejna umowa. Uwaga: 1. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane. 3. Kandydaci, których dokumenty spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu lub rozmowy kwalifikacyjnej. 4. W Urzędzie Miasta Bydgoszczy wdrożona została wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy i na stronie https://prawomiejscowe.pl/UrzadMiastaBydgoszczy/document/1094871/Zarzadzenie-533_2024

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Dodano: 18.11.2025, 03:27
ID ogłoszenia: 351621
Udostępnij:
Dodano: 18.11.2025, 03:27
ID ogłoszenia: 351621

Zobacz inne oferty

Do góry