STANOWISKO DS. USTALANIA ŚWIADCZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH I KORESPONDENCJI - NA ZASTĘPSTWO

STANOWISKO DS. USTALANIA ŚWIADCZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH I KORESPONDENCJI - NA ZASTĘPSTWO

Miejski Urząd Pracy w Płocku

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę w zastępstwie
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0513

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Wyposażenie stanowiska pracy: -sprzęt komputerowy, -sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy: -spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż., polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, -wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, -konieczność poruszania się po całym obiekcie, -konieczność odbywania podróży służbowych, -budynek 3-piętrowy z windą oraz z pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze, -stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze, -wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika, -drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie, -w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Zakres obowiązków:
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku m.in:
-Przygotowuje decyzje o ustaleniu kapitału początkowego osób zamieszkałych za granicą lub zamieszkałych w Polsce z uwzględnieniem okresów ubezpieczenia za granicą, a także za opracowuje korespondencję w takich sprawach.
-Przygotowuje decyzje o przyznaniu lub odmowie prawa do polskich świadczeń emerytalno-rentowych ustalanych wg zreformowanych i dotychczasowych zasad podlegających koordynacji na podstawie umów międzynarodowych, a także opracowuje korespondencję w takich sprawach.
-Sporządza i przekazuje do właściwych instytucji zagranicznych wnioski o przyznanie lub o zmianę uprawnień i wysokości zagranicznych świadczeń emerytalno-rentowych dla osób zamieszkałych w Polsce.

Miejsce pracy:
Rzeczkowska 8, 06-400 Ciechanów, powiat: ciechanowski, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Wymagania niezbędne: -wykształcenie średnie Mile widziane: -wykształcenie wyższe (administracja, ekonomia, prawo, ubezpieczenia społeczne) -minimum 6 miesięcy pracy związanej z ustalaniem kapitału początkowego i praw do emerytur i rent -znajomość języka angielskiego na poziomie B1 -podstawowa znajomość ustawy o emeryturach i rentach z FUS -podstawowa znajomość zasad naliczania kapitału początkowego -podstawowa znajomość zawartych przez Polskę Umów bilateralnych w dziedzinie zabezpieczenia społecznego -znajomość rozporządzeń Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 883/2004 i 987/2009 Dołącz do nas jeśli: -jesteś osobą zorientowaną na cel i jakość -potrafisz obsługiwać pakiet MS Office -potrafisz skutecznie się komunikować -lubisz współpracować z różnorodnym zespołem -potrafisz dostosowywać się do zmian -stawiasz swój rozwój na pierwszym miejscu -potrafisz rozwiązywać problemy -potrafisz radzić sobie w trudnych sytuacjach


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: -wykształcenie średnie Mile widziane: -wykształcenie wyższe (administracja, ekonomia, prawo, ubezpieczenia społeczne) -minimum 6 miesięcy pracy związanej z ustalaniem kapitału początkowego i praw do emerytur i rent -znajomość języka angielskiego na poziomie B1 -podstawowa znajomość ustawy o emeryturach i rentach z FUS -podstawowa znajomość zasad naliczania kapitału początkowego -podstawowa znajomość zawartych przez Polskę Umów bilateralnych w dziedzinie zabezpieczenia społecznego -znajomość rozporządzeń Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 883/2004 i 987/2009 Dołącz do nas jeśli: -jesteś osobą zorientowaną na cel i jakość -potrafisz obsługiwać pakiet MS Office -potrafisz skutecznie się komunikować -lubisz współpracować z różnorodnym zespołem -potrafisz dostosowywać się do zmian -stawiasz swój rozwój na pierwszym miejscu -potrafisz rozwiązywać problemy -potrafisz radzić sobie w trudnych sytuacjach

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty należy złożyć w języku polskim: -CV -list motywacyjny ze wskazaniem nazwy stanowiska, o które ubiega się kandydat -dokument potwierdzający wykształcenie (kopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplomu ukończenia studiów). Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny zamieszczony na stronie internetowej ZUS (zakładka praca w ZUS). Pliki w formatach nieobsługiwanych przez e-formularz można załączyć po spakowaniu ich w formacie 'rar' lub 'zip'. Termin, do którego należy składać dokumenty 05-06-2025 Proces rekrutacji odbędzie się w siedzibie Oddziału ZUS w Płocku i obejmować będzie: -ocenę formalną dokumentów kandydatów -pisemny test wiedzy ze znajomości wymienionych przepisów -rozmowę kwalifikacyjną Dodatkowe informacje: -umowa na czas zastępstwa -skontaktujemy się z osobami, które spełniają wymagania formalne drogą mailową lub telefoniczną -za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji w systemie -dokumenty nadesłane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane -do składnia ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami -miejsce wykonywania pracy: Inspektorat ZUS w Ciechanowie ul. Rzeczkowska 8, 06-400 Ciechanów
Dodano: 25.05.2025, 03:45
ID ogłoszenia: 223407
Udostępnij:
Dodano: 25.05.2025, 03:45
ID ogłoszenia: 223407

Zobacz inne oferty

Do góry